تعداد بازدید: 2922

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 3 خرداد 1396-15:44

محمد دامادی از انتخابات جنجالی شورای شهر ساری می گوید:

فشارهای سیاسی به جایی نمی رسد/ تا آخر پیگیری می کنم

نماینده مردم ساری و میاندورود در گفتگو با مازندنومه: اصل موضوع تخلف در انتخابات شورای شهر ساری، صحت دارد/ برای کسانی که در مصاحبه، صحت این انتخابات را تایید می کنند متاسفم/ کرم متعفن انتخابات مجلس، در انتخابات شورای پنجم به افعی تبدیل شد و اگر با آن مقابله نشود در انتخابات بعدی به اژدها تبدیل  می شود/ تا آخرین توانی که از نظر قانونی بر عهده دارم  پای این موضوع می ایستم و اجازه نمی دهم حقوق کسی پایمال شود/ فشارهای سیاسی بسیاری بر ما وارد می کنند تا از مسیر رسیدگی به حقوق نامزدهای انتخابات منحرف شویم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: محمد دامادی در گفت و گو با مازندنومه اظهار داشت: در مرکز مازندران با قدمت تاریخی و مردم با اخلاق و با شرافتی که دارد، وقایعی اتفاق افتاد که همه را متاثر کرد.

وی با بیان اینکه اصل موضوع تخلف در انتخابات شورای شهر ساری، صحت دارد، افزود: جدا از تاثر در این موضوع، باید تعمق بیشتری در موضوع کنیم که چرا باید کار به اینجا بکشد؟ ریشه این فساد باید خشکانده شده و تفکر کنیم برای آینده چه مسیری تعیین شود تا دیگر هیچکس شاهد اتفاقات ناخوشایندی که جمعه رخ داد، نباشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای کسانی که در مصاحبه، صحت این انتخابات را تایید می کنند متاسف هستم، گفت: این افراد مطمئن باشند فساد یک روز گریبان آنها را هم می گیرد.

دامادی با بیان اینکه در انتخابات شورای چهارم، تخلفاتی را شاهد بودیم و در آن مقطع تذکراتی در این زمینه دادم، تصریح کرد: اما سال هاست در این شهر صدای من شنیده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه سال هاست هیچ نقدی از برخی مجموعه ها انجام نمی شود، ادامه داد: همه ما در دیکته های مان اشتباهاتی داریم و این گونه نیست که همه کارهای مان درست باشد.

دامادی خاطرنشان کرد: در مسیر کار شورا هم جدا از خدماتی که اتفاق افتاد و قابل تحسین است، تخلفاتی را تذکر دادیم اما سرها در برف بود و نمی خواستند این تذکرات را بشنوند.

وی با بیان اینکه مسیر تخلف در انتخابات شورای چهارم، به انتخابات مجلس گذشته کشید و تخلفات بسیاری را به وزارت کشور اطلاع دادیم، اظهار داشت: گویا وزارت کشور، فرصت بررسی این تخلفات را نداشت چون هیچ اقدام عملی در این زمینه ندیدیم.

نماینده مردم ساری افزود: فراموش نمی کنیم تمام بیلبوردهای تبلیغاتی شهر را با پول بیت المال، جهت دهی انتخابات برای افراد خاصی کرده  بودند و صدای کسی هم درنیامد. تصور کردند من ذی نفوذ هستم  در حالی که حرف حق بیان می کردم.

وی گفت: امروز کسانی در بین معترضان به انتخابات شورای شهر ساری قرار دارند که در تخلفات تبلیغاتی انتخابات مجلس، بی سهم نبودند و آن فساد، امروز گریبان آنها را گرفته است.

دامادی با بیان اینکه تخلفات آشکار در انتخابات شورای شهر ساری به اوج خود رسید، تصریح کرد: فیلم های متعددی درباره این تخلفات وجود دارد و مشاهدات عینی من و اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات هم حاکی از این است که عده ای با شرافت، اخلاق و انسانیت مردم بازی کردند، اینها حتی حق الناسی را که مقام معظم رهبری برای آرای مردم بیان کردند، هم به بازی گرفته و خود را در مقابل فرمایش حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب قرار دادند.

نماینده مردم ساری  یادآور شد: کرم متعفن انتخابات مجلس، در انتخابات شورای پنجم به افعی تبدیل شده و اگر با آن مقابله نشود در انتخابات بعدی به اژدها تبدیل  می شود.

وی با اشاره به اینکه همه باید دست به دست هم دهیم و بعد دوم جمهوری اسلامی که با اقتدار با متخلفان برخورد می کند را نشان داده و با متخلفان برخورد کنیم، افزود: حقوق مادی و معنوی نامزدهای انتخابات قابل جبران نیست اما حق الناسی که آرای مردم است بر گردن ما است.

دامادی با بیان اینکه تا آخرین توانی که از نظر قانونی بر عهده دارم  پای این موضوع می ایستم و اجازه نمی دهم حقوق کسی پایمال شود، تصریح کرد: برخی ما را در پیگیری این پرونده، متهم به مقابله با جریان و شخص خاص می کنند اما به اینها اعلام می کنم که بر اساس وظیفه قانونی ام، این موضوع را پیگیری می کنم.

وی با اشاره به اینکه اختیارات من محدود است اما بر اساس اختیاراتم این تخلف انتخاباتی را پیگیری می کنم، ادامه داد: فرماندار شهرستان ساری و اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابت هم مجدانه در این قضیه ایستادگی کرده اند تا حقوق کسی ضایع نشود.

دامادی با بیان اینکه رسانه ها، جلوتر از دستگاه ها و متولیان نظارتی در مساله انتخابات عمل نکرده و اجازه بدهند تا نتیجه نهایی را هیات نظارت و هیات اجرایی اعلام کنند، گفت: فشارهای سیاسی بسیاری بر ما وارد می کنند تا از مسیر رسیدگی به حقوق نامزدهای انتخابات منحرف شویم اما این افراد بدانند فشارهای سیاسی به جایی نمی رسد.


  • شنبه 6 خرداد 1396-9:9

    دامادی نشان داده در بزنگاه ها مردم دار می شه. موقعیت رو می فهمه. آفرین بر این نماینده مردمی

    • جمعه 5 خرداد 1396-22:16

      ببخشید اقای دامادی به جا نیاوردم
      یعنی شما مگر خود برگزار کننده ناظر و ... در این انتخابات نبودید؟
      چون اهل و عیال شما رای نیاوردند نخلفات را برای ابطال بهانه کردید؟
      ما می گویید متخلفین مجازات شوند با همه این حرفها رمضانی و ... رای نمی آورند انتخابات را باطل نکنید خودتان را از بالای سر ملت ساری بردارید از دست دو رویی های شما خسته شدیم
      درود بر اقای یوسف نژاد

      • پنجشنبه 4 خرداد 1396-15:5

        دم دامادی گرم. اون نماینده در چه حالیه؟

        • چهارشنبه 3 خرداد 1396-22:43

          چشم انتظار آقا ... هستیم که منش و خصلت آقای جهانگیری را دارد . مطمینم تمام نماینده های لیست امید دوستش دارند و فقط سه عامل حسادت و ترس از توانمندی و پول های کثیف جلوی ورود اورا بازهم میگیرد.

          • چهارشنبه 3 خرداد 1396-19:35

            ماها که یادمون هست چه کساییی رای مبخریدند انتخابات مجلس شما هم مطمعنا فراموش نکردید حالا دیگه بعضیارای هم خریدن و رای نیاوردن چون اکثر ساروی ها از اونها و پدر خونده ها و دار و دستشون خسته شدن . زنده باد عملگرایی

            • مهندس علیپاسخ به این دیدگاه 0 1
              چهارشنبه 3 خرداد 1396-18:34

              تمامی این مسائل به دلیل سطح پائین فرهنگ عمومی جامعه استان ما است . آخه در کجای ایران یا دنیا اینگونه موضوعات را مشاهده می کنیم . در کجای دنیا بعضی مردمانش به خاطر چندر غاز پول ، عقیده ، ایمان و وجدان خود را می فروشند !؟ قباحت رأی فروشی حتماٌ از تن فروشی نیز بدتر است . در دین ما خدشه و صدمه به تن و جان مردم دیه دارد لیکن خدشه به افکار و توهین به شعور مردم دارای حد شرعی است .
              امیدواریم آقای مهندس دامادی طبق گفته های خودشان عمل نمایند ، در دور گذشته که آقای ... سرشان را زیر برف کرده بودند و این شد نتیجه آن و بسیاری از افراد سرشناس شهر ما از کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهر صرفنظر نمودند و این موضوع باعث شده کسانی به میدان رقابت انتخابات ورود کنند که هیچگونه تجربه و دانشی ندارند و تنها به پشتوانه پول و طایفه گری بخواهند به زور وارد ارکان تصمیم گیری زندگی شهروندان شوند .


              ©2013 APG.ir