تعداد بازدید: 4155

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 30 شهريور 1395-22:12

با حضور بیش از 80 تولیدکننده و واردکننده و تا دوم مهرماه؛

نمایشگاه قطعات خودرو در قائمشهر آغاز به کار کرد

مدیرعامل مرکز نمایشگاه بین المللی مازندران: 80 تولیدکننده و واردکننده در نمایشگاه قطعات خودرو حضور دارند/ فرماندار قائم شهر: در دوران پسابرجام، اتفاق های خوبی در حوزه کمک به تولیدکنندگان و بهبهود فضای کسب و کار رخ داده است.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، کلثوم فلاحی: سید رضا حسینی در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه قطعات خودرو در محل نمایشگاه های بین المللی مازندران در قائمشهر، اظهار کرد: بیش از 80 شرکت تولیدکننده و واردکننده قطعات خودروهای سبک و سنگین از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور یافته اند.

وی با اشاره به حضور شرکت های تولیدکننده قطعات خودرو از استان های قزوین، تهران، مازندران و... افزود: مازندران تولیدکنندگان خوبی در حوزه قطعه سازی دارد و تولیدات مازندران در شرکت های خودروسازی داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرعامل مرکز نمایشگاه بین المللی مازندران گفت: نقطه مثبت نمایشگاه این است که بیش از 60 درصد از حاضران در نمایشگاه از تولیدکنندگان داخلی هستند.

حسینی با اشاره به حضور فعال مازندران در این نمایشگاه، تصریح کرد: از مازندران 15 شرکت در این نمایشگاه حاضر شده اند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه در دو سالن و در فضایی به مساحت 7500 متر مربع، دائر است، ادامه داد: بعد از اصفهان، مازندران دومین استانی است که نمایشگاه خودرو و قطعات در دو سالن مجزا دائر کرده و فضا برای بازدید متخصصان فراهم است تا از این فرصت بهره ببرند.

مدیرعامل مرکز نمایشگاه بین المللی مازندران خاطرنشان کرد: نمایندگی های انحصاری برندهای خارجی هم در این نمایشگاه حضور دارند.

گفتنی است نمایشگاه قطعات خودرو شامگاه 30 شهریور با حضور فرماندار قائمشهر گشایش یافت و تا دوم مهرماه از ساعت 17 تا 22 دائر است.

*اذعان تولیدکنندگان  قطعات خودرو به بهبود فضای کسب و کار در پسابرجام

مهدی محمدی در آیین افتتاحیه نمایشگاه قطعات خودرو در محل نمایشگاه های بین المللی مازندران اظهار کرد: ایمان دارم اقداماتی از این دست، از توان تولیدکنندگان داخلی و دانش آموختگان حوزه خودرو نشان دارد که ما را به شعار "ما می توانیم" که همان شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" است، نزدیک تر می کند.

وی با بیان اینکه به سهم خودم از تولیدکنندگان سپاسگذارم، افزود: خیر و برکت اقدام در حوزه تولید، به جامعه برمی گردد و مردم از آن بهره مند می شوند.

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه نمایشگاه تفاوت جدی با نمایشگاه هایی دارد که در گذشته برگزار می شد، گفت: تولیدکنندگان و واردکنندگان حضور فعال در نمایشگاه دارند و تولیدکنندگان توانستند خوب بدرخشند و فعالیت مناسبی دارند.

این مسئول با بیان اینکه کیفیت نمایشگاه عالی است و انتظار داریم فعالان این بخش از نمایشگاه بازدید کنند، تصریح کرد: بر اساس گفت و شنودی که با تولیدکنندگان در این نمایشگاه انجام دادیم، اذعان دارند در دوران پسابرجام، اتفاق های خوبی در حوزه کمک به تولیدکنندگان و بهبهود فضای کسب و کار رخ داده است.

محمدی با اشاره به اینکه اگر تولیدکنندگان برای افزایش کیفیت محصولات، تلاش کنند و این تولیدات، مطابق با استانداردها باشد مصرف کننده به سمت استفاده از جنس خارجی نمی رود، ادامه داد: تولید ایمن و استاندارد باعث می شود از تولید داخل استقبال شود و انتظار ما از تولیدکنندگان این است در مرز استانداردها قرار گیرند تا مصرف کننده به اطمینان قلبی برسد که از کالای ایمن بهره مند می شود.

وی با بیان اینکه چنانچه تولیدکننده در این مرحله قرار گیرد که مصرف کننده مجاب به استفاده از کالای تولید داخل شود، گام بلندی در تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: نمی توانیم وابسته نباشیم، غیر از اینکه شهروندان به این نتیجه برسند کالای تولید داخل از استاندارد برخوردار است.

گفتنی است نمایشگاه قطعات خودرو شامگاه 30 شهریور با حضور فرماندار قائمشهر گشایش یافت و تا دوم مهرماه از ساعت 17 تا 22 دائر است.



    ©2013 APG.ir