تعداد بازدید: 6117

توصیه به دیگران 2

جمعه 30 بهمن 1394-17:32

معادلات حوزه نور و محمودآباد به هم خورد؛

دکتر علی اسماعیلی به رقابت ها برگشت

دکتر علی اسماعیلی پیش از رد صلاحیت اش نفر اصلی فهرست تشکیلات اصلاح طلبان مازندران بود، که پیش بینی می شود با شرایط جدید و اخذ تاییدیه اش، دوباره در فهرست تشکیلات و احزاب اصلاح طلب و نزدیک دولت قرار گیرد/ زمزمه هایی مبنی بر تایید صلاحیت یکی دیگر از نامزدهای شاخص اصلاح طلب های مازندران نیز شنیده می شود/ کوروش یوسفی هم تایید صلاحیت شد.(ویرایش دوم)


مازندنومه، سرویس سیاسی: بر اساس گزارش رسیده به مازندنومه، دکتر علی اسماعیلی که از سوی نهاد نظارتی رد صلاحیت شده بود، با رسیدگی پرونده اش در شورای نگهبان موفق به تایید صلاحیت خود شده است.

هادی اسماعیلی -فرزند این نامزد انتخاباتی- در تماس با ما این خبر را تایید کرده است.

دکتر علی اسماعیلی که بخت نخست حوزه انتخابیه نور، محمودآباد و سرخرود محسوب می شود، اهل بخش چمستان و دارای مدرک دکترای مدیریت دولتی است.

او در انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی با حدود 30000 رای رقیب جدی احمد ناطق نوری بود.

وی پیش از رد صلاحیت اش نفر اصلی فهرست تشکیلات اصلاح طلبان مازندران بود، که پیش بینی می شود با شرایط جدید و اخذ تاییدیه اش، دوباره در فهرست تشکیلات و احزاب اصلاح طلب و نزدیک دولت قرار گیرد.

گفتنی است خبری مبنی بر تایید صلاحیت یکی از نامزدهای شاخص و برجسته معطوف به طیف اصلاح طلبان در یکی از شهرهای مرکزی استان نیز به مازندنومه رسیده که باید منتظر ابلاغ شورای نگهبان و تایید نهایی این نهاد ماند.

كوروش يوسفي نامزد انتخابات مجلس از حوزه ساری و میاندورود هم در تماس تلفنی با ما، از تایید صلاحیت خود خبر داد.

وی که به طیف اصلاح طلبان تعلق دارد، متولد سال ۱۳۵۱ است و مدرك تحصيلي كارشناس ارشد مديريت دارد.

یوسفی از فرهنگيان شهرستان ساري است كه در چهارمين دوره انتخابات شوراي شهر ساري با كسب ۱۴ هزار و ۹۷۹ راي مورد اعتماد مردم قرار گرفت و عضو شوراي چهارم مرکز استان شد.


  • جواد از ساريپاسخ به این دیدگاه 4 2
    شنبه 1 اسفند 1394-18:35

    انشالله نور و محمود آباد يك نماينده دانشگاهي و اصلاح طلب به خود ببيند ، و آقاي فياض اين سري يكم استراحت كند .


    ©2013 APG.ir