تعداد بازدید: 3390

توصیه به دیگران 0

شنبه 28 فروردين 1395-12:20

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران:

محافظه کاری آفت ادارات است/ باید واقعیات را گفت

معاون فرمانداران نکا و میاندورود جابه جا شدند/ ارسطو قادری: باید به تغییرات تمکین کرد و کسی سیاسی است که تغییرات را بپذیرد/ مهرداد ابراهیمی: محافظه کاری یکی از آفت های حاکم بر ادارات کشور است و باید صریح و روشن واقعیات را گفت.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: ارسطو قادری -فرماندارمیاندورود- در مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار این شهرستان  اظهار داشت: کلمه انتخاب واژه زیبا و مبارکی است که شامل حال همه انسان ها در عرصه های مختلف خواهد شد.

وی با بیان اینکه بعضی انسان ها برای امر مهم انتخاب می شوند افزد: پیامبر عظیم الشان، امامان معصوم و در عصر ما حضرت امام(ره) برای هدایت مردم انتخاب شدند.

قادری با بیان اینکه در انتخابات نیز ملزم به تبعیت از انتخاب مردم هستیم گفت: جابجایی این گونه نیست که کسی قوی یا ضعیف باشد بلکه تغییرات به منظور پویایی  است.

فرماندار میاندورود گفت: باید به تغییرات تمکین کرد و کسی سیاسی است که تغییرات را بپذیرد.

وی با اشاره به مشکلات پنج ماه در عرصه انتخاب معاونت فرمانداری میاندورود ابراز داشت: مخالفت ها در این زمینه استانی بود اما با وجود تمام علاقه مندی به معاون فعلی، تابع به تغییرات و تصمیم استان هستم.

نماینده دولت تدببر و امید گفت: نه بنده مدیرخسیسی بودم و نه معاون بنده در طول این مدت پای بنده را گرفت، بلکه تعامل و همکاری در این فضا وجود داشته است.

وی با ابراز خرسندی از ترفیع درجه معاون خود اظهار داشت: عزیزی هم که جایگزین می شود همفکر سیاسی و تشکیلاتی است که کارنامه درخشانی دارد.

قادری گفت: امیدواریم بتوانیم تعامل خوبی برقرار کنیم و در چارچوب اداری و تشکیلاتی در راستای دستور دولت گام برداریم.

*اید صریح و روشن واقعیات را گفت

مهردادابراهیمی-مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران- نیز در این مراسم با بیان اینکه شهرستان میاندورود سراسر فرصت است افزود: با شکل گیری ساختارها می توان برنامه های بلند مدت و دراز مدت را تدوین کرد.

وی گفت:شعار دولت توسعه است و اعتقاد داریم که باید با فرصت سازی به دنبال توسعه باشیم.

این مسئول با بیان اینکه مردم صاحب و وارث انقلاب هستند و بهترین فرصت نیز خدمتگزاری به مردم است، افزود: باید از هدر رفت فرصت ها به نفع خدمت به مردم استفاده کرد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه مدیران نباید به دنبال روزمرگی باشند و باید برای مجموعه خود وقت بگذارند، گفت: راهی جز تلاش و کار نداریم و باید در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در راستای تحقق منویات رهبری حرکت کرد.

وی به انحراف معیار ۵۱ درصدی وام های زودبازده در دولت قبل اظهار داشت: اکثر واحدهای تولیدی یا در حال ورشکستگی هستند و یا فشار سنگینی به دولت برای احیا و سرپانگهداشتن این واحدها وارد می شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه همه ما با افکار عمومی روبرو هستیم که عملکرد ما را تحلیل می کنند، افزود: دولت ها جابجا و قدرت دست به دست می شود، در این انتخابات اخیر هم افکار عمومی بیش از ۶۰درصد نمایندگان سابق را تایید نکرده است و افراد جدیدی را به مجلس روانه کردند.

وی به لزوم تخصص و اخذ دانش در کار مدیریتی و سازمانی اشاره کرد و گفت: دانش، بینش و اعتقاد در کار یکی از مهم ترین کارهایی است که مجموعه کارمندان دولت باید داشته باشند.

ابراهیمی محافظه کاری را یکی از آفت های حاکم بر ادارات کشور دانست و گفت: باید صریح و روشن واقعیات را گفت و در کار نیز پشتکار داشت.

این مسئول با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید حفظ روحیه انقلابی و اعتقادی مردم و جوانان یکی از اصول کاری ما است گفت: اعتماد از دست رفته به مسئولان نیز باید در این دولت احیا شود و طبق نظرسنجی ها مردم بیشترین اعتماد را به قشر دانشجو و دانشگاهی دارند، لذا باید این اعتماد احیا شود.

ابراهیمی تزریق امید به جامعه را نیز یکی دیگر از اهداف دولت دانست و گفت: امیدواریم در زندگی اجتماعی و اداری حاشیه ها بر متن غلبه نکند و راهی را برویم که امام و شهدا از ما انتظار دارند.

وی با اشاره به بیش از ۴۰ انتساب از درون سازمان وزارت کشور در دوران تصدی خود در این مسئولیت اشاره کرد و گفت: ایجاد انگیزه یکی از اهداف بنده در این زمینه بوده است.

ابراهیمی به همراه بودن هردو معاون فرماندار در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تعامل با فرمانداران میاندورود و نکا این توفیق روزافزون باشد.

گفتنی است در این مراسم آقای محمدرضا غلامی -معاون سابق فرمانداری نکا- به سمت معاون جدید فرماندار میاندورود و اقای علی غلامیان -معاون فرماندار میاندورود- به سمت معاون فرماندار نکا منصوب شد.


  • دوشنبه 30 فروردين 1395-20:22

    از ...محافظ کارتر من تا حالا توی مسئولان این استان ندیدم

    • دوشنبه 30 فروردين 1395-8:22

      لطفا میشه از آقای مهرداد ابراهیمی بپرسید روش تبدیل وضعیت یک نسخه پیچ داروخانه به مدیر وزارت کشور چیست تا به دوستانمون یاد بدهیم؟ ...

      • يکشنبه 29 فروردين 1395-16:51

        ...مرگ بر تفكرات عصر حجري..خخخخ

        • يکشنبه 29 فروردين 1395-10:13

          اقاي صادقي تا كي ميخواي نظرات رو سانسور كني.؟؟...نظرات منطبق بر واقعيت راا نعكاس بده تا اصلاح نمايند..

          • يکشنبه 29 فروردين 1395-7:22

            من مدير شهرستاني ميشناسم الان 20 ساله مدير اداره شهرستانه به نظر شما اين فرد ميتونه موثر باشه؟ اگه ميتونست تو اين بيست سال چرا در همان حوزه مديريتش دچار پسرفت بوديم؟

            • شنبه 28 فروردين 1395-22:40

              براي آقاي غلاميان با اخلاق و متعهد آرزوي موفقيت دارم......ياعلي مدد

              • محمدرضا نیکخواه-مداح اهل بیت (ع)پاسخ به این دیدگاه 4 0
                شنبه 28 فروردين 1395-17:7

                حاج علی غلامیان انتصاب حضرتعالی را به عنوان معاون فرمانداری نکا تبریک و تهنیت می گویم


                ©2013 APG.ir