تعداد بازدید: 3540

توصیه به دیگران 0

شنبه 19 فروردين 1396-22:54

رییس جمهوری سه شنبه در مازندران

مازندرانی ها قدردان روحانی هستند

سیدهادی حسینی، علیرضا یونسی رستمی، و عبدالله رضیان در گفت و گو با ما از سفر رییس جمهوری به مازندران می گویند: سبک و سیاق روحانی تندروی نیست/ مازندرانی ها بارها نشان دادند مردمی قدردان هستند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: رئیس جمهور 22 فروردین ماه سال 1396 به مازندران سفر می کند و برای استقبال از او مانند سفر گذشته، کمیته مردمی متشکل از اصلاح طلبان، اصولگرایان معتدل و حامیان دولت در قالب ستاد مردمی استقبال از روحانی شکل گرفته است.

حسن روحانی در شرایطی به مازندران پای می گذارد که با انتخاب محسن نریمان به عنوان رئیس ستادش در انتخابات دوازدهم برای بسیج نیروهای اعتدالی و حامی دولت نشان داد هنوز هم به این منطقه از شمال کشور نگاه ویژه دارد. در همین زمینه با چند چهره سیاسی گفت و گو کردیم.

*سبک و سیاق روحانی تندروی نیست

سید هادی حسینی، معاون پارلمانی و امور استان های وزیر فرهنگ و ارشاد در گفت وگو با ما با بیان اینکه سفر دکتر روحانی به مازندران سفری کاری است و موضوع استقبال در این نوع سفرها که برای  افتتاح پروزه های و تحقق وعده های سفر گذشته است  مطرح نیست، گفت: همان طور که در انتخابات گذشته دیدیم ساری منشا و مرجع برد روحانی بود و جوانان خوب مازندران نشان دادند که مردمانی خونگرم هستند.

او با بیان اینکه احتمال می رود رئیس جمهور در غرب مازندران با فرهیختگان، نخبگان و مردم دیدار کند، عنوان کرد: افتتاح بندر امیرآباد، زغال شویی البرز مرکزی و چند طرح در غرب مازندران از جمله مهم ترین دستاوردهای این سفر روحانی به مازندران است.

این مسئول با بیان اینکه دکتر روحانی به دلیل گشایش اقتصادی، برجام و گسترش ارتباط با مردم دنیا نزد مازندرانی ها محبوب است، تصریح کرد: از این تریبون انتخاب مهندس نریمان را به سمت رئیس ستاد دکتر روحانی در مازندران تبریک می گویم و ایشان را از سرمایه های خوب استان می دانم.

حسینی با بیان اینکه سبک و سیاق روحانی تندروی نیست، اظهار کرد: در ستاد روحانی هم از طیف چپ و هم از طیف راست (اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل) حضور دارند که نشان می دهد ایشان شخصیتی با تدبیر است و مقبولیت اجتماعی دارد.

* مازندرانی ها مردمی قدردان هستند

علیرضا یونسی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران نیز با بیان اینکه سفر دکتر روحانی به مازندران سفری کاری است، گفت: مازندرانی ها در استقبال از فرزندان این کشور بارها نشان دادند که مردمی قدردان هستند.

این مسئول با اشاره به انتخاب مهندس نریمان به عنوان مسئول هماهنگی ستادهای روحانی در مازندران، وی را شخصیتی برجسته و شایسته دانست و ابراز امیدواری کرد که صلاح مردم با این انتخاب روی دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه مهندس نریمان فردی کاری و مطیع رهبری است، گفت: ایشان را فردی لایق می دانم که در راستای خدمت به مردم گام برداشته است.

*مردم استقبال با شکوهی از رئیس جمهوری خواهند داشت

عبدالله رضیان، سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران هم با بیان اینکه دولت روحانی سفرهای استانی برای افتتاح پروژه ها به استان مازندران دارد، گفت: مردم دیار علویان خونگرم ترین مردم کشور هستند و استقبال با شکوهی از رئیس جمهوری خواهند داشت.

نماینده قائم شهر با بیان اینکه در شرایط بحران معیشتی، اشتغال و مسکن کشور اصولگرایان در انتخاب گزینه به دنبال اجماع هستند، عنوان کرد: فضا باید به سمتی برود که نیروهای معتدل از دولت رضایت خاطر بیشتری داشته باشند.

 

 


  • امیری شیرگاهپاسخ به این دیدگاه
    سه شنبه 2 خرداد 1396-15:38

    منم بر اثر جو حاکم به روحانی رای دادم و الان پشیمونم.اشتباه کردم. هم استانیهای عزیزهمه چیزمون رو فدای یه نفر کنیم نمی تونیم ازش مطالبه داشته باشیم.قبول کنید رای خوبی ندادیم.چند ساله زمان برای تمام شدن جاده فیروزکوه تا ساری می دهند.چرا تمام نمیشه؟قبول کنیم به دروغگوها رای دادیم.دست خودمون هم بستیم نمی تونیم اعتراض کنیم

    • يکشنبه 20 فروردين 1396-15:25

      ٤شنبه شما رو ميبينيم...خخخخخخخ صادقي جان دوستان از اين پولهاي ميلياردي دزديدن يه كوچولو بگير (تركه بگير كه انشاله نيستي)براي خودت مو بكار خخخخخخخ

      • يکشنبه 20 فروردين 1396-14:1

        میشه لطف کنید بفرمائئید قدردان کدام ناسپاسی ایشان باشیم؟


        ©2013 APG.ir