تعداد بازدید: 6350

توصیه به دیگران 2

شنبه 8 آبان 1395-9:23

جمعه گردی های محمود احمدی نژاد در کندلوس

محمود احمدی نژاد جمعه در کندلوس بود. فرستنده عکس های این سفر نوشته: «این آقا 8 سال رییس جمهوری بود، شیخ الاسلامی بچه محل ما بود، حسینی و مشایی غرب استانی بودند، اما نکردند حداقل آسفالت جاده کجور را درست کنند و روی همون آسفالت خرابه آوردنش کندلوس.


مازندنومه، سرویس سیاسی: رییس جمهوری سابق اهل سفر است، خواه سفرهای پرسروصدا و تبلیغاتی باشد، خواه مسافرت های آخر هفته به مناطق مختلف کشور، به ویژه مازندران و گیلان.

او این بار مهمان عبدالرضا شیخ الاسلامی شد در کندلوس؛ روستایی گردشگری و خوش آب و هوا در کجور نوشهر.

شیخ الاسلامی یاردیرین و وزیر کار رییس جمهوری سابق، اهل همین روستاست.

احمدی نژاد دیروز، با تعدادی از اهالی عکس یادگاری گرفت و در ارتفاعات اطراف روستا چرخی زد و سپس به تهران برگشت.

پس از نهی رهبر انقلاب، حالا احمدی نژاد تلاش می کند در سکوت به مسافرت و ایرانگردی اش ادامه دهد، اما چون ذاتا" علاقه زیادی به نمایش و دیده شدن دارد، گاه در نماز جمعه صومعه سرا آفتابی می شود و گاهی هم در میان برخی اهالی کندلوس!

چند عکس از سفر اخیر محمود احمدی نژاد به کندلوس به دست ما رسیده. فرستنده عکس ها که ساکن منطقه است زیر آن ها نوشته: «این آقا 8 سال رییس جمهوری بود، شیخ الاسلامی بچه محل ما بود، حسینی و مشایی غرب استانی بودند، اما نکردند حداقل آسفالت جاده کجور را درست کنند و روی همون آسفالت خرابه آوردنش کندلوس!»

 


  • نقاد وقادپاسخ به این دیدگاه 0 2
    يکشنبه 9 آبان 1395-12:29

    متاسفانه همه ديدگاه هاي منتشره ذيل اين خبر نشان از يك درد بزرگتري دارد بنام اليناسيون...ببينيد هر كدام از اين نظرها ريشه در يك جايي دارد و ريشه اش لامحاله علقه و وابستگي سياسي يا هيجان مفرط به يك سمت است.آن چه كه من مي دانم اين است.فلاح هر چه است در طول 3 سال كار در اين استان سراسر فريب و زيراب زني با صبوري، محبت و پاكي حتي منتقدان و بدخواهان خود در استان و كشور را هم به سوي خود جلب كرد و نشان داد كه هيچ كدام از اينهايي كه ما ميگيم نيست.حتي اين چيزي كه من ميگم هم شايد درست نباشه و فلاح چيزي بيش از اين باشه.ليكن نكته اي كه ما از آن فاصله داريم تربيت صحيح نقد و انتقاد ادبي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي است.به طرز برخورد روشنفكران در مواجهه با هم يا ديگاه هايشان بنگريد.سياسيون هم همينطور...در اين استان فقط فلاح است كه پشت سر كسي حرف نمي زند.به حاشيه نمي رود و اگر كاري از دستش برآيد انجام مي دهد.براستي ربيع فلاح كيست.مردي كه وقتي آمد همه گفتند آه و دريغا و اكنون در كشور صاحب جايگاهي قابل اعتنا در چشم مديران ارشد و روحانيون والامقام...او يك انسان خوب و واقعي است كه مساله اش كار است.مي تواند يا نمي تواند، چه كرده يا نكرده مساله ديگري است.سلامت او قابل احترام است.

    • دوشنبه 10 آبان 1395-9:20

      به ظاهر فلاح نگاه نکن. بچه هاش زد و بند مالی دارند. عزل و نصب هاش از جاهای دیگه است. چون خبر نداری این حرف رو می زنی

    • يکشنبه 9 آبان 1395-8:43

      خخخخ
      تو رو خدا قیافه این بشر رو تماشا کنین!! این 8 سال رییس جمهور بود؟!! وای خدا ! مردم چه طوری به این رای دادند!

      • شنبه 8 آبان 1395-23:44

        احمدی نژاذ 3 برابر تمام دولت های بعد ازانقلاب جاده اسفالته تقدیم مملکت کرده حالا روستایی در کجور که حق جاده اسفالته رو هم دارند (جمله از اهالی روستا نبوده از سرویس سیاسی مازند نومه بوده )به هر شرایطی در دولت احمدی نژاد اسفالت نشد خوب حالا سرویس محترم مازند نومه به اطلاع اقای روحانی میرسونه که این جاده اسفالت نیست و مردم روستا منتظر اسفالت جاده هستن.چقدر قشنگ تحلیل میکنه مازند نومه.افرین به مدیر مسوول محترم.رسانه باید بی طرف باشه و در خدمت مردم نه اینکه روزی طرفدار دکتر فلاح باشه و روزی چون به خواسته های خودش نرسید بشه مخالف استاندار.شمایی که احمدی نژاد و یا هر کس دیگری که هم فکر شما نیست رو به سخره میگیرید و به ناحق تخریبش میکنید بدانید همه چیز این دنیا نیست اخرتی هم هست.اقای صادقی حق الله بخشیده میشه حق النفس هم بخشیده میشه اما حق الناس رو فردای قیامت باید جواب بدی.

        • سه شنبه 11 آبان 1395-11:12

          احسنت
          پس میدونی آخرتی هم هست
          مثل محمود فقط واسه دیگران نسخه می پیچی

          • يکشنبه 9 آبان 1395-9:22

            دوست عزیز، میشه بگی این بچه ها چی از فلاح می خواستند که نگرفتند و حالا شدند منتقدش؟! اینو شفاف کنی ممنون می شم. متظر جوابم.

            • يکشنبه 9 آبان 1395-8:42

              حق الناس!؟؟ احمدی نژادی ها دیگه از حق الناس صحبت نکنند با این چپاول اوال ملت ایران. پول نفت را امثال رحیمی و بقایی خوردند و بردند. این آدمک مریض هم رییس شون بود

            • شنبه 8 آبان 1395-13:9

              درد و بلات بخوره تو دل غارتگران فعلي بيت المال..


              ©2013 APG.ir