تعداد بازدید: 2966

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 5 آبان 1395-10:43

ادامه واکنش ها به حقوق شهردار و مدیران شهرداری آمل؛

نامه شورای هماهنگی اصلاح طلبان آمل به رئیس شورای شهر

در نامه سرگشاده شورای هماهنگی اصلاح طلبان آمل به رییس شورای این شهر درباره حقوق نجومی شهردار و مدیران شهرداری آمل آمده: پرداخت این رقم های دست و دلبازانه با کدام توضیح و توجیه برای شهروندان قابل هضم و باور خواهد بود؟/ آیا اساسا فهرست منتشر شده از دریافتی مدیران فوق الذکر منطبق برواقعیت هست یا آن را تکذیب می کنید؟


مازندنومه، سرویس سیاسی: از اوایل این هفته فیش منتسب به شهردار و مدیران شهرداری آمل در فضای مجازی دست به دست می شود. جلسه رسمی شورای آمل در روز سه شنبه این هفته نیز تحت تاثیر این چالش بود.

در جلسه شورای شهر آمل برخی اعضا نسبت به بی اطلاعی از موضوع حقوق های نجومی تعدادی از مدیران شهرداری اعتراض کردند.

ابتدا علی قاسمی از نبود اطلاع رسانی توسط رییس شورا انتقاد و در ادامه نیز قدرت ناییج نژاد به محرم ندانستن خود و بسیاری از همکارانش اعتراض کرد.

 آذرگشت -عضو دیگر شورای شهر آمل- نیز از این مساله ابراز بی اطلاعی  کرد.

به گزارش خزر24، در پایان این جلسه قاسم صالحی -عضو شورای شهر- ضمن اعتراض به غیر قانونی بودن حقوق نجومی شهردار آمل که فیش آن در فضای مجازی پخش شده، از ادبیات و تعابیر نامناسب شهردار سخن گفت.

در همین راستا شورای هماهنگی اصلاح طلبان آمل نامه ای سرگشاده خطاب به رییس شورای شهر آمل صادر کرد که یک نسخه از آن برای ما نیز ارسال شده است. متن نامه چنین است:

«ریاست محترم شورای اسلامی شهر آمل جناب آقای مهندس تورنگ

باعرض سلام و آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی و همه اعضای محترم شورا در امر خدمت رسانی به مردم فهیم شهر آمل

از آنجا که مسأله حقوق های دریافتی توسط شهردار محترم و عده ای از مدیران و معاونان ایشان در روزهای اخیر در کانون توجه شهروندان فهیم آملی قرار گرفته است؛ استدعا دارد تا با در نظر گرفتن اصل شفافیت در اطلاع رسانی و پاسخگویی در برابر موکلان و شهروندان؛ به برخی از شبهات در این زمینه پاسخ شایسته مبذول فرمایید:

۱- آیا اساسا فهرست منتشر شده از دریافتی مدیران فوق الذکر منطبق برواقعیت هست یا آن را تکذیب می کنید؟

۲- در صورت واقعی بودن این دریافتی ها؛ آیا این امر با اجازه و نظارت شورای محترم شهر صورت گرفته و مستندات قانونی آن چه بوده است؟

۳- در صورت صحت ؛و با توجه به مشکلات عدیده مالی و بودجه ای که بارها ازسوی مقامات شورا و شهرداری به آن اذعان شده است آیا پرداخت مبالغ هنگفت حقوق و دستمزد به مدیران ارشد شهرداری به صلاح شهر و در جهت تامین منافع شهروندانی که بار مالی تامین هزینه های شهرداری به دوش آنان است می باشد؟

درحالی که بسیاری از مدیران ارشد ارگان ها و سازمانهای دولتی در همین شهر (نظیر روسای ادارات آموزش و پرورش ؛فرهنگ و ارشاد ؛ راه و شهرسازی و ... ) دریافتی هایی بمراتب بسیار کمتر از مبالغ منتشر شده مدیران شهرداری را دارند؛ پرداخت این رقم های دست و دلبازانه با کدام توضیح و توجیه برای شهروندان قابل هضم و باور خواهد بود؟

در پایان امیدواریم با ارایه ی پاسخی در خور به سؤالات و شبهات بوجود آمده در ذهن شهروندان آملی گامی در جهت تنویر افکار عمومی شهر بردارید.

موفقیت همه دلسوزان و خدمتگزاران ملت شریف ایران و بویژه مردم فهیم آمل را آرزومندیم.»

گفتنی است چند ماه پیش عکس شهردار آمل در کنار محمود احمدی نژاد که در این شهر سخنرانی داشت، خبرساز شده بود.


  • شنبه 8 آبان 1395-15:1

    به قول اون نماينده ،،فرصت طلبان سهم پدرشون، خودشون و فرزندان و هفت نسلشون رو از سفره ي ..... گرفتند...خخخخخخ

    • پنجشنبه 6 آبان 1395-13:28

      اصلاح طلبان هم كم دزدي نكردند..اين جماعت غازتگر بيت المال هستند.و ديديم تو اين ٤سال چطوراين بي ظرفيتها چپاول كردند..هم خوردند و هم بردند...صادقي جان سانسور نكن لطفا..


      ©2013 APG.ir