تعداد بازدید: 2093

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 15 بهمن 1385-0:0

نمايشگاه بين المللي شهرستاني!

فرماندار قائم شهر گفت:ارزش نمايشگاه بين‌المللي در حال ساخت مازندران، استاني هم نيست.


فرماندار قائم شهر با اشاره به اين كه در چند سال اخير نمايشگاه بين المللي مازندران(واقع در قائم شهر) پيشرفت فيزيكي مناسبي نداشته است گفت: ارزش اين نمايشگاه در حال ساخت با توجه به روند كند فيزيكي در حد استان هم نيست.

عباسعلي عليجانزاده با بيان اينكه تاكنون جلسات متعددي با سرمايه گذاران اين نمايشگاه برگزار كرديم اظهار داشت: پيشرفت فيزيكي و عمراني اين نمايشگاه همچنان كند است.


وي اظهار داشت: در صورت عدم همكاري سرمايه گذاران براي تكميل اين نمايشگاه از سرمايه گذاران جديد استفاده مي‌كنيم.

عليجانزاده از ساخت كشتارگاه صنعتي جديد در اين شهرستان در آينده‌اي نزديك خبر داد و افزود: كشتارگاه فعلي قائم شهر مشكلات بهداشتي فراواني دارد كه با موافقت سازمان دامپزشكي كشور در مكان جديدي احداث مي‌شود .


وي مهم‌ترين مصوبه هيئت دولت در قائم شهر را بازسازي و تجهيز نساجي اين شهر عنوان كرد و گفت: اين كارخانه در حال واگذاري به سازمان بازنشستگي است كه وضعيت آن در آينده‌اي نزديك بهتر خواهد شد.
فرماندار قائم شهر در همين ارتباط ادامه داد: وزراي كار، اقتصاد و صنايع به اتفاق استاندار مازندران جلسه مهمي را برگزار كردند كه نتيجه آن به زودي اعلام خواهد شد.(farsnews)


  • يکشنبه 15 بهمن 1385-0:0

    واقعاً اگر دلسوزانه نگاه كنيم اين با عدالت سازگار است كه سرمايه هاي سرمايه گذاران را در مكان بسيار مسئله دار نمايشگاه در قائمشهر خرج كنيم. بارها در جلسات به اين مسئله اشاره كردم كه انصاف نيست در مكاني كه هر آن ممكن است حادثه اي براي آن بيفتد و سيلي آن را به نابودي بكشاند صلاح نيست سرمايه گذاري كنيم. ولي برخي از متعصبين قائمشهري به رهبري مدير كل وقت بازرگاني استان اصرار شديد بر اين مسئله داشتند و بي جهت مردم بيچاره را متوقع كردند. جالب اينكه حتي ريالي از سرمايه خود را حاضر نيستند در آنجا سرمايه گذاري نمايند ولي از ديگران توقع دارند بيايند و اينكار را انجام دهند.


    ©2013 APG.ir