تعداد بازدید: 2592

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 15 اسفند 1395-23:7

مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

به یاد شهدای مازندران، 10هزار و 400 درخت کاشته می شود

عباسعلی رضایی: به یاد شهدای مازندران، 10هزار و 400 درخت کاشته می شود/ وصیت نامه شهدای مازندران را به کتاب تبدیل می کنیم/ یادم نمی آیند به منزل شهیدی رفته باشیم که مطالبه ای از ما داشته باشند.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: عباسعلی رضایی در نشست خبری که به مناسبت بزرگداشت هفته شهدا برگزار شد، اظهار کرد: از 16 تا 22 اسفند هفته بزرگداشت شهدا است و در این هفته بیش از 50 برنامه شاخص داریم.

وی با بیان اینکه به یاد شهدای مازندران، 10هزار و 400 درخت کاشته می شود، افزود: در این هفته پیام آوران ایثار و شهادت به مدارس و دانشگاه ها اعزام می شوند.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با اشاره به اینکه 6 مزار شهید در استان افتتاح می شود، گفت: به صدا درآمدن زنگ ایثار و شهادت در مدارس استان و اجرای تئاتر خیابانی از دیگر برنامه های این هفته است.

این مسئول با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال، 186 مورد ثبت خاطرات شفاهی از پدران و مادران شهدا انجام دادیم، تصریح کرد: وصیت نامه شهدای مازندران را به کتاب تبدیل می کنیم.

رضایی با اشاره به چاپ دو کتاب در حوزه ایثار و شهادت توسط بنیاد شهید مازندران، ادامه داد: اغلب چهارشنبه ها به اتفاق استاندار مازندران از خانواده یک شهید، یک جانباز و یک آزاده دیدار می کنیم مگر اینکه استاندار در ماموریت باشد.  امسال 133 مورد دیدار داشتیم که رقم بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه امسال به اتفاق معاونانم و روسای شهرستان، 21 هزار و 500 مورد دیدار حضوری با خانواده شهدا داشتیم، خاطرنشان کرد: 3600 مورد هم گفت و گوی تلفنی با خانواده شهدا و ایثارگران انجام دادیم.

به اتفاق معاونانم و روسای شهرستان، گفت: یادم نمی آیند به منزل شهیدی رفته باشیم که مطالبه ای از ما داشته باشند.



    ©2013 APG.ir