تعداد بازدید: 3198

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 17 ارديبهشت 1396-22:59

مصطفی کواکبیان در مسجد جامع ساری:

کسی که وعده یارانه سه برابری می دهد یا حقه باز است یا قانون را دور می زند!

نماینده تهران در مجلس: خیلی ها می خواهند انتخابات را به مرحله دوم بکشانند اما به اینها نشان می دهیم روحانی بیش از سال 92 رای می آورد/ اخلاق انتخاباتی را باید رعایت کنیم اما در این دو مناظره دیدیم برخی چگونه اخلاق را زیر پا می گذارند/ کسانی که بحث 4 و 96 درصد را مطرح می کنند می خواهند بگویند نظام جمهوری اسلامی بعد از 40 سال به جایی رسیده که فقط 4 درصد راضی و مابقی ناراضی هستند/ ثابت شده در مشارکت بالای 50 درصدی همیشه اصلاح طلبان برنده هستند/ کسانی که می گویند به این اهداف نرسیدیم دروغ می گویند/ اگر  قوه قضاییه به وظیفه خود عمل می کرد احمدی نژاد و قالیباف جرات نمی کردند در انتخابات ثبت نام کنند/ احمدی نژاد دزد نبود اما صد رحمت به دزد/ کسی که وعده یارانه سه برابری می دهد یا حقه باز است یا قانون را دور می زند.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: مصطفی کواکبیان در جمع حامیان دولت در مسجد جامع ساری گفت: هیچ شکی نکنید نعمت مردم سالاری که امام راحل به ما هدیه دادند با حضور مردم باصلابت است.

وی با بیان این که اقتدار و امنیت و قدرت ملی، تاثیرگذاری در عرصه دیپلماسی با حضور ملت در پای صندوق های رای محقق می شود، تصریح کرد: هرچه بیشتر و باشکوه تر در انتخابات حاضر شویم ملت ایران در عرصه بین الملل حرفی برای گفتن خواهد داشت.

نماینده تهران در مجلس با اشاره به این که در طول انقلاب همیشه ثابت کردیم میزان مشارکت مردم در عرصه های سیاسی از کشورهای اروپایی بیشتر است، افزود: باید به سمتی برویم که احزاب در کشور نامزد داشته باشند.

وی با بیان این که معتقدیم دولت روحانی باید تداوم یابد، گفت: عده ای می خواهند بگویند این بار نمی گذاریم اصلاح طلبان و اعتدال گرایان دولت دوم خود را ادامه دهند. این خواب را به گور می برند چون این ملت این دولت را ادامه می دهند.

کواکبیان تاکید کرد: خیلی ها می خواهند انتخابات را به مرحله دوم بکشانند اما به اینها نشان می دهیم روحانی بیش از سال 92 رای می آورد.

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به این که اخلاق انتخاباتی را باید رعایت کنیم اما در این دو مناظره دیدیم برخی چگونه اخلاق را زیر پا می گذارند، تصریح کرد: مردم مناظره می بینند تا درک و فهم سیاسی ارتقا یابد اما شاهد هستیم چه مسایلی از سوی برخی نامزدها بیان می شود.



وی ادامه داد: کسانی که بحث 4 و 96 درصد را مطرح می کنند می خواهند بگویند نظام جمهوری اسلامی بعد از 40 سال به جایی رسیده که فقط 4 درصد راضی و مابقی ناراضی هستند. آیا این توهین به نظام نیست.

این نماینده مجلس بیان داشت: ثابت شده در مشارکت بالای 50 درصدی همیشه اصلاح طلبان برنده هستند. زمان بی تفاوت بودن و شانه خالی کردن از انتخابات گذشته است.

وی با اشاره به این که نمی گوییم دولت هیچ نقصی ندارد، تاکید کرد: معتقدیم آمال این ملت اقتضا می کند دولت روحانی تداوم داشته باشد.

کواکبیان ادامه داد: سه هدف از برجام داشتیم که به هر سه هدف رسیدیم و کسانی که می گویند به این اهداف نرسیدیم دروغ می گویند.

وی با بیان این که قبل از این دولت در دنیا ما را قاچاقچی حساب می کردند و می گفتند به دنبال بمب هسته ای هستیم، گفت: 7 قطعنامه تحریمی علیه ما صادر کرده بودند که با برجام این قطعنامه ها لغو شد.

نماینده تهران با اشاره به این که معتقدیم تداوم عقلانیت و سیاست راهبردی نظام در عرصه سیاست خارجی یک اصل است، گفت: رفع ایران هراسی سومین دستاورد برجام است که به دست آوردیم.

وی با بیان این که سه سال و نیم است که ثبات قیمت کالا و ارز در کشور را شاهد هستیم، تصریح کرد: صحبت های احمدی نژاد درباره ارتباط جمشید بسم الله و افزایش نرخ ارز را فراموش نکردیم. نرخ ارز ثابت توانسته معیشت مردم را ثابت نگه دارد. کشور به رشد سرمایه گذاری رسیده است و در بحث اقتصاد روند این دولت رو به صعود است.

کواکبیان با اشاره به این که اگر بخواهیم این سیاست ها ادامه یابد باید همه را تشویق کنیم به روحانی رای دهند، استدلال کرد: عده ای که حامی احمدی نژاد بودند امروز اعلام برائت می کنند.

وی با اشاره به این که احمدی نژاد 7 پرونده فقط در کمیسیون اصل 90 دارد، ادامه داد: به عنوان یک نماینده از قوه قضاییه می خواهم به این پرونده ها رسیدگی کند. اگر  قوه قضاییه به وظیفه خود عمل می کرد احمدی نژاد و قالیباف جرات نمی کردند در انتخابات ثبت نام کنند.

این مسئول با بیان این که در مجلس هشتم خواستار تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان بودم اما همین اصولگرایان و حاجی بابایی اجازه تحقیق و تفحص ندادند، گفت: احمدی نژاد دزد نبود اما صد رحمت به دزد.

وی تصریح کرد: کسی که وعده یارانه سه برابری می دهد یا حقه باز است یا قانون را دور می زند.

کواکبیان گفت: اگر به دولت سابق برگردیم نسل های آینده ما را نمی بخشند.

وی با بیان این که بزرگترین نعمتی که در اختیار داریم عقل است و باید به شعارهایی که این روزها داده می شود تفکر کنیم، اظهار داشت: شعارهای عوام فریبانه راهی برای تحت تاثیر قرار دادن عقل است.

این نماینده مجلس گفت: دولت روحانی یک کشور ویرانه را تحویل گرفت و امروز بخشی از این ویرانی ها را سامان داده است.

وی در پایان گفت: باید مردم را تشویق کنیم در انتخابات مشارکت حداکثری داشته و نسبت به آینده خودمان بی تفاوت نباشیم.

 


  • شنبه 23 ارديبهشت 1396-17:23

    طرف هم حقه بازه هم دروغگو و هم دور زن قانون. اما عمر سیاسی اش تمام شد. بای بای قالی

    • جمعه 22 ارديبهشت 1396-16:12

      ..به قول آقای لاریجانی پروفسور کواکبیان.

      • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396-7:50

        مرحبا بر کواکبیان شجاع

        • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396-11:47

          ... یادمان باشد همین آقای کواکبیان چقدر تلاش کردند تا سرچشمه های آبی مازندران را به خاک سمنان اضافه کنند. روحانی قدرشناسی اش را به آرای مازندران نشان دادند و مشهوده که یک کویری منتظر غارت از شماله.

        • دوشنبه 18 ارديبهشت 1396-20:5

          حقه باز است. تمام

          • دوشنبه 18 ارديبهشت 1396-10:8

            چه جمعيتي؟؟؟؟خخخخخخخخ


            ©2013 APG.ir