تعداد بازدید: 3422

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395-9:51

دو کنسرت، یک نقد کتاب/ قائم شهر شهر فعال فعالیت های هنری

کنسرت گروه سارنگ 23 و 24 اردی بهشت ماه و کنسرت گروه آوات 6 خرداد ماه در قائم شهر کنسرت برگزار می شود/ کتاب "مازندران در اسطوره های ملی ایران" جمعه این هفته در قائم شهر نقد می شود.


 مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: با تدبیر و حمایت های ویژه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر -سیدعلی علوی- اینک این شهرستان از نظر اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در استان بی رقیب شده است. هفته و ماهی نیست که چند برنامه هنری در این شهرستان اجرا نشود و با حضور علوی، فضای مطلوبی برای هنرمندان و فرهیختگان منطقه فراهم شده است.

در همین راستا کنسرت موسیقی گروه سارنگ 23 و 24 اردی بهشت ماه در قائم شهر برگزار می شود. در این کنسرت رضا فلاحی خواننده و سرپرستی گروه هم بر عهده مینا مهری است.

گروه سارنگ در هر روز دو نوبت در سالن حر قائم شهر اجرا دارد؛ 18 تا 19:30 و 20:30 تا 22.

*موسیقی آوات

گروه موسیقی آوات هم 6 خرداد ماه در قائم شهر کنسرت برگزار می کند.

خواننده این گروه "گاهان"- محمدرضا کیامقدم- و تنظیم آهنگ ها نیز بر عهده عباس محمدی است.

در این برنامه هنری که در سالن هلال احمر قائم شهر برگزار می شود، ابوالحسن خوشرو نیز اجرای ویژه ای خواهد داشت.

مسعود جاهد نی نواز گروه است، صابر نظرگاهی تار و محسن پوربخت سنتور می نوازد، نواختن تنبک بر عهده مسعود پوربخت است و فرشاد صارمی کمانچه خواهد نواخت. سازهای کوبه ای کنسرت را هم بهنام خسروی می نوازد، نواختن سه تارو عود بر عهده عباس محمدی و فاطمه حیدری فر نیز هم خوان گروه آوات است.

*نقد کتاب

کتاب "مازندران در اسطوره های ملی ایران" جمعه این هفته در قائم شهر نقد می شود.

این کتاب را که به تازگی منتشر شده، محمود جوادیان -پژوهشگر، شاعر و داستان نویس قائم شهری- تالیف کرده و انتشارات  معین در 308 صفحه انتشار داده است.

نقد این اثر با حضور دکتر رضاستاری -استاد ادبیات دانشگاه مازندران- و شکرخدا گودرزی -مدرس دانشگاه و بازیگر سینما و تئاتر- در سالن شهرداری قائم شهر برگزار می شود.

زمان اجرای برنامه ساعت 17 روز هفدهم اردی بهشت ماه 95 اعلام شده است.



    ©2013 APG.ir