تعداد بازدید: 2898

توصیه به دیگران 1

شنبه 16 ارديبهشت 1396-19:2

وزیر راه و شهرسازی دولت اصلاحات در گفتگو با مازندنومه:

در 40 سال گذشته هیچ دولتی تا این اندازه تخریب نشد

احمد خرم: از اول انقلاب یک شخصیت اجرایی هستم اما حمله ناجوانمردانه تا این اندازه را نسبت به دولتی سراغ ندارم/ کسی نمی آید عیوب تصمیم گیری های دولت های نهم و دهم را بگوید/ برخی بی تدبیری ها و نابخردی های دولت قبل، کشور را با چالش های جدی مواجه کرد/ برخی افراد و گروه ها با تخریب دولت بیشترین ضربه را به نظام می زنند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: احمد خرم، وزیر راه و شهر سازی دولت اصلاحات در گفت وگو با ما با بیان اینکه بعد از ادغام مسکن و شهرسازی و راه و ترابری، وزارتخانه سنگین شد، گفت: طبیعی است در راه و ترابری با وضع موجود، کمی اعتبارات و کاهش در آمد دولت از 120 میلیارد دلار به کم تر از 40 میلیارد دلار قدری از اهداف تحقق نیابد.

وی با بیان اینکه در مسکن و شهرسازی معتقدم مسکن مهر می توانست بهتر عمل شود، اظهار کرد: اگر منابعی که در پایان سال 95 داده شد و رساندن تسهیلات از 30 میلیون به چهل میلیون تومان از سال 93 تامین می شد، قطعا در پایان سال گذشته، 90 درصد به بالای مسکن مهر تحویل داده می شد.

خرم با بیان اینکه در بحث مسکن مهر مشکلاتی بر دولت تحمیل شد که ناچار به حل آنها بود، تصریح کرد: از اول انقلاب یک شخصیت اجرایی هستم اما حمله ناجوانمردانه تا این اندازه را نسبت به دولتی سراغ ندارم.

وی با بیان اینکه کسی نمی آید تا عیوب تصمیم گیری های دولت های نهم و دهم را بگوید، اظهار کرد: برخی بی تدبیری ها و نابخردی ها کشور را با چالش های جدی مواجه کرد.

 وزیر راه وشهر سازی دولت اصلاحات با تاکید بر آنکه در دولت هفتم و هشتم در آمد ارزی هشت ساله برابر یک سال و نیم در امد ارزی دولت نهم و دهم بود اما مردم مشکلی نداشتند و پول در حساب تولید کننده و خدمات دهنده می چرخید، تصریح کرد: رساندن نقدینگی از 67 هزار میلیارد تومان در سال 63 به 600 هزار میلیارد تومان در سال 92 بسیاری از بحران ها را ایجاد کرد که نمونه آن تورم افسار گسیخته به 50 درصد بود.

وی با بیان اینکه باید از دولت روحانی حمایت می کردیم، گفت: برخی افراد و گروه ها با تخریب دولت بیشترین ضربه را به نظام می زنند

خرم در پایان ابراز امیدواری کرد که بد اخلاقی ها بر علیه دولت تمامی یابد.

 


  • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396-2:20

    میشه بفرمائید این اندازه را با چه متری مشخص نمودید؟


    ©2013 APG.ir