تعداد بازدید: 3672

توصیه به دیگران 2

شنبه 15 آبان 1395-23:4

انتقاد امام جمعه گتاب از رییس قوه قضاییه:

از قوه قضاییه گله داریم/برخی پرونده ها ماستمالی می شود

حجت الاسلام والمسلمین حسین تقی پور: ما از قوه قضائیه گله داریم. این قوه به نظر ما حرف رهبری را زمین انداخت و رئیس قوه قضائیه باید پاسخگو باشد/ ما از شرمندگی، خواب شب نداریم. چقدر درد است که به خانواده های شهدای مدافع حرم کنایه می زنند که بچه های شما شهید شدند تا این مفسدان راحت تر بخورند/ کانال های ضد انقلاب بر روی شایعات مانور می دهند و آبرو می برند. می گویند: رضاخان می خورد، اینها هم دارند می خورند! او کلاه داشت اینها عمامه دارند!/ به سازمان بازرسی هم حرف داریم؟ کجا هستند؟ آیا خوابند؟ پس کجا را بازرسی می کنند؟/ حجم بسیار زیادی از پرونده هایی که به راست یا دروغ، خبرش می پیچد، هیچکدام به جایی نمی رسد که بالاخره ما مردم هم بفهمیم چه خبر است!؟ همه ماست مالی می شود/ یک نفر را می گیرند وقتی می خواهند محاکمه اش کنند می گوید مرا غرق نکنید که 100 نفر شما را با خودم غرق می کنم! اگر این راست باشد که وای به حال ما!/اگر نمی توانید کاری انجام دهید بروید کنار! شما لااقل آبروی رهبر را نبرید.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: آن چه در پی می آید بخش هایی از سخنان بی پرده و شفاف حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسین تقی پور -امام جمعه بخش گتاب بابل- است که روز گذشته در نماز جمعه این منطقه ایراد شد. او در قسمت هایی از سخنان خود انتقادات صریحی را نسبت به رییس قوه قضا مطرح کرد. فرازهایی از اظهارات حجت الاسلام تقی پور به نقل از سایت نماز جمعه گتاب چنین است:

*هر از چندی از رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی می شنویم که فلان مقدار فساد اقتصادی رخ داده است. بنده در این زمینه حرف هایی دارم که اگر بعضا تند است پیشاپیش عذرخواهی می کنم. بنده به عنوان امام جمعه و کسی که حضور فعال در حوزه و دانشگاه دارد و ارتباط مستقیم با اقشار مردم دارد می خواهم درد دلی را عرض کنم.

*عزیزان! ما مفاسد اقتصادی را بزرگ نمایی نکنیم. القای چهره ی فساد فراگیر در دولت و سایر نهاد های نظام اسلامی نه به مصلحت مردم و نه به مصلحت نظام اسلامی است. ما نباید با دامن زدن و ضریب زدن به میزان مفاسد ، مردم را نسبت به آینده ی نظام مایوس کنیم. این کار دشمن است. یقینا ما مایوس نیستیم. اما ما درد دل و حرف داریم. ما با رئیس قوه قضائیه و رئیس دولت حرفی داریم.

*مردم بدانند که دهن ائمه جمعه و دلسوزان نظام بسته نیست. کسی نگوید که اینها با عنوان مصلحت، بی مصلحتی می کنند.

*رسانه ها و شخصیت های سیاسی به جای مچ گیری و نسبت دادن فساد به دوران حاکمیت جناح مقابل ، درد را بشناسند و درمان را پیگیری کنند. ما باید دست در دست هم و با تشریک مساعی و همت ملی، ضمن شناسایی سرچشمه های فساد با آنها با قاطعیت برخورد قانونی کنیم.

* این را محضر شما بگویم که ما از قوه قضائیه گله داریم. این قوه به نظر ما حرف رهبری را زمین انداخت و رئیس قوه قضائیه باید پاسخگو باشد. مگر در خطبه ی عید سعید فطر امسال ، آقا نفرمود که موضوع این برداشت های نامشروع و ظالمانه، گناه و خیانت به آرمان های انقلاب است؟ مگر آقا نفرمود که قطعا کوتاهی هایی شده و بایستی جبران بشود؟ مگر آقا نفرمود که اینطور نباشد که سر و صدایی بکنیم و بعد به کلی موضوع را به فراموشی بسپاریم؟ مگر آقا نفرمود که این مسئله باید با جدیت دنبال بشود و دریافت های ناشمروع باید برگردانده شود؟ مگر آقا نفرمود که اگر کسی بی قانونی کرده است باید مجازات شود؟ مگر آقا نفرمود کسانی را که سوء استفاده ی از قانون کردند، باید کنار زد؟ اینها کسانی نیستند که در مناصب این نظام اسلامی قرار بگیرند. دشمنان می خواهند از نظام اسلامی آبرو ببرند. آقا فرمودند : البته من بگویم اینها در برابر مسئولین پاک و با صداقت عده ی زیادی نیستند. اما همین کمشان هم مضر و عیب است. این عیب باید برطرف شود.

*جناب آیت الله آملی لاریجانی! رئیس قوه قضائیه! حضرتعالی بیایید و به ما گزارش بدهید در این مدت آیا کاری انجام دادید؟ اگر انجام دادید به ما اطلاع بدهید. مردم باید مطلع بشوند. ما از شرمندگی، خواب شب نداریم. چقدر درد است که به خانواده های شهدای مدافع حرم کنایه می زنند که بچه های شما شهید شدند تا این مفسدان راحت تر بخورند! این چقدر درد آور است؟ گاهی می گویند پرونده هنوز کامل نشده نمی شود اطلاع رسانی کنیم. ما که نمی گوییم حکم صادر کنید.

*سیستم قضایی ما اطلاع رسانی نمی کند و از آن طرف کانال های ضد انقلاب بر روی شایعات مانور می دهند و آبرو می برند. می گویند: رضاخان می خورد، اینها هم دارند می خورند! او کلاه داشت اینها عمامه دارند!

*ما با این همه شرمندگی چه کنیم؟ از چه زمانی آقا فرمودند که این پرونده ها مشمول زمان نشود؟ قضیه ی فیش های حقوقی چه شد؟ شما چه زمانی با 4 نفر برخورد جدی کردید؟

*این 8000 میلیارد چیست؟ آیا خورده شد؟ بالاخره بردند یا نبردند؟ رانت بود یا نبود؟ اینها را به مردم بگویید. اعتماد مردم زیر سوال رفت. به خون شهدا بی احترامی شد. دولت محترم هم هماهنگی و همکاری کند.

*الحمدلله ما در موضع قدرتیم. خون شهدا رسوا می کند.

* ما به سازمان بازرسی هم حرف داریم؟ کجا هستند؟ آیا خوابند؟ پس کجا را بازرسی می کنند؟  اما دستگاه قضا الان نگوید ایراد از این بود که دستگاه های بازرسی خوب عمل نکردند. حالا این مریض را آوردیم پیش شما! شما درمانش کنید.

*نمی گوییم همه، ولی حجم بسیار زیادی از پرونده هایی که به راست یا دروغ، خبرش می پیچد، هیچکدام به جایی نمی رسد که بالاخره ما مردم هم بفهمیم چه خبر است!؟ همه ماست مالی می شود و بهانه ای می شود تا بگویند: همه دست شان در یک کاسه است.

*یک نفر را می گیرند وقتی می خواهند محاکمه اش کنند می گوید مرا غرق نکنید که 100 نفر شما را با خودم غرق می کنم! اگر این راست باشد که وای به حال ما! اگر این راست باشد که خاک بر سر کسانی که این گونه هستند.

*ما از شخص آیت الله لاریجانی گلایه داریم. اگر کاری انجام دادید به مردم بگویید. اگر نمی توانید کاری انجام دهید بروید کنار! شما لااقل آبروی رهبر را نبرید. بیایید به وسط این کارزار و 4 تا حکم را اجرا کنید. یک آخوند در این بخور بخورها می بینید؟ اما فحشش را ما عمامه به سر ها می خوریم. مردم از رئیس قوه قضائیه که روحانی است انتظار دارند. اما من فکر نمی کنم تاثیری داشته باشد. مثل معروفی است که گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی من ؛ بی گمان آنچه به مقصد نرسد فریاد است!

*البته ما الان هم می گوییم خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست. ( تکبیر مردم )

*ما از آقا و نظام گلایه نداریم. ما برای نظام خون و جان و سرمایه می دهیم. لکن ما از مسئولین گلایه داریم. اگر امام علی علیه السلام هم بی بازو شود و یار نداشته باشد در 5 سالی که خلیفه ی مسلمین است نمی تواند برادران سنی را متقاعد کند که در نماز دست بر روی شکم نگذارند.

*دوباره می گویم: ما شدیدا از رئیس قوه قضائیه گلایه داریم. اگر کاری انجام شد بگویید تا ممنون باشیم اگر تا حالا کاری انجام ندادید حالا بیایید وسط ؛ در آخر اگر نمی توانید به ما مردم بسپارید تا با حفظ نظام و قانون ریشه ی فساد را در بیاوریم. (تکبیر مردم)

 



©2013 APG.ir