تعداد بازدید: 3657

توصیه به دیگران 1

شنبه 30 دی 1385-0:0

در كلاردشت،بيمارستان به مركز بهداشتي تبديل مي شود!

نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس ازاتخاذ تصميم دانشگاه علوم پزشكي مازندران مبني بر تبديل بيمارستان در حال ساخت كلاردشت به مركز بهداشتي و درماني در اين منطقه انتقاد كرد.


 

"انوشيروان محسني" افزود: ساخت اين بيمارستان در سال ‪ ۷۸‬و با موافقت وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي وقت و يك گروه از خيرين منطقه آغاز و تاكنون براي احداث آن حدود‪ ۱۰‬ميليارد ريال هزينه شده است.

وي اين طرح را ملي ذكر كرد و تصميم دانشگاه علوم پزشكي مازندران در اين خصوص را غير كارشناسي دانست.

و اظهار داشت: رييس دانشگاه علوم پزشكي مازندران با ارايه نظرات خود به وزير بهداشت درصدد است تا اين بيمارستان را به مركز بهداشتي و درماني تبديل نمايد.

نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: در صورت محقق شدن اين خواسته رييس اين دانشگاه، اهدافي كه براي ساخت اين‌بيمارستان دنبال مي‌شد، زير سئوال خواهد رفت و علاوه بر آن ارايه خدمات بهداشتي و درماني به شهروندان كلاردشت نيز با مشكلات عديده مواجه خواهد شد.

وي از وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ، خواست تا نسبت به تهيه چارت سازماني و گنجاندن تجهيزات پزشكي براي اين بيمارستان تدابير ويژه‌اي را اتخاذ نمايند.

محسني اضافه كرد: بيمارستان ‪ ۲۴‬تختخوابي كلاردشت با سه هزار و ‪ ۸۰۰‬متر مربع زيربنا، داراي بخش‌هاي زنان و زايمان، داخلي، اطفال و جراحي بوده و تاكنون ‪ ۹۵‬درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

وي يادآور شد : طبق برنامه عمليات ساخت بيمارستان كلاردشت تا پايان سال جاري به اتمام مي‌رسد.

بخش كلاردشت از توابع شهرستان چالوس داراي يك مركز بهداشتي و درماني‌بوده و با كمبود امكانات و تجهيزات و كادر پزشكي مواجه است.

بخش ‪ ۵۰‬هزار نفري كلاردشت چالوس سالانه پذيراي صدها هزار مسافر و گردشكر داخلي و خارجي است.(irna)



©2013 APG.ir