تعداد بازدید: 3470

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 24 فروردين 1396-0:22

عصر چهارشنبه در باشگاه فرهنگیان ساری؛

نشست شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران برگزار شد

نریمان: کار را به صورت جدی شروع کردیم و به زودی همکاران خود در استان را انتخاب می کنیم/عشوری: بسیاری از افرادی که تاکنون به عنوان داطلب انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند امتحان خود را پس داده اند/ نجفی: درخواست نیروهای اصلاح طلب، به کارگیری آن ها در راس مدیریت ارشد استان است/ بهمنش: حمایت همه جانبه از دکتر روحانی در دستور کار شورای عالی سیاستگذاری مازندران است.


مازندنومه، سرویس سیاسی: نشست شورای عالی سیاستگذاری مازندران (اصلاح طلبان) عصر امروز در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد.

 محسن نریمان مسئول ستاد دکتر روحانی در مازندران، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس و دبیران احزاب و نمادهای استان مازندران در این نشست حضور داشتند.

 نریمان در این نشست اظهار کرد: با همدلی و هماهنگی در ستاد انتخابات دکتر روحانی، از همه ظرفیت های اصلاح طلبان بهره می بریم.

وی با اشاره به اینکه ستادهای مختلف اصلاح طلبان، اصولگرایان، ستاد مردمی و ... برای دکتر روحانی تشکیل می شود، افزود: کار را به صورت جدی شروع کردیم و به زودی همکاران خود در استان را انتخاب می کنیم.

مسئول ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران گفت: از همه ظرفیت های قانونی برای پیروزی در انتخابات استفاده می کنیم.

دبیر حزب کارگزاران مازندران در این نشست اظهار کرد: دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت برخوردار است و نیازمند مشارکت گسترده تر مردم در این انتخابات هستیم.

اسفندیار عشوری با اشاره به آگاهی مردم و افزایش شور و شعور سیاسی در قشرهای مختلف، افزود: بسیاری از افرادی که تاکنون به عنوان داطلب انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند امتحان خود را پس داده اند و مردم در این عرصه آگاهی دارند.

وی گفت: استفاده از همه ظرفیت ها در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی را خواستاریم.

همچنین نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار کرد: این انتخابات، شرایط خاص و حساسیت های ویژه ای دارد.

علی نجفی تصریح کرد: باید با تمام توان وارد عرصه انتخابات شویم.

وی در تذکری نسبت به ضعف و ناکارآمدی مدیران ارشد استان، یادآور شد: درخواست نیروهای اصلاح طلب، به کارگیری آن ها در راس مدیریت ارشد استان است که باید جامه عمل پوشانده شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی اظهارکرد: انتخاب مهندس نریمان به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران، انتخاب خوبی بود و از وی حمایت می کنیم و درصدد تقویت ستاد هستیم.

علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به اینکه انتخابات سختی در پیش داریم و باید این انتخابات را جدی بگیریم، خاطرنشان کرد: اختلافات را کنار بگذاریم و با وحدت، وارد عرصه انتخابات شویم و کار را پیش ببریم.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری مازندران در این جلسه گفت: در تشکیل ستاد روحانی در مازندران از همه ظرفیت ها استفاده شود.

اکبر بهمنش ادامه داد: اصلی ترین آرای روحانی از شورای عالی سیاستگذاری است و شاکله ستاد باید از این شورا تشکیل شود.

وی با بیان اینکه حمایت همه جانبه از دکتر روحانی در دستور کار شورای عالی سیاستگذاری مازندران است، تصریح کرد: از مهندس نریمان برای فعالیت در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی حمایت می کنیم.

گفتنی است در این نشست، کارگروه بانوان به ریاست خانم دکتر فرشته احمدی و کارگروه جوانان به ریاست علی طور سوادکوهی تشکیل شد و هر دو نفر طبق آیین نامه به هیات رئیسه شورای عالی سیاستگذاری اضافه شدند.

همچنین بر اساس آیین نامه، این افراد به عضویت شورای عالی انتخاباتی شورای عالی اصلاح طلبان هم درآمدند.

در پایان این نشست محمد رحیمی رئیس کارگروه تدوین و برنامه ریزی شورای عالی استان، دستورالعمل اجرایی چگونگی شاخص های نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر را تشریح کرد.



©2013 APG.ir