تعداد بازدید: 3692

توصیه به دیگران 1

شنبه 5 فروردين 1396-9:17

بهار موسیقی پاپ/خوانندگان مطرح پاپ در مازندران

علاوه بر راه افتادن کارناوال ها و اجرای نوروزخوانی های متعدد در شهرهای مازندران، در تعطیلات نوروز، چندین کنسرت موسیقی پاپ با حضور خوانندگانی مثل محسن یگانه، حامد همایون، محمد علیزاده، احسان خواجه امیری و... در شهرهای مختلف مازندران برگزار شد.


 مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: با وجود برخی مخالف خوانی ها در برابر اجرای کنسرت موسیقی در مازندران، از جمله موضع گیری اواخر سال گذشته امام جمعه های آمل و تنکابن، در تعطیلات هفته نخست عید 96 چند کنسرت موسیقی پاپ در مازندران برگزار شد و این هفته نیز ادامه می یابد.

چند سالی می شود که در تعطیلات نوروز، چه در رسانه ملی و  چه در کنسرت های زنده موسیقی در شهرهای مختلف کشور، سخت گیری ها کم تر می شود و مردم امکان شنیدن برخی صداها و نواها را پیدا می کنند.

پس از نوروزخوانی ها و بهارخوانی های شاد محلی در بیشتر شهرهای استان، این کنسرت های اغلب پاپ، اوقات فرح انگیزی را برای شهروندان و گردشگران شهرهای شمالی، به ویژه غرب مازندران فراهم کرده است.

در ایام تعطیلات،به دلیل دسترسی سریع و آسان تر مردم به تلگرام، در دو هفته گذشته فعالیت های خبری مازندنومه در کانال تلگرام ما پیگیری شد و بیشتر فعالیت های مربوط به نوروزخوانی و کنسرت ها در استان در کانال مازندنومه انتشار یافت.

تهیه کنندگان کنسرت ها در تعطیلات عید امسال، شاید به اندازه کل سال مازندرانی ها و حتی بیشتر از آن، برای مردم و مهمانان برنامه های موسیقی گذاشته اند.

در  رامسر محسن يگانه یکم فروردين در سالن تله کابین کنسرت گذاشت که به دلیل استقبال، این برنامه در سانس جديد نیز تمدید شد. یگانه دهم فروردین ماه در سالن الماس سلمانشهر اجرا دارد.

در همین سالن، اشوان دوم فروردین اجرا داشت. این خواننده نسل جوان هفتم فروردين در مجتمع نم نور هم برنامه دارد.

حامد همايون -خواننده پرطرفدار این روزهای کشور- پرکار ظاهر شد. كنسرت نور حامد همايون یکم فروردین 96 در مجتمع نم و كنسرت كلاردشت این خواننده پاپ سوم فروردين در سالن بعثت این شهر برگزار شد. او دوم فروردين در سالن الماس خاورميانه سلمانشهر/متل قو کنسرت داشت. حامد همایون در سالن تله کابین رامسر هم چهارم فروردين اجرا داشت که به دلیل استقبال، کنسرت رامسر او در سانس جدید تمدید شد.

عماد طالب زاده -خواننده پاپ- سوم فروردين در سينما سپهر ساری اجرا داشت. عماد ششم فروردين ماه هم سالن دنيز محمودآباد می خواند.

در همین روز یعنی سوم فروردین كنسرت كاكوبند در مجتمع نم نور برگزار شد.

ناصر وحدتي -هنرمند گیلانی- نیز سوم فروردين ماه در سينما انقلاب تنکابن به زبان گیلکی خواند.

در کنار کنسرت های پاپ، شهرام و حافظ ناظري پنجم فروردين در سالن بعثت کلاردشت برنامه موسیقی اجرا کردند.

اما كنسرت مهدي يراحي -دیگر خواننده پاپ کشور- ششم فروردين در سالن تله كابين رامسر اجرا خواهد شد.

در همین روز محمد عليزاده در سالن آزادگان سلمانشهر برنامه دارد که به دلیل استقبال، تمدید شد. علیزاده هفتم فروردین در سالن تله کابین رامسر نیز می خواند. او نهم فروردین به سینما جهان نمای چالوس می رود تا در این شهر هم برای علاقه مندانش کنسرت برگزار کند.

نیز در ششم فروردین در سینما جهان نمای چالوس سیروان خسروی برای مردم می خواند. كنسرت رامسر سيروان هم هشتم فروردين در سالن تله كابين اجرا می شود. این خواننده هم چنین نهم فروردين در سالن الماس متل قو اجرا دارد.

كنسرت ميثم ابراهيمي هفتم فروردين در سالن بعثت کلاردشت برگزار می شود.

در همین روز احسان خواجه اميري در سينما جهان نمای چالوس برای هوادارانش می خواند. احسان هشتم فروردين در سالن آزادگان متل قو هم کنسرت برگزار می کند.


و در نهایت كنسرت اميد حاجيلي نهم فروردين در سالن هلال احمر ساری برگزار می شود.

گفتنی است فروش بلیت این کنسرت ها از طریق سایت ایران کنسرت امکان پذیر است.

 


  • يکشنبه 6 فروردين 1396-1:0

    همه كنسرتها رو نوشتي جز اونايي كه مربوط به مهرآوا مي شد،،، چرا؟؟؟؟


    ©2013 APG.ir