تعداد بازدید: 3190

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 11 خرداد 1396-0:55

در جلسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران مطرح شد:

برخی مدیران در ستاد رقیب فعالیت داشتند/ به وزارت کشور فشار می آورند تا انتخابات ساری تایید شود

در نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران بیان شد: باعث تاسف است برخی مدیران، مستقیم و غیرمستقیم در ستاد رقیب فعالیت داشتند/ مسئولان باید پیگیر تخلفات رخ داده در انتخابات شورای شهر ساری باشند/ به وزارت کشور فشار وارد می آورند تا انتخابات ساری باطل نشود/ ساری به سمت حسینقلی خانی می رود، مگر در شرایط ارباب و رعیتی هستیم که یک ارباب برای شهر تصمیم بگیرد؟


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: مهدی احمدی فولادی در نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران اظهار کرد: برای ما باعث افتخار است که روحانی آرای بالایی در مازندران و شهرستان ساری کسب کرد.

وی با بیان اینکه باعث تاسف است برخی مدیران، مستقیم و غیرمستقیم در ستاد رقیب فعالیت داشتند، افزود: در این شرایط نباید نسبت به عزل و نصب ها بی تفاوت باشیم تا کسانی که زحمتی نکشیده اند وارد میدان شوند، باید جلوی مدعیان شنبه گرفته شود.

رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران گفت: حضور ما در انتخابات برای تقویت نظام اسلامی است.

دکتر رضا ستاری در این جلسه اظهار کرد: اتفاقاتی که در انتخابات شورای شهر ساری رخ داد بسیار زشت بود و در اندازه یک انتخابات دموکراتیک نبود.

وی با تاکید بر تقویت احزاب و جامعه مدنی، افزود: باید جامعه مدنی فربه داشته باشیم تا افرادی بسامان وارد شورای شهر شوند.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران گفت: مسئولان باید پیگیر تخلفات رخ داده در انتخابات شورای شهر ساری باشند و ما هم مطالبه گری کنیم.



دیگر عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در این نشست اظهار کرد: در روز انتخابات 30 تخلف در حوزه انتخابات شورای شهر ساری گزارش دادیم اما پیگیری نشد.

ماه سلطان کاشی افزود: با وجود اینکه هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات ساری بر تخلفات گسترده تاکید دارند اما معاون سیاسی استاندار مازندران در مصاحبه ای اعلام می کند مشکلی وجود نداشته و یا اینکه اسنادی به دست ما نرسیده است، از سویی هم به وزارت کشور فشار وارد می آورند تا انتخابات ساری باطل نشود.

کاندیدای پنجمین دوره از شورای شهر ساری گفت: اگر این انتخابات با حجم گسترده از تخلفات، تایید شود در انتخابات بعدی، مشارکت کاهش یافته و باید صندلی های شورا را به مزایده بگذاریم.

کاشی با بیان اینکه 90 نامزد انتخابات شورای شهر ساری به انتخابات 29 اردیبهشت معترض هستند، تصریح کرد: به خاطر مردمی که به ما اعتماد کردند سکوت نمی کنیم، ما در مقابل این مردم مسئولیت داریم.

وی با اشاره به اینکه شهر ساری به سمت حسینقلی خانی می رود، ادامه داد: مگر در شرایط ارباب و رعیتی هستیم که یک ارباب برای شهر تصمیم بگیرد.

همچنین عضو منتخب شورای پنجم در ساری در این نشست اظهار کرد: در انتخابات شورای شهر ساری، فاجعه رخ داد.

اسفندیار عشوری با بیان اینکه جلوی این تخلفات باید گرفته شود، گفت: یک بار ابطال انتخابات، درسی برای همیشه دوران خواهد بود تا زیاده خواهان نتوانند به هر طریقی که شده وارد شورا شوند.



نائب رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران هم در سخنانی اظهار کرد: پیروزی روحانی متعلق به همه ملت است و مردم باید شهد شیرین این پیروزی را بچشند.

اکبر بهمنش با تاکید بر اتحاد و انسجام بین نیروهای حامی روحانی، افزود: انسجام نیروها، موجب پیروزی روحانی شد و این اتحاد و وحدت باید مستمر باشد.

وی با اشاره به اینکه باید از انشقاق نیروها پرهیز کنیم، گفت: جناج رقیب به دنبال ایجاد انشقاق بین یاران روحانی است تا از فرصت به دست آمده، بهره برداری سیاسی کند و نخبگان جریان اصلاحات و اعتدالگرایان نباید این فرصت را به رقیب دهند.

 



    ©2013 APG.ir