تعداد بازدید: 4297

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 29 دی 1394-8:21

جمعه دوم بهمن ماه برگزار می شود:

کنسرت گروه موسیقی وزیری بابل در قائم شهر

کنسرت گروه موسیقی وزیری بابل جمعه این هفته در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری حر شهرستان قائمشهر برگزار می‌شود.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، اشکان جهان آرای: سرپرست گروه موسیقی وزیری بابل با بیان این‌که این گروه از سال 93 فعالیت خود را آغاز کرد و این کنسرت سومین اجرای گروه محسوب می‌شود، گفت: کنسرت در دو بخش اصفهان و چهارگاه و با اجرای قطعاتی به یاد ماندنی از موسیقی کلاسیک ایران برپا می شود.

 «مجید محمدی حاجی» افزود: در بخش اصفهان آثاری از استاد «ابوالحسن صبا»، یک اثر از «کیوان ساکت»، دو اثر از «علی‌اکبر شیدا» و یک قطعه ضربی از ساخته‌های خودم اجرا می‌شود.

 وی اظهار کرد: بخش دوم کنسرت هم با قطعه سلام استاد «حسن کسایی» آغاز می‌شود و دو تصنیف و یک قطعه ضربی ساخته «حامد ایمانی» در چهارگاه اجرا می‌شود. در هر دو بخش بین قطعات نام برده شده، ساز و آواز نیز اجرا خواهد شد.

  این هنرمند موسیقی خاطرنشان کرد: شهر کتاب قائم شهر، آموزشگاه آزاد موسیقی کوک قائمشهر و آموزشگاه آزاد موسیقی وزیری بابل مراکز فروش بلیت این کنسرت هستند.

 محمدی حاجی گفت: در برگزاری این کنسرت رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر همکاری خوبی با ما داشتند که قدردان حمایت‌های این اداره و نگاه فرهنگی مدیر آن هستیم.

 به گفته سرپرست گروه موسیقی وزیری بابل«مهدی شجاعی» خواننده گروه است و «مجید محمدی حاجی»(تار)، «محمد فروردین»(پیانو)، «حامد ایمانی»(ویولن) و «علی اکبرزاده»(تمبک و دوایر) هم گروه را همراهی می‌کنند.

این کنسرت ساعت 19 روز جمعه دوم بهمن ماه برگزار می‌شود.



    ©2013 APG.ir