تعداد بازدید: 2896

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 23 آبان 1395-10:32

تغییر فرماندار آمل در دستور کار استاندار/ اصلاح طلبان مخالفند

نامه شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران به استاندار مازندران: جابجایی فرماندار باتجربه دراین برهه از زمان عملی منطقی و مطلوب به نظر نمی رسد و موجبات یاس و ناامیدی طرفداران دولت تدبیر و امید را فراهم می سازد.


مازندنومه، سرویس سیاسی: یکی از مشکلات سیاسی شهرستان آمل نفوذ و فشار نماینده این شهر در عزل و نصب هاست. اغلب مدیران این شهرستان با نظر نماینده منطقه بر سرکار می آیند و اگر مدیری فاصله دورتری از او داشته باشد، خیلی زود و به بهانه های مختلف در معرض جابجایی قرار می گیرد.

شنیده ها حاکی است استاندار مازندران با فشار نماینده آمل، در پی تغییر فرماندار این شهرستان است و گزینه مدنظر هم معاون سابق فرمانداری این شهرستان و از نزدیکان یوسفیان ملا است که منسوب به دولت گذشته است.

در همین راستا «شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران» نامه ای خطاب به استاندار مازندران نوشت که یک نسخه از آن برای ما نیز ارسال شده است. در متن بیانیه آمده:

«حضور جناب آقای دکتر فلاح

استاندار محترم مازندران

باسلام؛ احتراما طبق اطلاع واصله تغییر فرماندار محترم شهرستان آمل جناب آقای احمد منفرد در دستور کار قرار گرفته است.

از آن جایی که روزشمار انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها به زودی ازطريق وزارت کشور اعلام خواهد شد، جابجایی فرماندار باتجربه دراین برهه از زمان عملی منطقی و مطلوب به نظر نمی رسد و موجبات یاس و ناامیدی طرفداران دولت تدبیر و امید را فراهم می سازد. لذا انتظار می رود استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت مساعی خود را در جهت تحقق خواسته بحق شهروندان مبذول داشته تا ان شاءالله شاهد حضور چشمگیر شهروندان در انتخابات آتی سال 96 باشیم.

شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مازندران»



©2013 APG.ir