تعداد بازدید: 6037

توصیه به دیگران 0

جمعه 2 مهر 1395-13:18

حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر شد

طلابیان: مسئولیت جدید نمی گیرم اما فتنه گران را ناامید می کنم

امام جمعه سابق بابلسر: مسولیت جدیدی را نخواهم پذیرفت/ اگر چه مسولیت امامت جمعه از بنده گرفته شد اما مسولیت تبلیغ و ارشاد را کسی نمی تواند از انسان بگیرد/ مبارزه با فتنه گران در منطقه وظیفه ذاتی هر طلبه است و در کنار آقای قلی پور، فتنه گران را ناامید خواهیم کرد و شهر امام زاده ابراهیم را ولایی نگه خواهیم داشت/ مدت مسولیت بنده با مدت رسالت پیامبر اسلام برابر بوده است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، حامد رهی: مراسم تودیع و معارفه ی امام جمعه های شهرستان بابلسر پیش از ظهر امروز، با حضور مسئولان شهری بابلسر، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سید علی اسد -فرماندار بابلسر- درابتدای این مراسم‌ به موضوع اسکان‌ مسافران در شهرستان اشاره کرد و افزود: در روز عید سعید فطر میزبان ۴۲۰هزار مسافر بودیم.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام‌ طلابیان پدر معنوی شهرستان بابلسر است، خاطرنشان کرد: نماز جمعه یادگار امام‌راحل‌ و ‌سنت پایدار اسلام‌ است.

ولی الله نانوا کناری -نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی- در این جلسه با بیان این مطلب که طلابیان چه امام جمعه باشد و چه نباشد، عزیز ماست تاکید کرد: حفظ وحدت رمز اصلی پیروزی و بقای نظام اسلامی است.

وی بابیان این مطلب که بنده آشنایی زیادی با آقای قلی پور ندارم، ابراز امیدواری کرد: با همدلی٬ همزمانی و همراهی مسیر را برای خدمت رسانی به مردم هموار کنیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین انتظاری -مسول شورای سیاستگزاری ائمه جمعه ی استان مازندران- نیز گفت: حجت الاسلام طلابیان از نیروهای انقلابی کشور است و در آینده امیدواریم از ایشان در سنگری دیگر استفاده کنیم.

وی درباره حجت الاسلام قلی پور نیز گفت: او چهره دیر آشنای این مرز و بوم است که امامت جمعه شهرستان های جویبار و آزادشهر را در کارنامه خود دارد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام طلابیان با بیان این مطلب که بنده بعد از امامت جمعه شهرستان بابلسر مسولیت جدیدی را نخواهم پذیرفت٬ گفت: اگر چه مسولیت امامت جمعه از بنده گرفته شد اما مسولیت تبلیغ و ارشاد را کسی نمی تواند از انسان بگیرد.

طلابیان با بیان اینکه بنده رسالت طلبگی خود را حفظ خواهم کرد و مبارزه با فتنه گران در منطقه وظیفه ی ذاتی هر طلبه است، افزود: در کنار آقای قلی پور و با کمک هم، فتنه گران را ناامید خواهیم کرد و شهر امام زاده ابراهیم را ولایی نگه خواهیم داشت.

امام جمعه سابق بابلسر با بیان اینکه مدت مسولیت بنده با مدت رسالت پیامبر اسلام برابر بوده است، گفت: بنده مجموعا ۲۳ سال در شهر خود خدمت کردم و کسانی که در شهر خود مسولیت دارند می دانند که خدمت در شهر خود چقدر سخت است.

وی در تشریح دوران مسئولیت خود گفت: بنده ۸ سال فرمانده سپاه شهرستان و ۱۶ سال امام جمعه بودم.

طلابیان ادامه داد: در طول مسئولیت خود با ۷ فرماندار٬ ۶ فرمانده سپاه٬ ۵ فرمانده انتظامی٬ ۶ مسئول اطلاعات٬ ۴ شهردار و ۳ نماینده مجلس کار کرده ام.

وی همچنین با اشاره به این مطلب که ممکن است در طول مسئولیتم با عصبانیت مسولی را بازخواست نموده باشم خاطر نشان کرد: این عصبانیت نه از روی منافع شخصی، بلکه در راستای ماموریت دینی بوده است.


  • جمعه 2 مهر 1395-16:20

    امیدواریم جناب امام جمعه جدی بتواند وحدت و همدلی را ایجاد کند بابلسری ها با امام جمعه همشهری خودکنا ر نیامدندولی ازاینکه با آقای قلی پور همکاری کنند جای شکراست امام جمعه قبلی گفت امام جمعه را ازمن گرفتند این حرف حرف دارد ...


    ©2013 APG.ir