تعداد بازدید: 4137

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 7 آبان 1396-18:38

عصر پنج شنبه در قائم شهر؛

آیین تجلیل از دو نام آور علمی مازندران برگزار شد

مراسم نکوداشت دو نام آور دانش پزشکی مازندران -پروفسور بهروز برومند و پروفسور علیرضا رنجبر- عصر پنجشنبه گذشته درسالن ابن شهر آشوب قائم شهربرگزار شد.


 مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: آیین تجلیل از دو نام آور دانش پزشکی مازندران و قائم شهر -پروفسور بهروز برومند و پروفسور علیرضا رنجبر- عصر پنجشنبه گذشته درسالن ابن شهر آشوب قائم شهربرگزار شد.

در این مراسم که به همت محسن عزیزی مدیر موزه موسیقی و خانه هنر ریحانه کوتنای قائم‌شهر و با همکاری بنیاد مازندران پژوهی انوشه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر اجرا شد، ابتدا مهدی محمدی -فرماندار قائم شهر- به حاضران خوش آمد گفت.

در ادامه کلیپی پخش شد که در آن استادان برومند و رنجبر که این مراسم به افتخار آنان برپا شده بود، درباره زندگی و کار خود با مردم سخن گفتند.

از دیگر سخنرانان این برنامه استاد حسن انوشه سرپرست دانشنامه مازندران، دکتر ابراهیم گرجی استاد اقتصاد دانشگاه تهران، مهندس آقایی تالاری از مدیران شرکت های نفتی و دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی مازندران بودند.

استاد انوشه درباره ی پیشینه ی پزشکی در ایران و پزشکان نامدار مازندرانی چون علی بن ربن طبری سخن گفت

در این مراسم گروه موسیقی نهفت به سرپرستی سعید نیکخو نواختند و عشقعلی شکارچیان -نوازنده موسیقی شرق مازندران- دوتارنوازی کرد و ترانه های گوداری خواند.

هم چنین دونوازی حسین عزیزی با ساز نی و سیامک اولادی با سه تار بخش دیگری از مراسم بود.

خاطرنشان می کنیم استقبال و همراهی مردم و هنرمندان در این مراسم چشمگیر بود.

 

 

 



    ©2013 APG.ir