تعداد بازدید: 3779

توصیه به دیگران 1

شنبه 14 فروردين 1395-22:21

با پیگیری محمد دامادی؛

دستور آغاز عملیات اجرایی جاده گهرباران صادر شد

نماینده ساری و میاندورود در مجلس گفت: دستور اجرایی شدن عملیات جاده گهرباران صادر شد/ سفر ریاست جمهوری سبب رونق در برخی پروژه ها شد.


 مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، رضا شریعتی: امروز مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران نامه ای به مدیر بندر امیرآباد نوشت که در آن از خدمتگذار خواسته شده در اسرع وقت عملیات اجرایی پروژه گهرباران را آغاز کند.

حیدر نوروزی در نامه اش که به تاریخ 14 فروردین ابلاغ شده، آورده: «مدیریت منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد؛ پیرو مذاکره نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و وزارت راه و شهرسازی شایسته است دستور فرمایید در اسرع وقت، نسبت به آغاز عملیات اجرایی پروژه جاده گهر باران اقدام لازم به عمل آورده و گزارش مستمری از روند فعالیت های مربوط را به صورت ماهانه ارسال نمایید.»

 نماینده مردم ساری و میاندورود هم در گفتگو با ما با بیان اینکه جاده گهرباران از جمله محورهای موصلاتی حائز اهمیت مازندران به لحاظ گردشگری و اقتصادی است، گفت: مردم مازندران لایق بهترین امکانات وخدمات هستند و لازم است مسئولان نسبت به اجرای پروژه همت به خرج دهند.

محمد دامادی با تاکید بر آن که سفر ریاست جمهوری سبب رونق در برخی پروژه ها شد، اظهار کرد: باید ابتدایی‌ترین مسائل را رفع کرد تا بتوانیم شرایط موجود استان را حفظ و سپس گردشگر و سرمایه‌گذار وارد استان کنیم.

وی با اشاره به این که دستور اجرایی شدن عملیات جاده گهرباران صادر شد، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح‌ شده را باید سرلوحه اقدامات و برنامه‌ ها قرار دهیم.

خاطرنشان می کنیم منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس دهم 20 دی ماه امسال در روستای لالیم میاندورود گفته بود: «اگر جاده گهرباران در شهرستان میاندورود تعریض نشود ما بسیاری از پدران و مادران خود را در این محور از دست می‌دهیم. این جاده در شهرستان میاندورود خدمات ملی ارائه می‌دهد اما متاسفانه از سوی مسئولان گذشته به‌عنوان جاده فرعی معرفی و از جذب اعتبارات محروم مانده بود که با پیگیری‌های بسیار توانستیم قسمتی از این محور را تعریض و برای اجرای کامل آن، سازمان بنادر را موظف به پایان کار تا پاسگاه گهرباران کردیم.»

 


  • دوشنبه 16 فروردين 1395-21:34

    با عرض سلام هر موقع کار روی زمین اجرای شود بعد نظر می دهیم نه به بار نه به داره زمان انتخابات کنار جاده را کندن بعد راها کردن امیدوارم اینجور نباشد

    • يکشنبه 15 فروردين 1395-10:24

      موفق باشی یار و یاور محرومان و مظلومان مازندران محمد دامادی جوان

      • يکشنبه 15 فروردين 1395-10:15

        خوشم اومد ازت خوب بعضی ها رو ادب کردب دارند می ترکند

        • يکشنبه 15 فروردين 1395-7:8

          با نامه پراكني مگر ميشود!؟
          از اين دست نامه ها زياد داده
          ...


          ©2013 APG.ir