تعداد بازدید: 3331

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 20 دی 1395-13:23

در مسجد جامع ساری؛

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار می شود

بسته هفتم/مراسم بزرگداشت مردمی برای آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع ساری، با سخنرانی یکی از شخصیت های ملی و یکی از چهره های برجسته استانی برگزار می شود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: لطف الله آجدانی پس از تشکیل جلسه اعضای شورای مرکزی ستاد مردمی بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی در فرمانداری ساری، اظهار کرد: این ستاد بنا دارد ضمن تجلیل از شخصیت و نقش آیت الله هاشمی و تبیین نقش بی بدیل در مراحل مختلف انقلاب، برای باشکوه برگزار کردن مراسم ارتحال، ابتدا کمیته اجرایی تشکیل داده و این کمیته، سیاست های ستاد مردمی ارتحال را در استان به نحو مطلوب اجرا کند.

وی با بیان اینکه در این ستاد مقرر شد مراسم بزرگداشت کاملا با صبغه مردمی و فراجناحی و منطبق با شخصیت و تفکر آیت الله هاشمی در مرکز استان برگزار شود، گفت: این مراسم در مسجد جامع ساری و با سخنرانی یکی از شخصیت های ملی و یکی از چهره های برجسته استانی برگزار می شود و زمان دقیق مراسم تا امشب توسط ستاد ارتحال اعلام می شود.

این پژوهشگر تاریخ معاصر ادامه داد: ستاد ارتحال اعتقاد دارد آیت الله هاشمی نقطه ثقل اصلاحات، اعتدال و اصولگرایان معتدل است و هاشمی را متعلق به همه مجموعه ها و ملت ایران می دانیم و سعی بر این است مراسمی منطبق با تفکر اعتدالی و عقلانیت محور آیت الله هاشمی برگزار شود.

آجدانی افزود: در مصوبات ستاد ارتحال تاکید شده از هر گونه رفتار و عملکرد که مغایر با مصالح نظام و منافع ملی بوده و یا دست آویزی برای سوء استفاده مخالفان نظام باشد باید پرهیز کرد.

وی گفت: این مراسم با تاکید بر وحدت و همدلی برگزار می شود.



    ©2013 APG.ir