تعداد بازدید: 3205

توصیه به دیگران 1

جمعه 11 تير 1395-14:38

سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی در ساری:

صهیونیست ها مشکلات اقتصادی دارند/ رشد جمعیت مسلمانان بیشتر از یهودی هاست

مشاور و دستیار ویژه مقام معظم رهبری: رژیم صهیونیستی به کمک عربستان به دنبال ایجاد جنگ بین اهل سنت و علویان در مناطق مختلف است/ صهیونیست ها برای اجرای اهداف شان با مشکلات عمده اقتصادی روبرو هستند/ انتظار می رود تا سال ۲۰۲۰جمعیت دو‌گروه یهودی و مسلمان با هم برابر شود.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: سردار سرلشگر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی در مراسم روز قدس ساری اظهار داشت: امروز به همراه ۱۸۰کشور جهان مردم مازندران هم به پا خاستند و به این راهپیمایی میلیونی آمدند.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار، شجاع و با فرهنگ مازندران همواره در مقابله با دشمنان پیشرو بودند، افزود: ۶۸سال قبل با توطئه دولت خبیث انگلیس و حمایت آمریکا سرزمین فلسطین به زور اسلحه به اشغال تروریست های صهیونیست درآمد.

مشاور و دستیار ویژه مقام معظم رهبری ادامه داد: هم اکنون هم پس از ۶۸سال از به وجود آمدن این رژیم جعلی، تروریست های تکفیری در سوریه و عراق شمار زیادی از مردم را آواره کردند.

رحیم صفوی با بیان اینکه قصد آنها ورود ناامنی به داخل مرزهای کشور ماست که تاکنون شکست خورده است، گفت: سرمنشا تمام بحران های فعلی و عقب ماندگی ها، رژیم صهیونیستی و حامیان انها هستند. فتنه گر اصلی صهیونیست ها هستند که در پی تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی هستند.

مشاور مقام‌ معظم رهبری با اشاره به عادی سازی روابط ترکیه و بعضی کشورهای دیگر عرب و اسلامی با صهیونیست ها ابراز داشت: رژیم صهیونیستی به کمک عربستان به دنبال ایجاد جنگ بین اهل سنت و علویان در مناطق مختلف است.

وی با بیان اینکه عربستان در دوره هشت ساله اوباما یکصدمیلیارد دلار تسلیحات از امریکا خریداری کرد، افزود: حتی یک ریال از این کمک ها به مردم فلسطین نرسبد بلکه بمب های چندصد دلاری آنها بر سر مردم یمن و فلسطین فرود آمد.

 صفوی با اشاره به ساماندهی شهرک های مسکونی در اراضی اشغالی گفت: آنها در جنگ های مختلف ۳۳روزه و ۵۵روزه شکست خوردند و هر روز نگران گروه های مقاومت در لبنان و فلسطین هستند.

وی  ابراز داشت: آرزوی صهیونیست ها برای تسلط بر نیل تا فرات با شکست روبرو شد و تنها دولتی که مرزهای آنها مشخص نیست صهیونیست ها هستند تا هر وقت خواست آن را گسترش دهند.

مشاور و دستیار ویژه نظامی مقام معظم رهبری به شکست تمامی طرح های رژیم صهیونیستی برای برقراری صلح با نیروهای داخلی مقاومت اشاره کرد و گفت: صهیونیست ها برای اجرای اهدافشان با مشکلات عمده اقتصادی روبرو هستند و اگر مساعدتها و دلارهای مالی امریکا نبود آنها نمی توانستند به بقای خود ادامه دهند.

 صفوی یکی دیگر از دلایل شکست صهیونیست ها را بحران جمعیت دانست و‌ گفت: کل جمعیت یهودیان ۱۸میلیون نفراست که تنها۶میلیون یهودی و پنج میلیون عرب مسلمان فلسطینی در داخل اراضی اشغالی زندگی می کنند.

وی به نرخ رشد ۳.۷ درصدی جمعیت فلسطینی ها و ۱.۸ درصدی یهودیان اشاره کرد و گفت: انتظار می رود تا سال ۲۰۲۰جمعیت این دو‌گروه با هم برابر شود.

فرمانده اسبق سپاه گفت: صهیونیست ها نمی توانند آینده ای برای خود تصور کنند و احزاب بزرگ هم به دلایل مختلف نمی توانند دولت تشکیل دهند بلکه گروه های کوچک باید با هم ائتلاف کنند تا تفکری واحد تشکیل دهند.

وی به اختلاف ائدولوژیک و فرهنگی در بین خود صهیونیست ها و یهودی ها اشاره کرد و گفت: صهیونیست ها در تشکیل یک هویت ملی دچار بحران شدند و مشکلات جدی در داخل دارند.

صفوی به افزایش تنفر و انزجار عمومی در مقیاس جهانی از این رژیم اشاره کرد و گفت: بسیاری از آزادی خواهان جهان حتی در امریکا و اروپا از عملکرد این رژیم اظهار تنفر می کنند.

وی در بخش پایانی سخنان  خود به راهبردهای مقابله با این رژیم اشاره کرد و گفت: آنچه که در قران و آیات و روایات آمده است پیروزی نهایی مسلمانان بر یهودیان است.

دستیار ویژه مقام معظم رهبری ابراز داشت: مهم ترین راهبرد آزادی فلسطین اتحاد مسلمین و حمایت از نیروهای مقاومت است.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها به دنبال کمرنگ کردن نگاه و توجه مردم به اراضی اشغالی هستند افزود: اگر ملت های اسلامی به دنبال استقلال هستند باید برای بیداری خود تلاش کنند.

صفوی گفت: اسراییلی ها شیعه را از همه بهتر می شناسند و می دانند که تفکر مهدویت و شیعه تا چه اندازه تاثیر گذار است.

وی به مسلح کردن مردم کرانه باختری به عنوان یکی از وظایف مسلمانان اشاره کرد و گفت: مساح شدن مردم کنترل  را از دست رژیم صهیونیستی خارج خواهد کرد.

وی به تغییر راهبرد گروه های فلسطینی  اشاره کرد و گفت: یکی از راهبردهای رهبری برای آینده فلسطین بازگشت همه گروه های فلسطینی به اراضی اشغالی و تعیین سرنوشت خود است.

صفوی به تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی توسط کشورهای عرب و مسلمان اشاره کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از کشورها مبادلات تجاری با ژیم صهیونیست ها دارند و حتی هنوز مصر گاز به این کشور صادر می کند.



    ©2013 APG.ir