تعداد بازدید: 2966

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 9 اسفند 1395-8:32

از عصر یک شنبه؛

نمایشگاه دستاورد طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ساری برپا شد

از عصر یک شنبه، نمایشگاه دستاورد طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ضلع جنوبی میدان امام(ره) ساری برپا شده است.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: نمایشگاه دستاورد طرح ارتقای امنیت اجتماعی، از عصر یک شنبه در ضلع جنوبی میدان امام(ره) ساری برپا شده است.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، فرمانده انتظامی مازندران در کنفرانس خبری اظهار کرد: طرح ظفر4 که برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و آسیب های این حوزه، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و مانند این ها است، در ساری اجرا شد.

سردار سید محمود میرفیضی با بیان اینکه در اجرای این طرح 525 نفر دستگیر شدند، افزود: از این تعداد، 17 نفر از اراذل و  72 نفر توزیع کننده مواد مخدر هستند، تعدادی هم شامل افرادی که حکم جلب آنها صادر شده اما متواری بودند.

وی با اشاره به کشف 13 کیلو مواد مخدر در اجرای طرح ظفر4 و توقیف 168 دستگاه انواع وسیله نقلیه، گفت: ارزش ریالی کالای قاچاق و مسروقه کشف شده هم 3 میلیارد تومان است.



معاون سیاسی استاندار مازندران هم در این کنفرانس خبری اظهار کرد: مجموعه نیروی انتظامی در تامین امنیت و ایجاد آرامش، ماموریت های گسترده ای دارد.

علیرضا یونسی افزود: نیروی انتظامی در راستای اجرای ماموریت ها به شایستگی به وظایف خود عمل کرده و امنیت قابل تحسین برای شهروندان به وجود می آورد.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم بسیاری از شاخصه های امنیت، ارتقا یافته است، گفت: در آستانه سال نو قرار داریم و مازندران پذیرای گردشگران بسیاری خواهد بود و اقدامات ارزشمندی برای گسترش امنیت و برخورد با هرگونه ناامنی انجام شده است.



    ©2013 APG.ir