تعداد بازدید: 3265

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 9 آبان 1396-9:31

یادداشت دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران

انتخاب مهندس اسلامی حرکت آفرین و امیدبخش است

مصطفی سوادکوهی: حضور مدیر امتحان پس داده و با تجربه ای چون مهندس اسلامی که چهره ای ارزشی و انقلابی و در عین حال معتدل و فراجناحی است و بی تردید تیم مدیریتی توانمندی را نیز شکل خواهد داد، امیدهای زیادی را در جهت تحقق این منظور بر می انگیزد. به نظر می رسد این تدبیر دولت یک فرصت طلایی برای مازندران به وجود آورده که باید به بهترین نحو از آن سود برد.


 مازندنومه، سرویس سیاسی، مصطفی سوادکوهی، رئیس خانه احزاب استان و دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران: معرفی مهندس محمد اسلامی به عنوان استاندار بیست و دوم مازندران، بی شک نشانگر رویکرد مثبت دولت تدبیر و امید برای پاسخگویی بهتر به مطالبات مردم استان است، زیرا توان اجرایی و تجارب مدیریتی او در مقیاس ملی قطعا حرکت آفرین خواهد بود .

 معرفی یک مدیر مجرب، پرتوان و با دانش همچون مهندس اسلامی که علاوه بر تجربه مسئولیت های خطیر ملی، از دانش و مهارت های مدیریتی نیز بهره مند است، واکنش مناسبی از سوی دولت آقای دکتر روحانی به خواسته ها و نیز انتظار استان جهت بهبود فضای اجرایی قابل ارزیابی است .

 البته باید از زحمات استانداران گذشته برای ایجاد حرکت و تحول در استان قدردانی کرد، اما باید اذعان کرد روند نه چندان مطلوب توسعه در مازندران به رغم وجود استعدادهای فراوان و ظرفیتهای شگرف، گویای این مهم است که استان ما برای برون رفت از این ایستایی، در کنار برنامه های راهبردی و توانمندی های مدیریتی، به یک فضای مطلوب درون استانی نیاز دارد تا زنجیره توسعه تکمیل شود .

 ظرفیتهای توسعه در مازندران بالاست و می توان با تکیه بر آن راهبردهای توسعه سرزمینی را تدوین کرد، مشروط بر اینکه یک عزم قوی و عمومی برای شناخت فرصتها و تهدیدها، توسعه سرمایه گذاری، توجه به مسایل زیست محیطی و بایدها و نبایدهای عناصر اقتصادی استان مانند گردشگری، کشاورزی و شیلات، نیازسنجی در بخشهای اجتماعی و فرهنگی، جدی گرفتن موقعیتهای سیاسی و اداری و همچنین توجه به موضوعات امنیتی و پدافندی شکل گیرد، چرا که در استان ما به موازات ظرفیتها و قابلیتهای زیاد، مشکلات و چالشهای عدیده ای نیز وجود دارد که بدون تدبیر آنها، شکوفاسازی استعدادها دشوار خواهد بود.

حضور مدیر امتحان پس داده و با تجربه ای چون مهندس اسلامی که چهره ای ارزشی و انقلابی و در عین حال معتدل و فراجناحی است و بی تردید تیم مدیریتی توانمندی را نیز شکل خواهد داد، امیدهای زیادی را در جهت تحقق این منظور بر می انگیزد، مع الوصف به نظر می رسد این تدبیر دولت یک فرصت طلایی برای مازندران به وجود آورده که باید به بهترین نحو از آن سود برد.

همه نیروها و تمامی کسانی که خواهان توسعه و سربلندی استان هستند در عین تفاوت دیدگاهها و اختلاف سلایق سیاسی، موضوع مهم اعتلای مازندران را هدف مشترک خود قرار دهند و با پرهیز از مناقشات و رویکردهای جناحی و بخشی نگرانه و البته با اجماع و انسجام، حمایتها و تلاشهای خود را معطوف به همراهی با استاندار جدید به منظور تسهیل روند توسعه و پیشرفت استان کنند.

اکنون هم افزایی نیروها مهمترین حلقه از زنجیره توسعه استان است و پیش زمینه این تعامل، تقویت روحیه دغدغه مندی و دلسوزی برای استان و سرمایه های کم نظیر آن در عرصه های طبیعی، اقتصادی، اجتماعی و انسانی است زیرا اختلافات و بگومگوها همواره فرصت سوز و تهدیدزا بوده و خواهد بود.

 انتظار مردم مازندران از استاندار جدید توجه جدی به ظرفیتها ی یاد شده برای رفع رکود و بیکاری و مشکلات زیست محیطی و کمبودها و کاستیهای حوزه کشاورزی و توریسم، رونق تولید و فضای کسب و کار و توسعه صادرات و در یک کلام رقم زدن روزهای توام با ترقی و شکوفایی برای استان است.

در پایان از دکتر ربیع فلاح تشکر کرده و به مهندس محمد اسلامی خوشامد می گویم.

 


  • يکشنبه 3 دی 1396-14:10

    آقای سواد کوهی وقتی این حرف های شما رو مطالعه میکنم متوجه میشم که اسم اصلاح طلبی روی شما اشتباه محضه شما که فقط به دنبال منافع خود هستین

    • ابراهیمیپاسخ به این دیدگاه 2 1
      پنجشنبه 11 آبان 1396-13:33

      "میل به قدرت" امریست نهادینه شده در کسانیکه در مینه ی کنشگری سیاسی و قدرت بر سر دورهی اند. از یک طرف به دنبال حفظ شان سیاسی اصلاحطلبی خود اند که ژس منتقد قدرت را دارد و از طرفی برای نفع و شراکت در سریر خوش رنگ قدرت حمایت های بدون استدلال و انفعالی از یک استتاندار امتحان پس نداده و غیر سیاسی دارند. بدون شک انتخاب اسلامی در استان سیاسی مازندران گامی در راستای خنثی سازی گرایش های سیاسی و تاثیر بدنه ی اصلاح طلبان در انتخاب مدیران است.

      • سه شنبه 9 آبان 1396-23:16

        اگه اينو نگين چي بگين...خخخخخخ

        • سه شنبه 9 آبان 1396-23:16

          درود بر استاندار اعتدال گرا


          ©2013 APG.ir