تعداد بازدید: 2224

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 13 دی 1385-0:0

آقای استاندار به خدا در حق مردم مازندران دارید ظلم می کنید!

بازتاب گفت و گوي راديويي ديروز رييس سازمان کشاورزي مازندران.


اشاره:

فردا روز جهاد کشاورزي و آغاز هفته جهاد است.مطلب زير را يکي از مخاطبان مازندنومه فرستاده است.رسم است در چنين هفته هايي مديران دستگاه ها با کمک رسانه ها به شرح فعاليت ها و عملکرد خود مي پردازند.ديروز خادم-رييس سازمان کشاورزي مازندران- مهمان يک برنامه مستقيم راديويي بود.نوشته زير که خطاب به استانداراست(بهتر بود به وزير جهاد کشاورزي نوشته مي شد)بازتاب گفت وگوي ديروز است.

بر حسب تصادف دیروز پیچ رادیو را در هنگام رانندگی باز کرده بودم که به مناسبت هفته جهادکشاورزی برنامه زنده رادیويی داشت . رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران - نصرا... خادم- در پاسخ به یک شنونده، آمار و ارقامی را در خصوص میزان سهمیه کود و سم مازندران اعلام می کرد.

 من که یک کارشناس در مدیریت حفظ نباتات هستم و تقریبا در این ارتباط اطلاعات کافی دارم تعجب کردم و تاسف خوردم و دلم به حال استاندار مظلوم مازندران سوخت که با این مدیران نا بلد دارد کار می کند و قصد توسعه بخش کشاورزی را که همه چیز این استان است،دارد.

تعجبم از این است که مدیر دستگاهی به این مهمی در ارتباط با مسئله مهمی مانند نهاده های مهم کشاورزی مانند سم و کود کمترین اطلاعات را ندارد. مثلا او سهمیه استان مازندران را در میزان سم تخصیصی 25 هزار تن اعلام کرده است .

 این رقم درست رقمی است که مال کل کشور است نه سهم مازندران. سهم مازندران درست کمتر از یک پنجم این میزان بوده است. یعنی حدود 5/4 هزار تن . نگرانی ما و به خصوص کشاورزان ما این است که چگونه این مدیران میخواهند برای کشاورزی استان کاری بکنند .

مدیری که نداند در بخش نهاده های تولید سهمیه مازندران چقدر است چگونه خواهد توانست از حق کشاورزی و کشاورزان دفاع کند؟!! آقای استاندار به خدا در حق مردم مازندران دارید ظلم می کنید . مگر قطع الرجال است؟!

 برای بخش کشاورزی باید از نیروهای متخصص تر و با سابقه و تخصص بیشتر و مسلح به علم روز استفاده کنید. والله فاجعه ای در راه است و ما با این مدیرانی که این کاره نیستند والله ره به جایی نخواهیم برد. شما را به خدا از عواقب این کارها بترسید و تازه این بنده خدایی را که تنها در حد مسئول واحدی در سازمان جهاد سابق سابقه داشته ( مسئول روابط عمومی ) را هم که این کاره نیست در رنج و عذاب قرار ندهید بگذارید ایشان به همان گلخانه موزی که از بیت المال وامش را گرفته است ( نزدیک به 400.000.000 میلیون ریال ) بپردازد.

 دقیقا می دانیم که ایشان با جوسازی و پیگیری خاصی و با تحریک بعضی از موزکارانی که ضرر کرده اند و تقاضای بخشودگی دارند قصد دارد همین مبلغ وام را که بیشترش را در راه دیگر مسائل زندگیش صرف کرده است به بیت المال نپردازد.

تا الآن که اصلا قسطی نداده است . جرایم دیرکرد را هم نداده است . هی تقاضای عفو دارد و پیگیری زیادی را برای بخشودگی دارد در صورتی که گلخانه موز او در یکی از روستاهای اطراف ساری با بهترین شکل فعال است و دارد سودش را می برد و اگر هم بخشودگی باشد باید به آنهایی که واقعا ضرر کرده اند ببخشند؛ نه آن که همه را یکسان با هم در نظر بگیرند.

sadeghee - (sadeghee_2004@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir