تعداد بازدید: 3216

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 28 دی 1394-14:40

درخواست رییس شورای اصلاح طلبان مازندران بعد از رد صلاحیت های گسترده؛

تجدید نظر شود

انتظار می رود در چارچوب قانون و دستورالعمل های صادره برای کسانی که بعد از پیروزی انقلاب به عنوان بسیجیان، رزمندگان، جانبازان، خانواده معظم شهدا، استادان دانشگاه و متخصصان، نمایندگان ادوار مجلس به ویژه کاندیدای اصلاح طلبان که همواره برای انقلاب«پرکار و کم خرج» بوده اند، تجدید نظر شود.


مازندنومه، سرویس سیاسی: چند روز پس از اعلام رد صلاحیت های گسترده حامیان دولت و اصلاح طلب ها از سوی هیات نظارت، در حالی که 4 استاندار تهران، ایلام، خوزستان و هرمزگان به این ردصلاحیت ها اعتراض کرده اند، استاندار مازندران ترجیح داده است وارد این بحث نشود و سکوت کند؛ هر چند در جلسه 27 دی ماه، نزدیک به 20 جمله درباره اهمیت انتخابات گفت و در آن تنها به این جمله اکتفا کرد: «انتخابات بايد رقابتي و در شرايطي عادلانه براي همه باشد.»

در همین راستا علی اسدی -رئیس شورای اصلاح طلبان استان مازندران- بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن در پی می آید:

با عرض تبریک به دولت پرتلاش و خستگی ناپذیر جناب آقای دکتر روحانی و به ویژه وزیر محترم امور خارجه جناب آقای دکتر ظریف و معاون ایشان آقای دکتر عراقچی در مذاکرات برجام که به فرجام انجامید، امید آنکه برای ملت سربلند ایران اسلامی منشاء خیر و برکت مضاعف باشد ان شالله.

پیش از پرداختن به موضوع برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به علت تقارن با برگزاری انتخابات مجلس خبرگان جا دارد این خاطره را به عنوان مقدمه مطرح کنم؛ در دهه 60 در هلال احمر ساری سمیناری تحت عنوان ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا برگزار شد که در آن مرحوم آیت الله روحانی از منطقه مرکزی و آیت الله نورمفیدی از منطقه شرق استان مازندران آن روز و مرحوم آیت الله طاهری و سایر شخصیت ها سخنرانی کردند. تحمل دوگرایش یا دو تفکر یا دو سلیقه که هرکدام در محیطی آرام به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

شور و نشاط بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا برگزاری انتخابات مجلس خبرگان مستقلاٌ انجام شود و در ادامه به خاطر پرهیز از هزینه ها، انتخابات خبرگان با مجلس شورای اسلامی در یک روز و امسال با یک هیات اجرایی برگزار می شود.

بدیهی است کاندیداهای مجلس شورای اسلامی حداقل به مدت یکسال و حداکثر به مدت 2 سال به طور غیر رسمی در شهرها و روستاها مشغول فعالیت هستند. تعدد کاندیداهای رد صلاحیت شده در سراسر استان طبیعتا میزان مشارکت حداکثری را که مورد توجه همه مسئولان نظام است کمتر می نماید.

انتظار آن می رود در چارچوب قانون و دستورالعمل های صادره برای کسانی که بعد از پیروزی انقلاب به عنوان بسیجیان، رزمندگان، جانبازان، خانواده معظم شهدا ، استادان دانشگاه و متخصصان، نمایندگان ادوار مجلس به ویژه کاندیدای اصلاح طلبان که همواره برای انقلاب کثیرالمعونه و قلیل المئونه «پرکار و کم خرج» بوده اند، تجدید نظر شود.

مزید استحضارما در برنامه هائی که از سوی دکتر عارف نماد ایثار و گذشت، رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، در انتخابات پیش رو (مجلس شورای اسلامی – خبرگان) اعلام خواهد شد، حضور فعال خواهیم داشت. 


  • پنجشنبه 1 بهمن 1394-8:27

    آقای اسدی دیدگاه شما اصلا درست نیست دلیل اینکه فردی در جبهه بوده وغیره ویااینکه نماینده دوره ای از مجلس بوده صلاحیتش باید تایید شود سخن پسندیده ای نیست آقایان شورای نگهبان غربال جناحی نداشته اند بلکه غربال صلاحیتی انجام دادند هم اصوال گرا وهم اصلاح طلب که با شاخص های تعیین شده همخوانی نداشتند رد کردندبنظر بنده تجدید نظر فقط برای عدم احراز که شاید مدارکشان ناقص باشد درست است . رد صلاحیت قطعا بامدرک مستند ومتقن بوده ونیازی به تجدیدنظر ندارد.

    • سه شنبه 29 دی 1394-11:44

      حاجی اسدی رو عشقه اما بهاری رد صلاحیت میشه تمام

      • سه شنبه 29 دی 1394-11:13

        حرف حسابه. الان بااین شرایط کسی نمونده که بهش رای بدیم.


        ©2013 APG.ir