تعداد بازدید: 2779

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 16 اسفند 1385-0:0

علي دايي:دوستان شمالي بسياري دارم

سرمربي تيم سايپا:من‌ هيچ‌ وقت‌ به‌ هموطنان‌ گيلانى‌ و مازندرانى‌ اهانت‌ نکرده ام.‌


علی دایی با شكایت و گلایه از شیث رضایی-بازيكن ساروي تيم پرسپوليس تهران- به خاطر صحبت‌های اخیرش در مطبوعات گفت: ایشان در گفته‌هایشان به این اشاره داشتند كه من تبعیض نژادی قائل هستم، در صورتی كه من به تمام مردم خوب ایران احترام می‌گذارم. من‌ هيچ‌ وقت‌ به‌ هم وطنان‌ گيلانى‌ و مازندرانى‌ اهانت‌ نکرده‌ و اتفاقاً‌ آنها را جزو زحمتکش‌ترين‌ اقشار جامعه‌ مى‌دانم. حتى‌ دوستان‌ شمالى‌ بسيارى‌ هم‌ دارم‌ بنابراين‌ طبيعى‌ است‌ که‌ هرگز به‌ آنها توهين‌ نمى‌کنم‌ اما نمى‌دانم‌ چرا مدافع‌ پرسپوليس‌ با طرح‌ چنين‌ مسائلى‌ سعى‌ در فرافکنى‌ دارد.

وی با اشاره به 17 سال بازی كردن در باشگاه‌های ایران و خارج گفت: آقای رضایی نه تنها یار گیری نكرد بلكه کثیف‌‌ترین فوتبالی را كه در زندگی ام دیده‌ام، ارایه داد.
علی دایی‌ با انتقاد از داوری خداداد افشاریان و با بیان این كه او اصلا به 28 خطای رضایی توجه‌ای نكرد، گفت: اگر این بازیكن از سوی داور توبیخ می‌شد این اتفاق نمی‌افتاد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر زدن ضربه‌ سر به صورت شیث رضایی گفت: رضایی دست مرا گرفته بود و من اجازه‌ هیچ حركتی را نداشتم. جای هیچ خراشی بر روی صورت شیث رضایی دیده نمی‌شود و حتی از مسوولان كمیته‌ انضباطی خواستم میكروسكوپ و ذره بین بیاورند تا ببینند. 

وی همچنین با اشاره به صحبت‌های اخیر محمود فكری-كاپتان جويباري تيم استقلال تهران- در مطبوعات كه كمیته‌ داوران نمی‌تواند علی دایی را محكوم كند، گفت: آقای فكری نباید در مورد مسائل كمیته‌ انضباطی نظری بدهند و بهتر است ایشان دلایل حذف استقلال را مطرح كنند.(aftabnews) 



    ©2013 APG.ir