تعداد بازدید: 3524

توصیه به دیگران 0

شنبه 4 شهريور 1396-10:28

در دیدار روسای ستادهای سابق دکتر روحانی با عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان شد:

ناطق نوری: برای استانداری مازندران از هیچ فردی حمایت نکرده ام

علی اکبر ناطق نوری در دیدار با روسای ستادهای سابق دکتر روحانی در شهرستان های مختلف مازندران گفت: همه از صراحت لهجه و بیان من خبر دارند، بنابراین اعلام می کنم برای استانداری مازندران از هیچ گزینه خاصی حمایت نکرده ام و گزینه ی پیشنهادی برای این سمت ندارم/ این که گفته می شود استاندار فعلی هم گزینه من بوده صحت ندارد و کذب محض است+ تایید چهارگزینه پیشنهادی برای استانداری مازندران+اعلام حمایت از محسن نریمان برای وزارت نیرو.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: جلسه رییسان ستادهای سابق دکتر حسن روحانی در شهرهای مازندران، عصر پنج شنبه در بلده برگزار شد.

این جلسه دو بخش داشت؛ بخش نخست در بلده و بخش دوم با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در مسجد روستای اوزکلا برگزار شد.

به گفته علیرضا شریعت -سخنگوی این تشکیلات- در جلسه نخست، روسای ستادهای سابق دکتر روحانی در مازندران بر پیگیری مطالبات مردم تاکید کردند.

گزارش کامل این جلسه و دیدار را علیرضاشریعت -سخنگوی گروه- برای مخاطبان مازندنومه ارسال کرده است. بخوانید.

* تایید دوباره چهارگزینه پیشنهادی استانداری

 روسای ستاد دکتر روحانی در مازندران بر این باورند همان گونه که در ایام انتخابات با اراده و عزم جدی در پی اقناع افکار عمومی جهت شرکت در انتخابات و رای به دکتر روحانی بودیم، با همان احساس مسئولیت و اراده و البته با انگیزه بیشتر، خود را موظف به پیگیری مطالبات مردم شریف استان مازندران در مقیاس و سطوح مختلف در دولت، در پسا انتخابات می دانیم و این تعهدات را تا سال 1400 پیگیری خواهیم کرد.

رییسان ستادهای سابق دکتر روحانی در شهرستان های مختلف استان مازندران، جهت ایجاد وحدت رویه و جلوگیری از هرگونه انشقاق ، همکاری با فعالان ستادهای دکتر روحانی را در استان از مهم ترین برنامه های خود دانسته و برگزاری جلسات مشترک در دستور کار خواهد بود.

در جلسه روز پنج شنبه در بلده، مصوب شد که هیات رییسه اساس نامه و مرام نامه  پیشنهادی خود را تهیه کند. تصمیم ها با رای حداکثر اعضا رسمی خواهد بود و مصوبات و تصمیم های اعضا، تنها توسط سخنگو رسانه ای شده و رسمیت می یابد.

مصوب دیگر گروه تایید دوباره گزینه های پیشنهادی استانداری مازندران در نشست قبلی بود(آقایان نریمان، رحمان زاده،طاهرنژاد و کریمی مله) که تمام اعضا روی این اسامی تاکید کردند.

در این جلسه تاکید شد که هیچ یک از اعضا نسبت به فردی خاص از چهار گزینه فوق، گرایش و تعصبات منطقه ای، سلیقه ای و فردی نداشته باشد و حمایت هر عضو از گزینه ها، یکسان و علی السویه خواهد بود.

هم چنین مقرر شد تعدادی دیگر از فعالان ستادهای سابق دکتر روحانی در مازندران با در نظر گرفتن شرایط و رای جمعی اعضا به جلسات آینده دعوت شوند که در همین راستا آقای روزبهی، به عنوان رییس شورای راهبردی ستاد روحانی، آقای قاسمی رییس ستاد جوانان و خانم احمدی رییس ستاد بانوان جهت عضویت دعوت شدند. تصمیم گیری درباره حضور سایران، به جلسات بعدی موکول شد.

در این نشست رییسان ستادهای سابق دکتر روحانی در مازندران از معرفی محسن نریمان به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت نیرو، حمایت کردند. آن ها در نامه ای به رییس جمهوری، معرفی رییس ستاد روحانی در مازندران را به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو خواستار شدند.

*ناطق نوری: گزینه ای برای استانداری ندارم

جلسه دوم با حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرناطق نوری -عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام- بود که در مسجد روستای اوزکلا برگزار شد.

در این دیدار برخی اعضا به بیان هدف های تشکیل این گروه، اعلام مطالبات مردم  و مشکلات توسعه نیافتگی استان پرداخته، از حمایت ناطق نوری از حسن روحانی در انتخابات قدردانی کردند.

حاضران در دیدار هم چنین توجه و حمایت بیشتر ناطق نوری را نسبت به توسعه و پیشرفت استان خواستار شدند

ناطق نوری نیز حفظ و انسجام این تشکیلات را خواستار شد و  از مواضع و تصمیم های گروه اعلام حمایت کرد.

وی گفت: همه از صراحت لهجه و بیان من خبر دارند، بنابراین اعلام می کنم برای استانداری مازندران از هیچ گزینه خاصی حمایت نکرده ام و گزینه ی پیشنهادی برای این سمت ندارم.

ناطق نوری با تاکید بر این که برای استانداری آینده مازندران از هیچ فردی حمایت نخواهم کرد، ادامه داد: این که گفته می شود استاندار فعلی هم گزینه من بوده صحت ندارد و کذب محض است.

وی در پایان حفظ ساختار این تشکیلات و تداوم نشست های مشترک با سایر مسئولان را خواستار شد.

 


  • يکشنبه 5 شهريور 1396-9:21

    عبوری نه تنها استاندار نمیشه بلکه در شهرداری هم چالش بزرگی داره به اسم عشوری که نمیزاره هرکار دلش میخواد بکنه. پایان عبوری نزدیک است.

    • يکشنبه 5 شهريور 1396-5:10

      شما چفدر ساده اید. از ساری میرید بلده که چی ناطق خیلی زرنگتر از شماها بخواهید ازش حرف بکشید.هیچ یک از گزینه های که مطرح کردید هیچ شانسی را دارند برای این سمت الکی تلاش نکنید.ناطق همه شما را سرکار میزاره

      • شنبه 4 شهريور 1396-19:22

        ناطق فقط از پسران خود حمايت ميكنه ...

        • شنبه 4 شهريور 1396-15:32

          دروغ شهردار ساری مشخص شد. الکی رفته همه جا پخش کرده ناطق از من حمایت کرده!! این چقدر دروغ می بافه!

          • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 4 3
            يکشنبه 5 شهريور 1396-1:43

            آقای ناطق بزرگوارم هستن ولی از مردم که بالاتر نیستن،مردم حمایت کردن تز آقای عبوری.نه ساری که خیلی ها از جاهای دیگه استان طرفدار مهدی عبوری هستن


          ©2013 APG.ir