تعداد بازدید: 3272

توصیه به دیگران 1

جمعه 21 خرداد 1395-14:50

نماینده ساری و میاندورود:

مدیرانی که کارنامه قابل قبولی ندارند، استعفا دهند

علی اصغر یوسف نژاد: بعضی از مدیران در تراز مدیریت استان نیستند و بنده فکر می کنم بعضی از مسئولان در حد و اندازه دولت فاخر آقای دکتر روحانی نباشند/ دولت تدبیر و امید از ظرفیت های استان مازندران به خوبی آگاه نیست و آن هم به دلیل گزارش و آمار نادرست مسئولان است/ مدیران بر عملکرد خودشان نظارت کنند و اگر در طی چند سال کارنامه قابل قبولی نداشتند استعفا دهند و کنار بروند.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی:علی اصغر یوسف نژاد-نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی- در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه ساری اظهار داشت: امام راحل با تکیه بر آموزه های قران و اسلام، انقلاب را به پیروزی رساند، چرا که امام در برابر تهدیدهای استکبار می فرمود ما فرزند رمضانیم.

وی ابراز داشت: نمایندگان  مجلس در قبال رای مردم  وظیفه دارند که نسبت به دغدغه های مردم و رهبری حساس باشند.

این مسئول با تشکر از همه کسانی که در امر انتخابات دخیل بودند، افزود: انتظار مردم از مجمع نمایندگان و دو نماینده ساری و میاندورود وحدت است.

یوسف نژاد ادامه داد: مردم باید ثمره شیرین اتحاد و اتفاق مسئولان و نمایندگان را بچشند و نباید ذائقه مردم تلخ شود.

وی با بیان اینکه شهردار در کنار فرماندار، نمایندگان و مسئولان اجرایی شهر باید ید واحده باشند گفت: همه تحت رهبری نماینده ولی فقیه در استان وظیفه داریم در راستای همدلی، پیشرفت و توسعه استان گام برداریم.

نماینده ساری و میاندورود با اشاره به پرداخت غرامت از سوی مردم به دلیل تشتت و چند دستگی گروه های سیاسی و اجرایی در طول ۳۷سال گذشته گفت: مردم دیگر نباید هزینه پرداخت کنند و باید در راستای وحدت حرکت کرد.

وی با اشاره به رقابت دکتر عارف و دکتر لاریجانی در موضوع ریاست مجلس شورای اسلامی گفت: به هر حال پس از رقابت هر دو نامزد روحیه اسلامی و اخلاقی را رعایت و اعلام همکاری کردند.

یوسف نژاد به همکاری و مساعدت نمایندگان مازندران در راستای تعیین خود به عنوان عضوهیات رئیسه مجلس اظهار داشت: امیدوارم با امید به خداوند بتوانیم در راستای منافع ملی و  منافع مردم استان مازندران گام بردارم.

وی به دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: فرامین رهبری آویزه گوش نمایندگان خواهد بود چرا که دغدغه های ایشان دغدغه نظام و مردم است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع اشتغال و بیکاری جوانان جامعه ابراز داشت: مجلس فرامین رهبری را به عنوان اولین دستور کار خود قرار داده و با دعوت از وزرای دولت تلاش شد تا در این راستا کار شود.

وی با بیان اینکه قصد مجلس همکاری و تعامل با دولت در موضوعات داخلی و خارجی اظهار داشت: هر زمان تعامل و هماهنگی بین دستگاه های مختلف کشور به وجود آمد، تراز جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و بین المللی افزایش یافت.

این مسئول در ادامه به قابلیت ها و توانمندی های مازندران اشاره کرد و ابراز داشت: زیرساخت های کشاورزی در کنار موضوع گردشگری می تواند محور فعالیت کار مجمع نمایندگان در کنار استاندار مازندران باشد.

وی گفت: نباید تجربیات تلخ گذشته تکرار شود، چرا که نگاه ها باید استانی باشد؛ برای یک نماینده در شهری مانند ساری باید موضوع چای کاران غرب، راه های مواصلاتی و مسایل صنعتی استان به یک میزان اهمیت داشته باشد و نمایندگان غرب مازندران نیز باید نسبت به مشکلات مردم مازندران در مرکز و شرق حساس باشند.

یوسف نژاد با بیان اینکه اگر مبانی فکری درست و منطقی باشد می توان کار را پیش برد، افزود: بعضی از مدیران در تراز مدیریت استان نیستند و بنده فکر می کنم بعضی از مسئولان در حد و اندازه دولت فاخر آقای دکتر روحانی نباشند.

وی به حاشیه پردازی برخی مدیران و گزارش های ناصحیح به دولت مرکزی اشاره کرد و گفت: بنده در اینجا اعتراف می کنم که دولت تدبیر و امید از ظرفیت های استان مازندران به خوبی آگاه نیست و آن هم به دلیل گزارش و آمار نادرست مسئولان است.

این نماینده ابراز داشت: شرایط باید به گونه ای باشد که مسئولان و مدیران علاوه بر بررسی دیگر نهادهای نظارتی، خود نیز بر عملکرد خودشان نظارت کنند و اگر در طی چند سال کارنامه قابل قبولی نداشتند خودشان استعفا دهند و کنار بروند.

یوسف نژاد به مشکلات جاده ساری-تاکام ، گهرباران و کمربندی چهل ساله ساری اشاره کرد و گفت: امیدوارم با همدلی و هم سویی و واقع بینانه حرکت کردن در مسیر حل مشکلات مردم حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم از حقوق آن ها دفاع خواهم کرد گفت: البته بنده از دولت دفاع می کنم اما وکیل الدوله نیستم بلکه وکیل مردم هستم.

نماینده مردم ساری و میاندورود به هم سویی و همگرایی بیشتر نمایندگان مازندران و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: حتما بنده و آقای مهندس دامادی باید در کنار دیگر نمایندگان مازندران برای حل مشکلات  مردم حرکت کنیم.

*نمایندگان مازندران به مطالبات مردم و کشاورزان اهمیت دهند

آیت الله نور الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در استان مازندران- در خطبه های نمازجمعه اظهار داشت: خیلی وقت است که اخلاق تشییع جنازه شده و از بین ما رفته است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به جوانان اظهار داشت: فرزندان شما، تداوم شما است و باید به  حرف آنها توجه شود.

آیت الله طبرسی با اشاره به سربازان فداییان اسلام و اقدام آنها در تلاویو ظهار داشت: اسراییل دیگر امنیت ندارد و اعتقاد داریم که باید از بین برود.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس دهم اشاره کرد و گفت: فرمایش رهبری در خصوص بیکاری جوانان بنده را تحت تاثیر قرار داد .

آیت الله طبرسی گفت: مبارزه با بیکاری و جلوگیری از ولنگاری فرهنگی در راس امور اجرایی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به نبود تکریم ارباب رجوع در ادارات  اشاره کرد و گفت: باید این روند اصلاح شود .

وی با بیان اینکه توقع ما از نمایندگان مجلس همدلی و وحدت است فزود: از بعضی مطالب روزنامه ها و رسانه ها نگرانم، مجلس جای سهم خواهی نیست بلکه باید با تکیه بر فرامین رهبری روی پای خود بایستیم.

این مسئول با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان مازندران به مطالبات مردم و کشاورزان اهمیت دهند گفت: کشاورز تمام زندگی اش برنج است و باید جلوی واردات برنج گرفته شود.

 


  • يکشنبه 23 خرداد 1395-10:34

    آقای محترم آیا واقعا جنابعالی وآن دولت تدبیر تا ن اگر کارایی نداشته باشند استعفا می دهند که جنابعالی. این نسخه را برای این و آن می پیچی۰

    • جمعه 21 خرداد 1395-19:25

      اقاي دكتر تعارف رو كنار بذاريد و مديران ارشد ضعيف و بازنشسته رو بركنار و نيروي با پتانسيل رو جايگزين نماييد..


      ©2013 APG.ir