تعداد بازدید: 2701

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 19 دی 1385-0:0

نجف‌نژاد: تمام‌ آسيا از ما مى‌ترسند

مقداد نجف‌نژاد مديرعامل مازندراني‌ استقلال‌ که‌ اخبار زيادى‌ مبنى‌ بر برکنارى‌اش‌ به‌ گوش‌ مى‌رسد، درباره‌ وضعيت‌ تيم‌ و برنامه‌هاى‌ اقتصادى‌ باشگاه‌ توضيح مي دهد.


 
قبل‌ از سفر به‌ مکه‌ درباره‌ طرح‌ خودکفايى‌ استقلال‌ سخن‌ گفته‌ بوديد، اين‌ طرح‌ به‌ کجا رسيد؟
علاقمند هستيم‌ برنامه‌ها را تا انتها پيش‌ ببريم، بعد آنها را بازگو کنيم.
از مباحث‌ کميته‌ اقتصادى‌ چه‌ خبر؟
خوشبختانه‌ اين‌ کميته‌ هم‌ با حضور کارشناسان‌ و صاحب‌نظران‌ با جديت‌ در تلاش‌ است‌ تا راهکارهاى‌ مهم‌ و تأ‌ثيرگذار را براى‌ رفع‌ مشکلات‌ مشخص‌ کنند. در زمينه‌ بحث‌ صادرات‌ و واردات‌ کالا هم‌ مذاکرات‌ بسيار خوبى‌ داشته‌ايم‌ و اين‌ مسأ‌له‌ هم‌ مزيد بر علت‌ مى‌شود تا به‌ آينده‌ استقلال‌ اميدوار و خوش‌بين‌ باشيم.
وضعيت‌ تيم‌ استقلال‌ را چطور ارزيابى‌ مى‌کنيد؟
خوشبختانه‌ استقلال‌ در آخرين‌ ديدار نيم‌فصل‌ مقابل‌ پاس‌ که‌ از تيم‌هاى‌ بزرگ‌ و ريشه‌دار کشور است‌ به‌ پيروزى‌ باارزشى‌ دست‌ يافت‌ و اميدوارم‌ هواداران‌ عزيزمان‌ اين‌ برد را به‌ عنوان‌ عيدى‌ باشگاه‌ از کادر فنى‌ و بازيکنان‌ و در کل‌ مجموعه‌ باشگاه‌ پذيرا باشند.
برنامه‌ آتى‌ تيم‌ استقلال‌ چگونه‌ است؟
بعد از استراحتى‌ کوتاه‌ که‌ تيم‌ دارد، به‌ اميد خدا تمرينات‌ خود را شروع‌ خواهيم‌ کرد. ما با جديت‌ در پى‌ حضورى‌ مقتدرانه‌ در آسيا هستيم‌ و در اين‌ راه‌ تمام‌ تلاشمان‌ را در جهت‌ تقويت‌ تيم‌ و استفاده‌ از نظر کارشناسان‌ مى‌کنيم. استقلال‌ تيم‌ بزرگى‌ است‌ و با تمام‌ توان‌ در جهت‌ تکرار افتخارات‌ خود در آسيا تلاش‌ مى‌کند. ما اطمينان‌ داريم‌ نام‌ استقلال‌ تمام‌ قاره‌ بزرگ‌ آسيا را تحت‌الشعاع‌ قرار مى‌دهد و رقبا از نام‌ و قدرت‌ ايران‌ هراس‌ دارند.(khabars)


    ©2013 APG.ir