تعداد بازدید: 3267

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 5 خرداد 1395-2:42

با حضور فرماندار؛

جوانان نمونه قائم شهر تجلیل شدند

مراسم تجلیل از جوانان نمونه شهرستان قائم شهر در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضاشریعتی: مهدی محمدی در مراسم بزرگداشت روز جوان و تجلیل از جوانان نمونه که در سالن اجتماعات شهرداری قائم شهر برگزار شد، اظهار کرد: انتظار داریم جوانان این مرز و بوم ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

فرماندار قائم شهر با تاکید بر آن که  رسانه ملی باید توجه ویژه‌ای به جوانان و مشکلات آنان داشته باشد و با نگاهی جدی به امور جوانان بپردازد، اظهار کرد: مدافعان حرم جوانانی بودند که هرگز برای به‌دست آوردن نام و مقام به جهاد نرفتند و تنها رضایت پروردگار را برای خود می‌خواستند.

وی افزود: باید به آنانی که این علامت سؤال برای‌شان وجود دارد که چرا ما باید در سوریه و عراق بجنگیم پاسخ داد، اگر رشادت مدافعان حرم، امثال سردار سلیمانی و حمایت فرمانده کل قوا نبود، یقیناً امروز جنگ در داخل کشور ما بود.

فرشید قدمی -رییس اداره ورزش وجوانان مازندران- هم با بیان اینکه  جوانان قدردانی شده درصد کمی از جوانان نخبه شهرستان هستند، اظهار کرد: این نام ها در میان نخبگان شهرستان قید خواهد شد.

 در پایان این مراسم خانواده‌های شهیدان مدافع حرم بلباسی و تقی‌زاده، هم چنین چاووش عزیزی کوتنایی مخترع دستگاه حفاری، رضا شریعتی خبرنگار مازندنومه و تعدادی دیگر از نخبگان شهرستان در رشته‌های مختلف تجلیل شدند.


  • پنجشنبه 6 خرداد 1395-7:11

    بايد از احسان شريعت نويسنده اجتماعي جوان و چابك قايمشهر هم تجليل مي شد


    ©2013 APG.ir