تعداد بازدید: 3136

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 11 فروردين 1395-7:53

سرپرست گروه موسیقی تبری :

با موسیقی از گردشگران پذیرایی کنیم/ مسئولان از جشنواره اقوام حمایت نکردند

جلال محمدی گفت: با موسیقی از گردشگران پذیرایی کنیم/ جشنواره اقوام با وجود این که  مصوبه ستاد سفر بود اما هیچ حمایتی از ما نشد و فقط ارشاد و میراث در حد صدور مجوز همکاری کردند و شهرداری‌ها و دیگر ادارات هیچ حمایتی در این حوزه نداشتند.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، کلثوم فلاحی: جلال محمدی در جمع خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، اظهار کرد: جشنواره اقوام با حضور 7 قوم در ساری برگزار شد با وجود این که  مصوبه ستاد سفر بود اما هیچ حمایتی از ما نشد و فقط ارشاد و میراث در حد صدور مجوز همکاری کردند.

این هنرمند موسیقی با بیان این که شهرداری‌ها و دیگر ادارات هیچ حمایتی در این حوزه نداشتند، تاکید کرد: در محمودآباد هم به دلیل مسائل مالی، جشنواره لغو شد.

وی با اشاره به این که نخستین بار بود که کاروان صلح در مازندران راه افتاد، تصریح کرد: این جشنواره، آشتی اقوام و جذب گردشگر را به همراه داشت و نشاط و خوشی در مازندران رونق افتاد.

سرپرست گروه موسیقی تبری گفت: اگر بتوانیم این برنامه را با حمایت سازمان های مختلف به صورت ملی و ثابت برگزار کنیم تا در ایام نوروز به صورت رایگان برگزار شود، در جذب گردشگر هم موثر است.

محمدی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره نیازمند حمایت همه جانبه است و یک گروه به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: قرار است  با حضور اقوام مختلف، گروه صلح تشکیل دهیم و این گروه نماینده ایران در کشورهای خارجی باشد.

سرپرست گروه موسیقی تبری با اشاره به اینکه موسیقی تنها زبانی است که نیاز به ترجمه ندارد و در همه جای دنیا زبان مشترک است، خاطرنشان کرد: باید گروه های این چنینی حمایت شوند و در ایام مختلف سال در جشن های ملی و مذهبی و همچنین در ایام تابستان با موسیقی از گردشگران پذیرایی کنیم.

وی با بیان اینکه باید برای این حجم از گردشگر برنامه داشته باشیم و فقط  این گونه نباشد که گردشگران را به دامان طبیعت بفرستیم، اظهار کرد: موسیقی پاپ در هر استان برگزار می شود اما جشنواره موسیقی اقوام، برای گردشگران و مردم جذاب است.


  • شنبه 14 فروردين 1395-8:35

    ...
    توجه به زيرساختهاي گردشگري توسط شهردار عبوري درساخت پارك رويايي ملل ، بازپيرايي تمامي پاركها، لچكي ها ،بلوارها وميادين، نصب المانها و گل كاري ،رنگ آميزي ونور پردازي درساري باعث فلش خوردن دوربينهاي گردشگران درساري شده است


    ©2013 APG.ir