تعداد بازدید: 2850

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 24 ارديبهشت 1396-17:30

در بیانیه ای که امروز منتشر شد،

جمعی از فعالان سیاسی مازندرانی از روحانی حمایت کردند

نزدیک به 40 فعال سیاسی برجسته مازندرانی که در بین آن ها نماینده های کنونی و پیشین مجلس و برخی مدیران دولت اصلاحات دیده می شود، در بیانیه ای از روحانی حمایت کردند/ متن کامل بیانیه+ اسامی امضاکنندگان


 مازندنومه، سرویس سیاسی: جمعی از فعالان شناخته شده سیاسی مازندرانی، در بیانیه ای که نسخه ای از آن برای مازندنومه ارسال شد، حمایت خود را از دکتر حسن روحانی اعلام کردند.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

مردم آگاه و شریف مازندران

بار دیگر ایران عزیز ما در معرض یک انتخاب سرنوشت ساز به منظور حرکت به سوی آرامش، امنیت، آزادی و پیشرفت قرار گرفته است. حرکتی که در سایه عقلانیت، اعتدال، شفافیت، قانون مداری، هم افزایی و تنش پرهیزی از یک سو و التزام به قواعد تعامل سازنده با جهان و دوری از نابخردی و تندروی از سوی دیگر میسر خواهد شد. ما در این انتخابات با دو دیدگاه، دو رویکرد و دو کارنامه روبرو هستیم. دیدگاهی که با شعار تغییر، منادی بازگشت به گذشته و تجدید دولت های نهم و دهم است و دیدگاهی دیگر که تداوم تغییر و اصلاحات اعتدالی را که از سال 1392 ، شما مردم آگاه بر عهده آن گذاشته اید، دنبال می کند.

ما امضاکنندگان زیر با تأسی از بزرگان اصلاحات و اصول گرایان معتدل، راه برون رفت کشور از مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و دفاع هوشمندانه از منافع و امنیت ملی را که ثمره تلاش و حضور و فداکاری یکایک ایرانیان بویژه خانواده بزرگ ایثارگران است، حمایت از جناب آقای دکتر روحانی می دانیم و از عموم شما مازندرانی های عزیز انتظار داریم که حماسه حضور سال 92 در انتخاب آقای روحانی را تکرار و با انتخاب ایشان و رأی به گفتمان تحول خواهی اعتدالی، سهم ارزنده و سرنوشت ساز خود را در پیشرفت، بالندگی و سازندگی ایران اسلامی ایفا نمایید.

احمد ناطق نوری، علی اصفر رحمانی خلیلی، عباسعلی بهاری اردشیری، عسکری فقیه، حسین زاهدی، فخرالدین صابری، موسی رجایی، فخرالدین اصغری، محمود دیانی، علی اصغر یوسف نژاد، قاسم احمدی لاشکی، شمس الله شریعت نژاد، علی اسماعیلی، علی نجفی، عبدالله رضیان، محمد دامادی، محسن نریمان، داوود کشاورزیان، انوشیروان محسنی بند پی، حسین روزبهی، علیرضا صفاریان، سید علی اکبر طاهایی، علی کریمی مله، ولی رعیت، غلام گرزین، ابوالقاسم روحی،  سید رحیم ابوالحسنی، سید هادی حسینی، جعفر رحمان زاده، اسدالله درویش امیری، یدالله طاهر نژاد، رحیم عبادی، جمیله سالار آملی، سید باقر سخایی، سید عبدالله حسینی، محمود رئیس زاده، احمد میری.

 



©2013 APG.ir