تعداد بازدید: 3709

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 25 فروردين 1395-12:19

یک شنبه هفته آینده در ساری اتفاق می افتد:

سخنرانی وزیر ارشاد در مراسم یادبود دکتر ستوده

سیروس مهدوی به مازندنومه گفت: به احتمال قوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یک شنبه آینده در مراسم یادبود دکتر ستوده در ساری سخنرانی می‌کند و اگر نتواند در مراسم حضور یابد، بیانیه وزیر قرائت می‌شود.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، کلثوم فلاحی: چند روز پس از درگذشت دکتر منوچهر ستوده -ایران شناس برجسته- قرار است در مرکز استان مراسمی برای این چهره ماندگار تاریخ و جغرافیا و ادبیات برگزار شود.

سیروس مهدوی در همین زمینه اظهار کرد: یکشنبه 29 فروردین‌ماه مراسم بزرگداشت دکتر ستوده در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد مازندران توسط اهل قلم استان، برگزار می‌شود.

وی درباره سخنران این بزرگداشت، افزود: افتخار این کار را به بنده داده‌اند و سرکار خانم فریده یوسفی هم بیانیه جلسه را قرائت می‌کند.

این پژوهشگر و از یاران دکتر ستوده با اشاره به خیرمقد‌م‌گویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مراسم و ایراد سخن درباره دکتر ستوده، گفت: به احتمال قوی وزیر ارشاد  در این مراسم سخنرانی می‌کند و در صورتی که نتواند حضور یابد، بیانیه وزیر ارشاد قرائت می‌شود.

مهدوی با بیان اینکه یک ربع از برنامه به پخش بخشی از فیلم‎‌های دکتر ستوده اختصاص دارد که به عنوان مفاخر و مشاهیر کشور، این تصاویر ضبط شده‌اند، تصریح کرد: اشعاری در ستایش استاد در این مراسم سروده شده و  اشعار سروده استاد هم در این مراسم قرائت می‌شود. اجرای برنامه هم بر عهده آقای رضا بازی‌برون است.

وی گفت: بهترین فرصت است دلسوختگان مازندران و کسانی که به مازندران فکر می کنند برای مردی گرد هم آیند که از آستار تا استرآباد را با پای پیاده پیموده و یادمان‌های جاودانی از این پیمودن به دست آورده که ما امروز از آن بهره می‌گیریم.


  • جمعه 27 فروردين 1395-9:42

    چه ساعت از یکشنبه؟ صبح یاعصر ؟ لطفا خبرراتکمیل کنید

  • سپاس از مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 2 0
    چهارشنبه 25 فروردين 1395-17:6

    قدرشناسی ویژه از همه اقدامات که مازندنومه به عمل آورده است و تشکر از شخص سردبیر محترم جناب آقای مهندس صادقی و همکاران ایشان و خبرنگاران که بدون هیچ ادعا، نقش فرهنگی خود را در ارتباط با ضایعه در گذشت استاد فقید ؛ دکتر منوچهر ستوده به بهترین وجهی ایفا نموده اند . امید آنکه مراسم روز یکشنبه در ساری نیز در خور شان استاد باشد .ان شاءالله


    ©2013 APG.ir