تعداد بازدید: 3829

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 16 آبان 1395-0:52

شنبه صورت گرفت؛

دیدار اعضای پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی مازندران با نماینده بابل

روز شنبه اعضای پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی مازندران با حسین نیازآذری دیدار کرده، حسن همکاری نمایندگان در مشورت با سازمان های مردم نهاد و استفاده از این ظرفیت را خواستار شدند.


مازندنومه، سرویس محیط زیست و گردشگری: روز شنبه در دفتر ارتباط مردمی حسین نیاز آذری -نماینده بابل در مجلس- اعضای پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی مازندران با این نماینده دیدار کردند.

 در این جلسه محمد عظیمی -نماینده پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی استان مازندران- در مورد نقش سازمان های مردم نهاد و همکاری با مسئولان اظهار داشت: حسن همکاری و دغدغه ی نمایندگان در مشورت با سازمان های مردم نهاد و استفاده از این ظرفیت مردمی می تواند کمک شایانی در برطرف نمودن مشکلات کند.

وی بر لزوم رفع مشکل زباله، پسآب های خانگی و صنعتی، حفظ منابع طبیعی، موضوع انتقال آب دریای مازندران و صیانت از میراث فرهنگی و بافت های تاریخی تاکید کرد.

 عظیمی همچنین ایجاد کارگروه میراث فرهنگی و طبیعی در مجمع نمایندگان استان مازندران را خواستار شد تا از این طریق بتوان با گزارش های دوسویه و بررسی مشکلات موجود، به نتایج کارشناسانه و بلند مدت رسید.

نیاز آذری نیز با استقبال از حضور اعضای انجمن ها، به تشریح فعالیت ها در شهرستان بابل و استان پرداخت و آمادگی خود را جهت استفاده از نظرات اعضا و پیگیری مشکلات اعلام کرد.

در همین راستا جلسه اعضای هسته مرکزی پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی مازندران با فعالان میراث فرهنگی و منابع طبیعی و محیط زیست بابل برگزار شد.

،در این جلسه مسئول پویش مازندران ضمن تشریح اهداف پویش و فعالیت های آتی در استان و ضرورت آسیب شناسی و شناخت بافت تاریخی و طبیعی شهرستان و حفظ خانه های تاریخی مطالبی عنوان کرد.

اعضای حاضر در این جلسه نیز با تشریح فعالیت های فرهنگی و عام المنغعه و طرح مسائل موجود، آمادگی خود را برای ایجاد گروه پویش پاسداری از میراث فرهنگی و طبیعی بابل اعلام کردند.



    ©2013 APG.ir