تعداد بازدید: 3453

توصیه به دیگران 5

دوشنبه 10 اسفند 1394-0:39

نامه لطف الله آجدانی به عزت الله یوسفیان ملا

انتظار ما اتخاذ مواضع اعتدالی است

حامیان تان از طیف های مختلف حامی دولت تدبیر و امید، نیک می دانند که شما نماینده همه ملت ایران و همه مردم آمل هستید و نه نماینده دولت یا نماینده احزاب و تشکل های سیاسی، اما با باور به باور شما به خط اعتدال، شما را در مواضع و رویکردهایی که در مجلس دهم اتخاذ خواهید کرد، به حفظ اعتدال متعهد می دانند.


مازندنومه، سرویس سیاسی: پس از پیروزی عزت الله یوسفیان ملا - نامزد لیست اصلاح طلبان- در انتخابات 7 اسفندماه از حوزه آمل، لطف الله آجدانی -فعال رسانه ای و سیاسی و از حامیان این دوره یوسفیان- نامه ای خطاب به این منتخب مردم نوشت که متن آن به این شرح است:

جناب آقای دکتر عزت الله یوسفیان -نماینده محترم و منتخب مردم شریف آمل و لاریجان در خانه ملت- موفقبت جنابعالی را در انتخابات مجلس دهم که نشانه  اعتماد اقشار مختلف مردم عزیز آمل و تشکل های مختلف سیاسی حامی نظام و دولت تدبیر و امید برای حضور شما در خانه ملت است، به حضرتعالی و حامیان شما و همه مردم عزیز آمل که اینک شما نماینده همه آنان هستید، چه کسانی که شما را برگزیدند و چه کسانی که بر اساس حقوق قانونی و مدنی خود دیگران را برگزیدند، تبربک می گوییم.

 بی تردید اعتماد و حمایت اکثریت مردم شریف آمل از اقشار مختلف و نیز تشکل های سیاسی اعتدالگرایان حامی دولت تدبیر و امید و شورای هماهنگی اصلاح طلبان مارندران از شما نتیجه و نشانه باور به توانایی های شما در خدمت به مصالح نظام و منافع ملی و پیشرفت و توسعه ی هرچه بیشتر آمل است.

جناب آقای دکتر یوسفیان، نماینده محترم و منتخب مردم آمل، بی گمان و همان گونه که خود در مصاحبه ی انتخاباتی تصریح کرده اید، گفتمان و رویکرد اعتدال دولت تدبیر و امید برای استفاده فراجناحی از همه ی ظرفیت های توسعه ای کشور به دور از افراط و تفریط، یک سیاست برتر و ضرورت منطبق با مصالح نظام و منافع ملی است.

پیروزی انتخاباتی شما پیروزی یک شخص نیست، پیروزی حمایت و اعتماد مردم به شما و نیز پیروزی تفکر اعتدال و عقلانیت و تدبیر برای اصلاح امور در چارچوب مصالح نظام و منافع ملی است.

 حامیان شما از طیف های مختلف تشکل های سیاسی اعتدالگرایان و اصلاح طلبان مازندران و بخش وسیعی از بدنه اجتماعی حامیان دولت تدبیر و امید در آمل، با اعتماد به اطمینان بخشی به پیروی از خط اعتدال و باور به تلاش بیش از پیش تان برای اجتناب از افراط و تفریط و نزدیکی به سیاست ها و برنامه های اعتدالی دولت تدبیر و امید، در حمایت از شما در روزهای سخت رقابت های انتخاباتی و در حالی که یک نامزد رقیب در لیست رسمی اصولگرایان مازندران قرار گرفت، به طور رسمی با قرار دادن نام شما در لیست خود، از هیچ حمایتی دریغ نکردند .

 حامیان شما از طیف های مختلف حامی دولت تدبیر و امید، نیک می دانند که شما نماینده همه ملت ایران و همه مردم آمل هستید و نه نماینده دولت یا نماینده احزاب و تشکل های سیاسی . اما با باور به باور شما به خط اعتدال، شما را در مواضع و رویکردهایی که در مجلس دهم اتخاذ خواهید کرد به حفظ اعتدال متعهد می دانند

جناب آقای دکتر یوسفیان؛ با تاکید بر ضرورت وحدت و همدلی همه جناح ها و طیف های سیاسی دلسوز نظام و استفاده از همه ی ظرفیت ها برای عزت و سربلندی دولت و ملت در چارچوب منویات مقام معظم رهبری، از جنابعالی انتظار می رود در دو حوزه قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین، به دور از افراط و تفریط، به اتخاذ مواضع در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی نمایندگان مجلس پرداخته، تا از اعتمادی که موجب پیروزی انتخاباتی شما شده است صیانت کنید.

به یاد داشته باشید که حامیان دولت تدبیر و امید در حمایت خود از جنابعالی، اعتماد خود را به شما نشان داده اند؛ اعتماد و حمایتی که اگر با بی مهری روبرو شود، ناگزیر و لاجرم جای خود را به بی اعتمادی و مخالفت خواهد داد.

جناب آقای دکتر یوسفیان؛ همان گونه که حامیان شما با اعتماد و حمایت خود، جنابعالی را قدر شناختند و بر صدر نشاندند، از شما نیز انتظار می رود تا با اتخاذ مواضع اعتدالی خود در مجلس دهم و توجه بیش از پیش به عقلانیت و تدبیر و شایسته سالاری و خرد جمعی و  مشورت با صاحب نظران در اصلاح امور، اعتماد و حمایت حامیان دولت تدبیر و امید و اقشار مختلف مردم از خود را قدر بشناسید و بر صدر بنشانید.

با آرزوی موفقیت جنابعالی در خدمتگزاری به ملت شریف ایران و مردم عزیز آمل در مجلس دهم و بهترین آرزوها برای نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید و گفتمان اعتدال و اصلاحات در چارچوب مصالح نظام و منافع ملی.

لطف الله آجدانی، ربیس ستاد انتخاباتی سابق دکتر روحانی در شهرستان آمل و دبیر جبهه ی متحد اعتدالگرایان و نخبگان استان مازندران


  • دوشنبه 10 اسفند 1394-11:54

    جناب آقای آجودانی مردم آمل دقیقاً نه به همان دلایلی که شما مدعی و نگران آن هستیتد به آقای یوسفیان رای داده اند. اینجا تهران و آن هم شمال تهران نیست که همه نگرانی ها معطوف به مطالبات سیاسی باشد، چون دیگر خواسته یا براورده شده است یا اصلا نیازی بدان نیست. اینجا در آمل و بابل و ساری یا هر جای دیگر ایران نیازهای اولیه مهمترین نگرانی و دلمشغولی مردم است. درست یا نادرست مردم می خواهند جاده امن داشته باشند، باد و باران سقف خانه هاشان را نکند، محصول آن ها چکو نکند. آب سالم داشته باشند. و....
    درست می فرمایید اعتدال و مشورت با متخصصین لاز م و ضروری است، اما نه این که فقط در مسیر سیاست و سیاست بازی قرار گیرد. یوسفیان (و همچنین دیگران) به این دلیل رای آوردند (یا رد شدند) که در توجه به نیاز مردم کوشا بودند (موفقیت هم البته شرط بود و هست). یوسفیان به این دلیل رای آورد که وارد بازی های سیاسی بی حاصل نشد و وقت خود را در پرداختن به امور مردم صرف کرد.
    جناب آقای اجودانی نگویید اگر کاندیدی از جناع خودتان بود، همچنان از منتخب مردم حمایت می کردید. نگویید صرفا حمایت شما سبب انتخاب یوسفیان شد. (نامه شما چنین به ذهن متبادر می کند)!
    اگر به نماینده های منتخب غیر از تهران توجه کنید، ملغمه ای از گرایشات مختلف را می بینیم. اگر چارچوب تحلیل انتخابات صرفاً سیاسی باشد، درک این تنوع مشکل خواهد بود. مردم نیازهایی دارند که در ساختار سیاسی فعلی با جناح بازی و اصلاح طلب و اصول گرا بازی نه تنها حل نمی شود، بلکه پیچیده تر هم می شود. این ساختار سازوکار انتخابی خودش را می طلبد، فرای جناح و دسته و گروه.
    نکته آخر این که مانند شما هر یک از رای دهندگان املی حق دارد مطالبات خود را (هر چه باشد) با آقای یوسفیان در میان بگذارد.
    از خداوند طالب توفیق درک جامعه را دارم! آمین

    • دوشنبه 10 اسفند 1394-16:2

      آفرین. خوب گفتی. در جهت تایید تحلیل املی توجه شما را به تحلیل آقای غلامرضا رمضانی‌پور، جلب می کنم. او می نویسد: بی‌شک علت رویکرد هوشمندانه این روزهای شهروندان ساروی – به عنوان پیشتازان عرصه فرهنگ، مدنیت و عقلانیت- به افرادی چون دکتر یوسف‌نژاد به ‌عنوان نماینده مستقیم رئیس‌جمهور در چند وزارتخانه، مشاورعالی رئیس مجلس، معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و قدرتمندترین رجال سیاسی ساری در دستگاه حاکمیت این است که می‌خواهند از ظرفیت و قدرت وی در دولت یازدهم به جهت پیشبرد منافع ملی و جذب منابع مالی برای ادامه نهضت توسعه شهر ساری بهره گیرند. چنانچه اشتغال جوانان، بهبود اوضاع معیشتی مردم، شتاب روزافزون در توسعه شهر ساری، به سرانجام رساندن عقلایی برجام و ایجاد منطقه آزاد تجاری با محوریت ساری از اولویت‌های دکتر یوسف‌نژاد می‌باشد."
      درست همانطور که املی معتقد است. در شهرستانها عامل اصلی نیازهایمحلی است که اغلب غیر سیاسی است که مردم را پای صندوق می کشاند و در یک شهر افراد منتسب به اصلاح طلبان و در شهر دیگر اصول گرا رای می آورند.

      • سه شنبه 11 اسفند 1394-8:14

        تحلیل آقای رمضانپور در این آدرس
        http://yousefnejad.ir/739-2


    ©2013 APG.ir