تعداد بازدید: 3962

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 4 اسفند 1394-23:25

محمد دامادی در اجتماع بزرگ هواداران:

دلیل برخی رفتارها را نمی‌دانم/ عده ای دکه نداشتند، اما اکنون خانه های میلیاردی دارند

نماینده ساری و میاندورود در مجلس گفت: امروز آمدم در مقابل چشمان تان بگویم که دلیل برخی رفتارها را نمی‌دانم/ گناه دامادی چیست که فضای مجازی را باید آلوده به برخی تصاویر کنند/ عده ای در این شهر دکه نداشتند اما امروز خانه‌های میلیاردی دارند/چه کسانی جلوی معاونت عمرانی عشوری را گرفتند؟


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: محمد دامادی در برنامه انتخاباتی خود در مسجد شکوهی ساری اظهار کرد: امروز اگر عزت و اعتباری داریم به برکت قهرمانی‌های شهدا و خانواده‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه هرجا مسئولان سخن می‌گویند ضبط کنید، افزود: مسئولان حق ندارند حرف بزنند و عمل نکنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به اینکه مردم اسیر فساد سیستماتیک نخواهند شد، گفت: امروز فساد سیستماتیک گریبان کشور را گرفته است و مسئولان باید خیلی دقت کنند که درگیر زر و زور و تزویر نشوند و ساده زیستی رهبری را الگو قرار دهند.

دامادی با بیان اینکه گاهی مسائلی اتفاق می‌افتد که شرم‌آور است و می‌بینم بعضی‌ها اسیر مال دنیا شدند، تصریح کرد: باید خیلی دقت کنیم که خدای ناکرده از مسیر شهدا و انقلاب غافل نشویم.

نامزد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران با اشاره به اینکه هر مسئولی عملکردی در خانه ملت دارد و طبیعی است دامادی هم در این مسیر فضایی را ترسیم کرده است، ادامه داد: این حضور شما نشان می‌دهد که نوکرتان را با اندک عملکرد، قبول دارید.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه امروز آمدم در مقابل چشمان تان بگویم که دلیل برخی رفتارها را نمی‌دانم، خاطرنشان کرد: امروز این فرزند شما افتخار دارد که پدرش بنا بود و به برکت جمهوری اسلامی، این بنا توانست به مقام نمایندگی مردم در مجلس برسد، این مسئله را ملعبه قرار داده و مورد تمسخر قرار می‌دهند.

دامادی با اشاره به اینکه البته من همه را واگذار کردم، اظهار کرد: تنها یک سوال در ذهن من باقی مانده که گناه دامادی چیست که فضای مجازی را باید آلوده به این تصاویر کنند.(دامادی تصاویری از تخریب وی در فضای مجازی را نشان داد)

وی با بیان اینکه گناه دامادی چیست که از مظلومیت مازندران از محرومیت کشاورزان و معلمان و ... گفته است، افزود: از اعتبار جاده گهرباران که 20 میلیارد تومان سهم مازندران بود و به 60 میلیارد تومان رسید، مرکز سرطان‌شناسی که در مازندران به بهره‌برداری رساندیم و... این تصاویر پاسخ من است؟ البته خط تخریبی از 64 شروع شد و تا 94 ادامه دارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به اینکه گناه دامادی این است که با فساد مشکل دارد و به تاسی از پیر جماران، عهد اخوت با کسانی نمی‌بندد که در این شهر دکه نداشتند اما امروز خانه‌های میلیاردی دارند، گفت: آگاه باشیم و بپذیریم که اینها بیت‌المال است وحق مردم، روزی گریبان آنها را خواهد گرفت.

دامادی با بیان اینکه این مردم با مشکلات معیشتی دست به گریبان هستند و آیا انصاف است که زراندوزی کنیم؟ تصریح کرد: روزی در مجلس از دستگاه‌های امنیتی خواهش کردم اموال و پرینت حساب همه مسئولان را بررسی کنند و اول هم از دامادی شروع کنند. ببینید در کارزار صداقت، برنده کدام است.

منتخب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران  با اشاره به اینکه در زمان انتصابات به شدت پیگیر بودم نیروهای ارزنده به کار گرفته شوند، ادامه داد: چه کسانی جلوی معاونت عمرانی عشوری را گرفتند و چه کسانی می‌خواستند بیمارستان عمومی ماهفروجک را به پزشکی از شهر دیگر واگذار کنند. خدا حفظ کند آیت‌الله طبرسی را که در نماز جمعه هم مسئله بیمارستان ماهفروجک را عنوان کرد و اجازه نداد سهمیه شهر ما به دیگران واگذار شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه اجازه دهیم هر کسی نقش خود را خوب بازی کند و اجازه دهید باز هم توکل و سکوت کنم، خاطرنشان کرد: گلایه من از فرماندار ساری است. ضمن احترامی که به فرماندار ساری قائل هستم اما بارها ستادهای من در این ایام تعطیل شد و این اندک تبلیغاتی را که به واسطه لطف مردم اتفاق افتاد هم تعطیل کردند.

در ابتدای این مراسم نصرالله دریابیگی دبیر خانه کارگر مازندران هم انتخابات را امری مهم دانست و گفت: دامادی انسان چشم پاک و دست پاکی است و فهم و شعور سیاسی و دینی بالا دارد. حامی دولت است و اصلاح‌طلب. کسانی که غیر از این حرف می‌زنند با نمی‌فهمند یا دروغ می‌گویند. دامادی افتخار جامعه کارگری است.



 


  • جمعه 7 اسفند 1394-13:17

    دورود آقای دامادی این امام زاده که از او دفاع میکنی مردم دودانگه سالها پیش اصالت او را باطل کردنند مواظب دور اطرافث باش

    • چهارشنبه 5 اسفند 1394-15:56

      ای کاش دامادی حد اقل در عکسهایش کمی به مردم نگاه میکرد !!!!!!!!!!

      • پنجشنبه 6 اسفند 1394-10:57

        سلام دوست عزيز چرا چرا چرا تخريب چجوري نگاه كرد

      • چهارشنبه 5 اسفند 1394-13:26

        متاسفانه همیشه موقع انتخابات و برای انتخاب اصلح فومی و قبیله ای عمل میکنیم و در نهایت می بینیم که در چهار سال نمایندگی هیچ اتفاق خاصی برای شهر و قوانین کشورو بیکاری ...نمی افتد و میگیم اون ورآبی ها مقصضر هستند

        • چهارشنبه 5 اسفند 1394-12:15

          احسنت بر غیور مرد ساروی. اقای مهندس ما به کشاورز بودن بنا بودن کارگر بودن افتخار می کنیم. مگه بقیه اقایون کی هستن خوبه پرونده همه رو میدونیم چون همه اهل همین شهر هستیم. و بالاترین افتخار مردم ساری اینه که یکی از جنس خودشونو به مجلس میفرستن . ما بهت افتخار میکنیم مهندس عزیز....... موفق باشی و سلامت

          • چهارشنبه 5 اسفند 1394-8:25

            شما که بک رسانه هستید لطفا این نظر را درج کنید.آقای دامادی چهار سال نماینده بود اولا آیا نیاز هست اینقدر تبلیغات کنه.چون کسی که در این چهار سال کاری کرده باشه قطعا مردم خواهند فهمید.دوم اینکه ایشون این همه پول بنر و شام و ناهار را از کجا میارند.این همه هزینه واقعا جای شک و شبهه داره

            • چهارشنبه 5 اسفند 1394-7:59

              آقاي دامادي يكبار در سخنراني نگفت من اصلاح طلبم ،‌آقاي دريابيگي از طرف ايشان گفتند آقاي دامادي اصلاحطلب هستند . من متاسفم براي شوذاي هماهنگي اصلاح طلبان استان مازندران . من و امثال بنده قسم ميخوريم اگر يكبار و فقط يكبار آقاي دامادي رسما اعلام كند كه اصلاح طلب هست ، با افتخار بهش راي بدهيم .

              • چهارشنبه 5 اسفند 1394-4:18

                میتونه علیه یوسف نزاد موضع بگیره هههمه همه چیزو میدونن و رانتهایی که داده میشه رو با خبرا.
                اقای دامادی بشینن فقط شهردار هر موقع پروزه ایی رو عملی کردن بیان بگن من این کارو کردم والا الان که من فک میکنم اصلا کی به کیه من پادگان ساری و انتقال دادم!!

                • چهارشنبه 5 اسفند 1394-2:48

                  آفرین دامادی. همه منتظر بودند اون علیه یوسف نژاد موضع بگیره اما خویشتن داری کرد تا تندروها روشون زیاد نشه. یوسف نژاد مردانگی را از دامادی یاد بگیرد. رفت کنار شهردار و اصلاح طلبی اسش را در معرض تردید قرار داد! آیا نماینده ما را باید شهردرای چی تعیین کند؟ آیا یوسف نژاد نماینده مردم است یا نماینده شورا و شهرداری؟

                  • چهارشنبه 5 اسفند 1394-23:42

                    عبوری حق نداشت از کسی حمایت کنه.اگر اینچنینه فردا استاندار وفرماندار و... هم برن ازکسی حمایت کنه.معلومه که

                    • چهارشنبه 5 اسفند 1394-3:25

                      عبوری تاریخ نخواند، تاریخ نشناخت، تاریخ درک نکرد و تاریخ را ندید. به همین دلیل تاریخ مصرف دارد.

                      • چهارشنبه 5 اسفند 1394-12:2

                        دقیقا با شما موافقم. نمیدونم چرا اقای عبوری کم اوردند و روزهای اخر تو جناح یوسف نزاد رفتند و شرم اوره که حتی از ترس جونشون نفر دوم رو هم برای نمایندگی انتخاب کردند. اخه شما چکاری کردید که اینقدر از مهندس دامادی می ترسید. تا حالا ندیده بودیم شهردار شهری بنر بزنه و انتخاب خودش رو علنی اعلام کنه مگه از چیزی ترسیده باشه


                    ©2013 APG.ir