تعداد بازدید: 4632

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 14 شهريور 1395-17:36

فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر شمال کشور:

یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی سپاه با مداحی صادق آهنگران در ساری برگزار می شود

سردار شالیکار: 15 مهرماه یادواره سرداران و 323 شهید اطلاعاتی نیروی زمینی سپاه سه استان شمالی، با سخنرانی جانشین فرماندهی سپاه کشور در پارک ملل ساری برگزار می شود.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: سردار شالیکار در نشست خبری اظهار کرد: 15 مهرماه همزمان با چهارم محرم یادواره سرداران و 323 شهید اطلاعاتی نیروی زمینی سپاه سه استان شمالی در پارک ملل ساری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سردار سلامی -جانشین فرماندهی کل سپاه- سخنران این مراسم است، افزود: نوای صادق آهنگران هم زینت‌بخش این مراسم است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر شمال کشور با اشاره به اینکه میانگین سنی این شهدا 17 تا 23 سال بود، گفت: این یادواره با تدبیر سردار باقری در حال اجراست.

شالیکار ادامه داد: به دلیل نقش نیروی زمینی سپاه در جنگ، برگزاری این یادواره را به قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی سپاه واگذار کردند.

این مسئول با بیان اینکه نیروهای اطلاعاتی، نوک پیکان عملیات بودند، تصریح کرد: این نیروها در قبل، حین و بعد از عملیات، مشغول به کار بودند.

وی با اشاره به اینکه از 323 شهید اطلاعاتی نیروی زمینی سپاه 207 شهید مازندرانی، 35 شهید گلستانی و 84 شهید گیلانی هستند، خاطرنشان کرد: این سه استان در جنگ تحمیلی 22 هزار و 500 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.



    ©2013 APG.ir