تعداد بازدید: 3020

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 4 بهمن 1385-0:0

گيلان استان آخر

باوجود آمادگی كامل نیروهای امنیتی، ادارات و سایر ارگان ها و همچنین آمادگی كامل استانداری گیلان جهت استقبال از رئیس جمهور، سفر احمدی نژاد به استان گیلان در لحظات آخر لغو شد.



aftabnewsخبرداد:این دیدار قرار بود در روز های پایانی دی ماه انجام شود اما لغو یك باره آن تعجب همه را برانگیخت و هنوز كسی دلیل لغو این دیدار را نمی داند.

مقام ها و استانداری گیلان در پی این اقدام در بلاتكلیفی و سرگردانی به سر می‌برند. این در حالی است كه پرده‌ها، بیلبوردها و تراكت‌های تبلیغاتی این سفر در همه شهرستانهای استان گیلان از حدود یك هفته قبل نصب شده بود و در همه آنها «تشریف فرمایی رئیس جمهور به استان گیلان» مبارك شمرده شده بود.

برخی گمان دارند، اختلاف دوباره استاندار گیلان با دولت كه چندی پیش موجب ایجاد زمزمه‌های تغییر این استاندار را فراهم كرده بود در لغو این سفر نقش داشته است. اما به هر حال در حالی كه همه چیز از گزارش فرمانداری‌ها، پروژه‌های افتتاحی، گروه دختران خردسال استقبال كننده، آماده باش نیروهای امنیتی و از همه مهم تر گوش به زنگ بودن مردم برای این سفر و نوشتن نامه‌های فراوان برای رئیس جمهور مهیا بود، این سفر لغو شد و هیچ تاریخ دیگری برای انجام آن اعلام نشده است.

توضيح مازندنومه:تيتر مطلب را از مجموعه يادداشت هاي انتقادي ماهنامه وزين گيله وا به مديريت دوست عزيزمان محمدتقي پوراحمد جكتاجي وام گرفته ايم كه چندسال پيش در اين مجله به صورت سريالي نوشته مي شد.بعدا"اين نوشته ها به صورت كتاب و با نام"گيلان استان آخر"از سوي انتشارات گيلكان چاپ شد.

امروز باخبرشديم كه نمايندگان مردم گيلان 17بهمن ماه سال جارى را سفر استانى احمدى نژاد به گيلان اعلام کردند.

نمايندگان گيلان در مجلس شوراى اسلامى در اين مورد گفتند:در زمان حضور رئيس جمهور در مجلس شوراى اسلامى براى بودجه 86 از ايشان در باره سفر به گيلان پرسيدم که گفتند بعد از عاشورا به گيلان خواهند آمد.

با توجه به اينکه قرار بود رئيس جمهور ديروز وارد گيلان شود به خاطر حضور در گفت و گوى ويژه شبکه دوم سيما اين سفر لغو شد!


  • AmiN (www.varg.ir)پاسخ به این دیدگاه 0 4
    جمعه 13 بهمن 1385-0:0

    روزبدهات!
    خواستم هم از شما بابت مطلب جالب‌تان با عنوان گيلان استان آخر تشکر کنم و از اين‌که به مسائل گيلان هم در سایت خوب‌تان می‌پردازيد.
    و ديگر اين‌که پيوندتان را مدتی است در ورگ گذاشته‌ام.
    خنابدون


    ©2013 APG.ir