تعداد بازدید: 3074

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 27 مرداد 1395-14:27

فرماندار ساری در نشست ستاد گرامی داشت هفته دولت:

برجام اتفاق مبارکی است/ باید مردم را از خدمات دولت آگاه کرد

احمد حسین زادگان: باید مردم را از اتفاقاتی که رخ می دهد آگاه کرده، امید را به جامعه برگردانیم/ اتفاقات خوبی در کشور افتاده که باید به درستی اطلاع رسانی شود/ برجام اتفاق مبارکی بود/ در مساله فیش های حقوقی اگرچه مبلغ پرداختی بر اساس قانون بود، دولت با این رفتار غیرمتعارف، برخورد کرد/ در حوزه فرهنگی، فضای بازتری را شاهد هستیم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: احمد حسین زادگان در نشست ستاد گرامی داشت هفته دولت اظهار داشت: اعتبارات و منابعی که در مسئولیت ها استفاده می کنیم مربوط به مردم است و باید مردم را از اتفاقاتی که رخ می دهد آگاه کرده، امید را به جامعه برگردانیم.

وی با بیان اینکه شاید بهره گیری از رسانه ها به درستی انجام نمی شود، افزود: اتفاقات خوبی در کشور افتاده که باید به درستی اطلاع رسانی شود.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه تحریم ها، ساده ترین مراودات ما را با کشورها دنیا محدود کرد و هزینه ها را برای ما افزایش داد و پول نفت را نمی توانستیم بگیریم، اما برجام اتفاق مبارکی بود، گفت: شاهرگ های اقتصادی جهان سوم به ویژه کشورهایی را که به نفت وابستگی دارند، بسته بودند.

این مسئول با بیان اینکه توافق هسته ای انجام گرفت، بدون اینکه جنگی اتفاق افتد، تصریح کرد: توافق هسته ای، عزتمندانه انجام شد و مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفت، ضمن اینکه آسیب هایی وجود دارد و ایشان به این موارد هم اشاره کردند.

حسین زادگان با اشاره به اینکه اثرات مثبت برجام در مسائل اقتصادی، در بسترسازی و تعامل با کشورهای دنیا قابل لمس است، ادامه داد: ثبات داخلی، آرامش اقتصادی، پرهیز از تصمیم های شتاب زده و موارد این چنینی در فضای حاکم بر کشور اثرگذار است.

رئیس ستاد هفته دولت در شهرستان ساری با بیان اینکه در حوزه سیاست خارجی توفیقات مثبتی داشتیم و در سیاست داخلی هم کمتر التهاب وجود دارد، خاطرنشان کرد: امروز تعامل مثبتی بین سه قوه وجود دارد و از منویات مقام معظم رهبری بهره می برند و در جامعه تنش وجود ندارد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه باید به سمت اولویت ها حرکت کنیم، اظهارداشت: امروز بحران های اجتماعی، بیکاری و مانند این ها ما را تهدید می کند و باید در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه تورم در دولت تدبیر و امید، کنترل شد، افزود: مخالفان مخالف خوانی دارند، ولی برای نخستین بار دولتی آمد و به خاطر برخی تخلفات از مردم عذرخواهی کرد. در مساله فیش های حقوقی اگرچه مبلغ پرداختی بر اساس قانون بود اما دولت با این رفتار غیرمتعارف، برخورد کرد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی، فضای بازتری را شاهد هستیم، گفت: در حوزه اقتصادی مبارزه با تورم و رکود و توجه به اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت است.

رئیس ستاد هفته دولت در شهرستان ساری  تصریح کرد: در ساری هم حدود 40 کارخانه که با مشکل مواجه بودند مورد بررسی قرار گرفتند تا دوباره به چرخه کار برگردند.

فرماندار ساری با بیان اینکه به عنوان کارگزار دولت باید اقداماتی را که انجام می دهیم طلاع رسانی کنیم، گفت: نخستین اثر ناامیدی به مردم برمی گردد و باید روح امید را در جامعه گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: دستگاه ها در برگزاری جشنواره دولت و رسانه همکاری کنند و نمایشگاه فضای مجازی هم برای انعکاس فعالیت های دولت برگزار شود.


  • پنجشنبه 28 مرداد 1395-11:30

    خیلی خوب از دولت دفاع کردید. واقعا اگر برجام نبود ما تا حالا از گشنگی مرده بودیم. اقایان دیگر که نان این دولت را می خورند چرا حناق گرفته اند وچیزی نمیگن؟

    • پنجشنبه 28 مرداد 1395-0:35

      برجام اتفاق مباركي است...خخخخخخخخخخخخخمخخخخخخ


      ©2013 APG.ir