تعداد بازدید: 7303

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 31 تير 1383-0:0

بازگشایی جاده چالوس به روی خودروها ؛ از شنبه آینده

مسئول ستاد حوادث غیر مترقبه استان مازندران گفت: ترددخودروها و مسافران تابستانی از روز شنبه در جاده چالوس آغاز می شود.


مهندس پورمحمد  با اعلام این مطلب افزود: به منظور بازگشایی مجدد جاده چالوس و بازسازی سه نقطه بحرانی بالای روستای پل اوشن، هفت برادران و بالاتر از سیاه بیشه به سمت کندوان و همچنین انجام انفجار در چند نقطه حساس 600 میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته وی در طول مسیر نیز از بالای روستای "پل اوشن" تا "سیاه بیشه" بوسیله نیروهای انسانی و ماشین آلات تمام سنگ های سست و سرگردان کوه های حاشیه جاده را به پایین پرت کرده و جمع اوری کردند.

مسئول ستاد حوادث غیر مترقبه استان مازندران همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت جاده چالوس از نظر تردد وسایل نقلیه به حالت مطلوبی رسیده است، تصریح کرد : دولت  بر ای ایمن سازی جاده چالوس که به احداث جان پناه (دیوارهای بتنی حاشیه پرتگاهها)، گارد ریل، تابلوهای راهنما، سرپناه (بهمن گیر) و .. نیاز است باید یک ردیف اعتباری ویژه ای را در نظر بگیرد تا همه ساله صرف تامین امنیت مسافران و خودروهای عبوری شود.

به گفته وی به منظور بهسازی و بازگشایی مجدد جاده چالوس وزارت راه و ترابری 200 میلیون تومان و ستاد حوادث غیر مترقبه استان نیز 800 میلیون تومان اختصاص داد که از این میزان 600 میلیون تومان تاکنون هزینه شد و مابقی نیز صرف ایمن سازی بیشتر جاده خواهد شد ولی با این مبالغ نمی توان این جاده را ایمن کرد.



    ©2013 APG.ir