تعداد بازدید: 2106

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 4 بهمن 1385-0:0

قناعت:وضعیت سیاسی آمریکا بسیار وخیم تر از گذشته است

معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران گفت:برخی سایت ها و مطبوعات داخلی دقیقا" همان روندي را طی می کنند که دشمن مي خواهند.


 جواد قناعت با تاکید بر حق مسلم ملت ایران در برخورداری از دانش هسته‌ای گفت: دیگر واژه هایی چون تحریم و تهدید به خصوص برای ملت ایران مفهوم و کارآیی ندارد، تهدیدات استکبار جهانی در 27 سال گذشته بی اساس و پوچ بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران اظهار داشت: حماسه عاشورا و بهمن 57، از لحاظ محتوی به هم نزدیک و همخوانی دارند .

قناعت، تهدیدات عوامل غربی و استکبار را در طی 27 سال عمر انقلاب اسلامی بی اساس تلقی کرد وگفت: هر چه زمان سپری می‌شود رسانه های غربی وارد مرحله جدیدی شده و فضايی را ایجاد می کنند تا وضعیت سیاسی، اقتصادی در خاورمیانه و منطقه را حاد جلوه دهند.

معاون استاندار مازندران ادامه داد:وضعیت سیاسی آمریکا بسیار وخیم تر از گذشته شده و قابل قیاس با گذشته نیست .

دبیر شورای تامین استان مازندران خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی سایت ها و مطبوعات داخلی دقیقا همان روند را طی می کنند که دشمن خواستار آن است.

قناعت خواستار انسجام، اتحاد و همدلی آحاد ملت در مبارزه با تهدیدهای استکبار جهانی شد و خاطر نشان کرد: کشور اسلامی ایران با یک دیپلماسی فعال و با کمترین تنش حق مسلم خود را در مسائل هسته ای پیگیری می کند و اقتدار و ابهت نظام را فراگیر کرده و انقلاب اسلامی را به تمام کشورها بسط و گسترش خواهد داد.(mehrnews)



    ©2013 APG.ir