تعداد بازدید: 3201

توصیه به دیگران 0

شنبه 18 دی 1395-12:30

ادامه بی مهری به پروژه مسکن مهر شهرک مهردشت بابل

نماینده های بابل با دامادی همراه شوند

  مردم می گویند متولی راه و شهرسازی برای روستای خود در ۲۰ کیلومتری بابل امکانات می برد، اما آن هایی که در چهار کیلومتری این شهر در شهرک مهردشت زندگی می کنند، دچار معضلاتی هستند که جز عجز و ناله از سوی مسئولان چیزی شنیده نمی شود/ محمد دامادی -نماینده ساری- به خاطر تصادفات مرگبار مکرر در جاده ساری-تاکام وزیر راه و شهرسازی را به طرح سئوال و استیضاح تهدید کرد. جا دارد نماینده های بابل نیز در این مسیر با رییس مجمع نمایندگان استان همراه  شوند.


 مازندنومه؛ سرویس محیط زیست و گردشگری، بابک ابهرزاد: وضعیت بحرانی شهرک مهردشت بابل همچنان پابرجاست. پروژه مسکن مهر شهرک مهردشت بابل از جمله پروژه های مسکن مهر در دولت گذشته بود که علاوه بر آنکه به تعهدات این پروژه از سوی پیمانکار عمل نشد، شنیده ها حاکی است که عقد قرارداد این پروژه بدون ضمانت اجرا با پیمانکار بسته شد.

با کناره گیری پیمانکار، دولت بدون ادامه پروژه و انجام تعهدات، با تحمیل و تهدید، املاک را به متقاضیان واگذار کرد که پس از دوسال، مشکلات این شهرک روز به روز وضعیت بحرانی تری می گیرد .

از سویی از جانب اهالی این شهرک با مسئولان شهرستانی و استانی شد که کم کاری های مدیران راه و شهرسازی باعث شد مردم شهرک مهردشت یکبار جلوی استانداری مازندران تجمع تا حقوق خود را مستقیم از استاندار مطالبه کنند. در نهایت نیز آسفالت معابر داخلی شهرک اجرا شد.

به تازگی رئیس جمهوری در سخنان تلویزیونی خود از رفع مشکلات مسکن مهر تا پایان عمر این دولت خبر داده است؛ لیکن مشکلات شهرک مهردشت بابل از عمران و آبادی گذشته و وضعیت به بحران بهداشت و سلامت تبدیل شده است.

 وضعیت حال حاضر این شهرک از نظر بهداشت، قرمز است و احتمال دارد هر لحظه بیماری های خطرناک قارچی و میکروبی این جا شیوع پیدا کند. از عوامل ایجاد این بحران می توان به دفع غیراصولی و بهداشتی فاضلاب خانه ها به داخل کوچه و محیط بازی کودکان اشاره کرد.

  نبود سرپرستی از طرف دهیاری روستای سلطان محمدطاهر بابل به دلیل نداشتن کد آبادی و دریافت نکردن بودجه لازم، باعث شده این دهیاری توان جمع آوری زباله ها و خدمات رسانی به شهرک را نداشته باشد.

  مردم می گویند متولی راه و شهرسازی بابل برای روستای خود در ۲۰ کیلومتری بابل امکانات می برد، اما آن هایی که در چهار کیلومتری این شهر زندگی می کنند، دچار معضلاتی هستند که جز عجز و ناله از سوی مسئولان چیزی شنیده نمی شود.

گیریم که مشکلات مسکن مهر این شهرک ربطی به دولت کنونی ندارد و باقی مانده سوء مدیریت دولت احمدی نژاد است -که هست- اما همین مردم به دولت کنونی رای دادند و باید مشکلات شان برطرف شود.

محمد دامادی -نماینده ساری- به خاطر تصادفات مرگبار مکرر در جاده ساری-تاکام وزیر راه و شهرسازی را به طرح سئوال و استیضاح تهدید کرد. جا دارد نماینده های بابل نیز در این مسیر و حداقل برای حل مشکلات شهرک مهردشت با رییس مجمع نمایندگان استان همراه  شوند.

 


  • يکشنبه 19 دی 1395-14:57

    نويسنده ته ره خدا ول هكن..اون آقا اگه خير داشته بوهه معلوم بيهه..بذار بيچاره بابلي ها هم اين ٤سال ره پشت سر بهلن..ايشاله اين دفعه تصميم خوبي گرمبي


    ©2013 APG.ir