تعداد بازدید: 2186

توصیه به دیگران 0

شنبه 12 اسفند 1396-9:9

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

دستگاه ها رضایت مندی مردم را افزایش دهند/ تحقق حقوق شهروندی سرلوحه کار دولت است

احمد حسین زادگان: همه دستگاه ها ضمن تحول در رویه های سنتی و شناسایی قابلیت های مغفول و ظرفیت ملی نهفته، رضایتمندی مردم را افزایش دهند و در اولویت اقدامات خود قرار دهند/ تحقق حقوق شهروندی سرلوحه عمل دولت در عرصه داخلی است.


مازندنومه، سرویس سیاسی: احمد حسین زادگان در نشست قرارگاه پدافند زیستی، وظیفه اصلی دستگاها را رفع مشکلات اساسی مردم و شتاب در رشد و توسعه استان برشمرد و خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها ضمن تحول در رویه های سنتی و شناسایی قابلیت های مغفول و ظرفیت ملی نهفته، رضایتمندی مردم را افزایش دهند و در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

وی ضمن تاکید بر ضرورت پایش در سطح تالابهای استان در راستای پیشگیری از بیماری های احتمالی گفت: با توجه به شتاب فناوری و نقش بدیع فضای مجازی در فرهنگ سازی اقدامات پیشگیرانه ،بهره گیری از این فضا توام با خلاقیت باید در اولویت اساسی نهادهای عضوستاد قرار گیرد.

*تحقق حقوق شهروندی سرلوحه عمل دولت در عرصه داخلی است

هم چنین سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه بازرسان دستگاه های اجرایی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی، عفاف و حجاب و تکریم ارباب رجوع،  با بیان اینکه منشور حقوق شهروندی در دولت تدبیر و امید تدوین شده، اظهار کرد: این منشور برنامه و خط مشی دولت برای رعایت و پیشبرد حقوق اساسی ملت ایران است.

وی افزود: این منشور شامل مجموعه ای از حقوق شهروندی است که یا در منابع نظام حقوقی ایران شناسایی شده و یا دولت برای شناسایی، ایجاد و اجرای آن ها از طریق اصلاح و توسعه نظام حقوقی و تدوین و پیگیری تصویب لوایح قانونی اقدام خواهد کرد.

حسین زادگان با اشاره به این که هدف این منشور ارتقای حقوق شهروندی است، تاکید کرد: برای دستیابی به این هدف همکاری سایر قوا، نهاد ها و مشارکت مردم، تشکل ها و اتحادیه های صنفی سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه دولت بر مدار استیفای حقوق ملت در قانون اساسی حرکت می کند، گفت: تحقق حقوق شهروندی سرلوحه عمل دولت در عرصه داخلی است.

حسین زادگان نقش سازمان های مردم نهاد در حفظ و توسعه حقوق شهروندی را مهم دانست و افزود: در دولت تدبیر و امید فعالیت سازمان های مردم نهاد در سطح استان چشمگیر بوده است.

وی ادامه داد: در سال های اخیر ارتباط مدیران با مردم بسیار خوب بوده و آگاه سازی مراجعان نسبت به حقوق و تکالیف متقابل آنها و سازمان ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به مقوله عفاف و حجاب و اجرای حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی گفت :در ایام نوروز بازرسان با سرکشی به دستگاه های اجرایی تمهیدات لازم را انجام دهند.

 



    ©2013 APG.ir