تعداد بازدید: 5992

توصیه به دیگران 1

جمعه 30 بهمن 1394-23:7

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران یک گام به لیست نهایی نزدیک تر شد

اصلاح طلبان در نوشهر و چالوس به احمدی لاشکی رسیدند

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس نام نماینده کنونی -قاسم احمدی لاشکی- را در فهرست خود قرار دادند/ این جبهه در آمل هنوز به نامزد نهایی خود نرسیده است.


مازندنومه، سرویس سیاسی: پس از نشست ها و رایزنی های مفصل، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران تصمیم گرفت در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس نام «قاسم احمدی لاشکی» را در فهرست خود قرار دهد.

این خبر را دکتر رضاستاری -رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران- به مازندنومه اعلام کرد و گفت: در جلسه ای که فردا برگزار خواهیم کرد، درباره تغییرات جدیدی که در برخی حوزه های انتخابیه از جمله ساری، نور و به احتمال قائم شهر رخ خواهد داد، هم فکری و تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی پیش تر گفته بود: فهرست این جبهه در برخی حوزه ها حداقلی است و اگر گزینه های اصلی در هر زمان وارد عرصه رقابت ها شوند، لیست قابل ویرایش و اصلاح است.

امروز در حوزه نور و محمودآباد علی اسماعیلی گزینه اصلی اصلاح طلب ها تایید صلاحیت شد و کوروش یوسفی نیز در حوزه ساری و میاندورود به رقابت انتخاباتی بازگشت.

خاطرنشان می کنیم: قاسم احمدی لاشکی متولد 1344 کجور، نماینده چالوس و نوشهر در مجلس نهم است که در سال های 1382 تا 1385 فرماندار چالوس بود.

 16 حزب و تشکل اصلاح طلب مازندران با تشکیل جلسات پی در پی و طولانی بر سر لیست نهایی خود به توافق رسیده اند. این تشکل ها و احزاب بدین قرارند:

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها
حزب اعتمادملی
حزب کارگزاران سازندگی
مجمع نیروی های خط امام
حزب همبستگی
انجمن اسلامی مهندسان
انجمن اسلامی جامعه پزشکان
انجمن اسلامی معلمان
حزب مردمسالاری
حزب اسلامی کار
خانه کارگر
سازمان عدالت و آزادی
مجمع زنان نو اندیش
حزب اراده ملت
مجمع فرهنگیان ایران اسلامی
مجمع دانش آموختگان و دانشگاهیان ایران

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران هنوز در حوزه انتخابیه آمل به گزینه نهایی نرسیده است، اما در سایر حوزه های انتخابیه فهرست اعلام کرده، که به این شرح است:

-علی اصغر یوسف نژاد و محمد دامادی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود

-عبدالله رضیان و سیدهادی حسینی در حوزه قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ

-علی نجفی خوشرودی و حسینعلی قاسم زاده در حوزه بابل

-ابراهیم هاشم ورزی در حوزه بابلسر و فریدونکنار

-شمس الله شریعت نژاد در حوزه رامسر و تنکابن

-سید احمد میری قلعه سری در حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه

-عباس یزدانی در حوزه نور و محمودآباد


  • شنبه 1 اسفند 1394-21:38

    داداش دارين يار دزدي ميكنين ديگه...خخخخخ .صادقي جان بذار اين نظر قشنگه ي منو

    • شنبه 1 اسفند 1394-18:25

      تاسف برای شورای هماهنگی اصلاحات استان که فک کنم اصلاحات رو فدای باند بازی خودشون کردن . امید جوونها رو تو نوشهر و چالوس نابود کردید ! آخه احمدی رو چه به اصلاحات ؟! اصلاح طلبی جای رنگ عوض کن ها نیست ! کسی که در انتخابات 92 از قالیباف حمایت میکرد اصلاح طلبه ؟
      با توجه به حضور امثال دکتر ریاحی و امکان تایید صلاحیت آقای طاهرنژاد این خبر فقط به بی اعتبار کردن شورای هماهنگی کمک میکنه !

      • چالوسی حامی دولتپاسخ به این دیدگاه 6 14
        شنبه 1 اسفند 1394-9:59

        احمدی لاشکی تجزیه طلب ؟؟؟؟ اونی که نزدیک هر انتخابات با وعده تجزیه مازندران بزرگ از مردم رای میاره و بعد که میشه رییس مجمع نمایندگان استان حرفش رو عوض میکنه و صحبت وحدت میکنه و بعد از برداشتنش از ریاست دوباره استان رامسر و... رو میندازه وسط!!
        واقعا شورای اصلاح طلبان استان این دوره باعث شرم و خجالت اصلاح طلبانه

        • چالوسی واقعی حامی دولتپاسخ به این دیدگاه 5 1
          شنبه 1 اسفند 1394-15:29

          مگه یکی از اصلی ترین ویژگیهای اصلاح طلبی طرح و پیگیری مطالبات اکثریت مردم نیست ؟ خب این موضوع استانی شدن هم اظهر من الشمسه که مطالبه اکثریت خیلی زیاد مردم غرب مازندرانه و برای همینه که از اصلی ترین شعارهای رأی آور در انتخابات غرب استانه . هر کاندیدای دیگه ای هم که انتخاب میشد طبیعتا باید این موضوع رو از اصلی ترین برنامه های خودش قرار میداد . حتی گزینه اصلی اصلاح طلبان یعنی مهندس طاهرنژاد هم از پیشگامان طرح و پیگیری استانی شدن بوده و هست . اما خب با رد صلاحیت مهندس طاهرنژاد دو گزینه باقی میموند : یا حمایت از نماینده فعلی یعنی احمدی لاشکی یا حمایت از دکتر ریاحی فر . که خب با در نظر گرفتن احتمال رأی آوری حمایت از احمدی لاشکی نماینده فعلی انتخاب شد . احمدی درسته که اصلاح طلب به اون معنا نیست اما پس از انتخاب روحانی همواره حامی دولت بوده . هرچند که قبل از انتخاب روحانی اون هم مثل بقیه نماینده های مازندران حمایت از قالیباف رو انتخاب کرده بود .

        • اصلاح طلب قدیمیپاسخ به این دیدگاه 13 0
          شنبه 1 اسفند 1394-9:55

          سال 76 که تو بابل 25 تا ستاد ناطق نوری بود و یک دونه ستاد خاتمی و علیرغم جو خطرناک و ناامیدانه از خاتمی حمایت کردم!! همون سال دانشجو شدم و رفتم تهران باز هم تو دانشگاه حامی سرسخت و اصلاحات بودم و هنوزم هستم !! هیچ پست ومقامی هم نگرفتم . یه کارمند ساده با تحصیلات بالا!!
          فقط خواستم بگم خیلی بی غیرتیه که قاسم زاده رو بزارین کاندیدای اصلاح طلب !!! توهین به شعور مردم اصلاح طلبه!! لگدمال کردنه تمام زحماته این مردمه!!
          جواب کتک خورده ها و زندون رفته های اصلاح طلب رو چی میخواین بدین؟؟؟
          بازی سیاسی کثیفیه !!!

          • فعال سياسىپاسخ به این دیدگاه 3 0
            شنبه 1 اسفند 1394-15:38

            فقط كمى شعور سياسى مى خواد كه بفهمه در اين دوره در شهرهايى كه نامزد اصلاح طلبى نيست، بايد جلوى ورود تندروها را گرفت و بر همين اساس بايد از نامزد راست معتدل حمايت كرد تا امثال رسايى و كوچك زاده به مجلس نروند


          ©2013 APG.ir