تعداد بازدید: 4048

توصیه به دیگران 4

چهارشنبه 14 تير 1396-9:20

نگذاریم لاریجان، فیروزکوهی دیگر شود

  نمی دانم چگونه دشت لار برای آمل است اما مدیریتش را محیط زیست استان تهران و شهرستان دماوند انجام می دهد؟! سد لار برای آمل است اما تمام آبش را تهران می برد؟!/ نمی دانم شهرستان دماوند با چه اجازه در محدوده لاریجان جاده احداث می کند و محیط زیست دماوند در این مناطق از مازندران اجازه گشت زنی و مدیریت دارد؟/ از رسانه های مستقل استان مازندران می خواهم تا دیر نشده در اتفاقاتی که در بخش لاریجان می گذرد ورود کنند. باید همت کنید تا شاهد این نباشیم که لاریجان، فیروزکوهی دیگر شود.


 مازندنومه؛ سرویس محیط زیست و گردشگری، ابوالفضل بادپا: ۱۳ تیر -روز ملی دماوند- گذشت، اما کسی در استان مازندران حتی در آمل برای قله دماوند -بلندترین قله ایران و بلندترین قله آتشفشانی آسیا- اارزشی قائل نشد. انتظار این بود که رسانه ها این کم کاری متولیان امر را پوشش دهند.

نمی دانم گیر کار کجاست؟! شاید هم پس این سکوت علتی معنادار وجود دارد!

هر علت معناداری هم وجود داشته باشد یا نباشد اما می خواهم این را علنی بگویم تا همگان بدانند قله دماوند در خاک آمل ریشه دارد. شاید عده ای منفعت طلب باشند که امتیازاتی دریافت کرده باشند و این به منزله حق السکوتی ست که در این زمینه اظهار نظری نداشته باشند!

 آستانه امامزاده هاشم (ع) و دشت لار و... در تمام طول تاریخ جزئی از خاک آمل بوده و هست، اما متأسفانه نمی دانم چگونه دشت لار برای آمل است اما مدیریتش را محیط زیست استان تهران و شهرستان دماوند انجام می دهد؟! سد لار برای آمل است اما تمام آبش را تهران می برد؟!

نمی دانم چرا بر خلاف ادعای نماینده آمل که اعلام کرد آستانه امامزاده هاشم (ع) که مدیریتش از سوی اوقاف کشور به ناحق به شهرستان دماوند تعلق گرفت و قرار بود دوباره تحت مدیریت اوقاف لاریجان قرار گیرد، اقدامی صورت نگرفت؟

نمی دانم شهرستان دماوند با چه اجازه در محدوده لاریجان جاده احداث می کند و محیط زیست دماوند در این مناطق از مازندران اجازه گشت زنی و مدیریت دارد؟ چرا مسئولان قضایی شهرستان در این مسئله ورود نمی کنند؟

چرا در ارتفاعات روستای نوا (اطراف دریاچه ساهون) آب این مناطق و منطقه سرخه تِلار امیری را به سمت حوزه شهرستان دماوند هدایت می کنند؟ با کسب چه اجازه ای؟

جهان هر کس به اندازه ی وسعت فکر اوست، ولیکن چون 13 تیر امسال گذشت و فرداها پیش روست این وسعت نگاه مسئولان امر را از ضعف خودمان می بینم که چرا باید اجازه دهیم عده ای بی عرضه متولی کاری باشند که از عهده اش بر نمی آیند و چنین روز مهمی که روز ملی هم نام گذاری شده فراموش شود؟

از رسانه های مستقل استان مازندران می خواهم تا دیر نشده در اتفاقاتی که در بخش لاریجان می گذرد ورود کنند. باید همت کنید تا شاهد این نباشیم که لاریجان، فیروزکوهی دیگر شود.

 


  • امیری مازندرانیپاسخ به این دیدگاه
    دوشنبه 9 بهمن 1396-14:0

    ...مگه این که خدا جلوی این تهرانی های را بگیرد.

    • شنبه 17 تير 1396-21:55

      فقط امه زمین نیه..امه زبون و فرهنگی امه جا بیتنه ...خدایا شه اما ره کومک هاکن.

      • شنبه 17 تير 1396-2:2

        نمیدونم تا کی قرار سکوت این مسئولین ادامه داشته باشه.به نظرم مسئولین نسبت به مازندران غیرت ندارن و فقط ما مردم میتونیم با اجتماع و نصب بنر و.... جواب محکمی به دزدها بدیم.از سایت های خبری و البته مازندنومه می خوام که پیگیری کنید و مثل مسئولین استان نشید و حق ما رو بگیرید در کنار مردم استان و البته مردم مناطقی مثل رینه و .... که ریشه مازندران در اونجاست

        • جمعه 16 تير 1396-17:2

          باید به مدیریت کلان استان دورد گفت باید به آنها دست مریزاد گفت که هرروز خاک مازندران به یغما می رود و در سوراخی گزیده اند و از خود دفاع نمی کنند تا چه برسد به دفاع از خاک مازندران

          • جمعه 16 تير 1396-0:42

            چرا کامنتم تایید نشد!

            • پنجشنبه 15 تير 1396-14:10

              هفته ي گذشته بعد از ١٥ سال به زيارت امام زاده عبداله رفتم..خجالت كشيدم از محيط اطراف..اگه اصفهان و يزد و كرمان بود ،اينطور اماكن زيارتي رو نگه ميداشتند؟؟؟كجايند برادران دو قوه...... ديگر صنعتگران املي..اينطور بايستي فضاي زيارتي و صنعت گردشگري رو رونق بديم؟؟؟گدوك ما كجاست؟امامزاده هاشم ما كجاست؟اقايان مديران بي كفايت و لياقت استان عكجاييد؟؟؟به لطف همين بي لياقتي بعضي مديران سرايدار سرمايه داران تهراني شديم..اخر هفته ها بايد اشغالهاشون رو جمع كنيم ولي در عوض بايستي همين پارك جنگلي جوارم يه مازندراني پول بده و بره داخل..واي واي واي

              • پنجشنبه 15 تير 1396-13:55

                احسنت برادر جويباري

                • دوستدار طبیعتپاسخ به این دیدگاه 10 0
                  پنجشنبه 15 تير 1396-1:50

                  بسیار عالی فرمودید. باید دید این افرادی که به عنوان شبکه تشکلهای زیست محیطی بوق و کرنا می کنند و بودجه اختصاصی از منابع طبیعی و محیط زیست می گیرند و خودشان را مردم نهاد می نامند - چه می کنند. فقط بلد هستند و جشن و موسیقی و شو برگزار کنند. بیایید دماوند را واقعا نجات دهید. مازندران از هر طرف در حال تکه تکه شده است.

                  • پنجشنبه 15 تير 1396-0:45

                    فکر میکردم فقط مناطق بالادست چهاردانگه‌ی ساریه که توی غفلت رسانه ها و بی خیالی مسئولان که مورد طمع همسایه ها (سمنانیها) قرار میگیره اما ظاهرا بی قانونی توی جاهاییکه زیر ذره بین مردم و رسانه ها هستن هم موج میزنه... نمیدونم چرا انقد راحت به کرانه های مازندران چشم طمع دوخته میشه و کسی هم صداش در نمیاد... نیاد روزی که دماوند رو هم از دست بدیم...

                    • چهارشنبه 14 تير 1396-20:59

                      لعنت به مدیران نا لایق و رانت خور که سرزمین مادری مارو تکه پاره کردند

                      • چهارشنبه 14 تير 1396-19:22

                        روزگار را چه دیدید شاید روزی دریای خزر را هم به استان تهران ملحق شود

                        • چهارشنبه 14 تير 1396-15:57

                          این از اثرات و تبعات حمایت بی منطق و منفعت طلبانه ما مردم مازندران از سیاستمداران و زمامداران اهالی کویر است. کویرمردمانی که همیشه چشم طمع به دیار ما داشتند.

                          • پنجشنبه 15 تير 1396-16:13

                            البته با گریز به ماجرای انتقال آب خزر به سمنان میتوان دریافت که اگر دلها و زبانها در موضوعی یکی باشند حتی اگر اهالی کویر، رئیس جمهور هم باشند تمیتوانند کاری از پیش ببرند. باور کنیم ایران بیمار قوم گرایی ها و سهم خواهی های عده ای فرصت طلب شده است.


                          ©2013 APG.ir