تعداد بازدید: 3916

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 9 فروردين 1395-10:18

به دلیل مسایل مالی؛

جشنواره اقوام در محمود آباد لغو شد

  جشن اقوام ایران زمین دیروز در ساری برگزار شد و قرار بود 9 فروردین 95، محمود آباد میزبان باشد که به دلیل تامین نشدن اعتبارات مالی، این جشنواره در غرب استان برگزار نشد.


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: به دلیل تامین نشدن اعتبار مالی، جشن اقوام ایران زمین، از ویژه برنامه های نخستین جشنواره ایرانی اسلامی نوروز و صلح در محمودآباد برگزار نشد.

این جشنواره دیروز با حضور هنرمندان مطرح اقوام ایران زمین در شهر ساری برگزار شد و قرار بود 9 فروردین 95، محمود آباد میزبان باشد که به دلیل تامین نشدن اعتبارات مالی، این جشنواره برگزار نشد.

این جشنواره مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران بود و در آخرین مصوبه این ستاد مقرر شده بود دستگاه های اجرایی خصوصا شهرداری ها حمایت ها و همکاری های لازم را برای برگزاری این جشنواره داشته باشند، اما در عمل حمایتی در این خصوص صورت نگرفت و دستگاه ها برای خدمات انتظامی، اسکان، سالن اجرای برنامه ها و... هزینه بالایی را از برگزار کننده گان دریافت کردند.

به گفته علی دامادی -دبیر اجرایی جشنواره- به دلیل هزینه های بالا، این جشنواره تنها در مرکز استان مازندران برگزار شد و شهرداری، شورای شهر و فرمانداری محمودآباد، با وجود حمایت معنوی و زبانی، در عمل نتوانستند اعتبار خاصی به برنامه تخصیص دهند.



    ©2013 APG.ir