تعداد بازدید: 3758

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 12 بهمن 1385-0:0

جانشین رحیم مشایی کیست؟

برکناری اسفندیار رحیم مشایی، معاون مازندراني رئیس جمهور قوت گرفته است.


برکناری اسفندیار رحیم مشایی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور در حالی قوت گرفته است که منابع آگاه از سیدعلی ریاض، نماینده مجلس هفتم یا حجت‌الله ایوبی معاون وزیر کشور به عنوان جانشین احتمالی او نام می‌‌برند. 

Aftabnews نوشت:بحث برکناری رحیم مشایی، در مجلس بسیار مطرح است و از آقای ریاض به عنوان اولویت اول ریاست این سازمان نام برده می‌شود. 

دولت هنوز به صورت رسمی از ریاض دعوت نکرده است اما عده‌ای در مجلس پیگیر این موضوع هستند و عده‌ای دیگر نیز چند نفر دیگر را به عنوان جانشین رحیم مشایی مطرح می‌کنند. 

نهادهای بسیاری تحت نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هستند و نمایندگان انتظار جهش خوبی را از آن داشتند اما مشایی نتوانست عملکرد خوبی را در این مدت ارائه دهد و توقع بیشتری از او می‌رفت چرا که این سازمان پتانسیل مناسبی را هم در اختیار دارد. 

این سايت در ادامه با اشاره به فیلم پرحرف و حدیث از مجلسی که مشایی نیز در آن حضور داشته،نوشت: صحبت از مسافرت ایشان به انگلستان و همچنین حضور وی در یک مراسم نامناسب به میان است و به نظر من چنین اتفاقاتی مناسب و شایسته یک دولتمرد جمهوری اسلامی نیست. 

اين سايت در پایان با تأکید بر احتمال جایگزینی سیدعلی ریاض به این سمت نوشت: شایعات بسیاری در بین نمایندگان مجلس وجود دارد اما این رویه انتشار اخبار به صلاح کشور نیست و اگر قرار است کسی جایگزین شخص دیگر شود، بهتر است صریحا به وی اطلاع دهند تا شایعات و گمانه‌زنی‌ها افزایش پیدا نکند.


©2013 APG.ir